AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
kendini kusurlarıyla sevip kabullenmesi sürekli ayy oramda çok kötü buramı da yaptırmam gerek tarzı konuşmayan kadınlar, olduğu gibi mutlu olan kadınlar, bakımlı kadınlar kendine bakan seven bence bunlardır özgüvenli olan
Güzel açıklama :)
Bence kusur saklamanın özgüvenle alakası yok. "Engin yanını gösterme," derler. Bu bir stratejidir.
Engin yan ne demek
alçak yönlerini demek, eski kabadayı tabirlerinden, yani tam karşılamasa da kusur diyelim
Bergen'i düşün. Kezzap izini kamufle etmek için saçlarını kullanıyordu.
Özgüvensiz kimseler kusurlarını saklar, özgüvenli kimseler kusurlarını göstermekten çekinmez ancak mükemmel kimseler kusurlarını güzel şeylere çevirmesini bilirler
Özgüvenli kadınlar kusurlarını saklamaya gerek duymaz. Onları da sevip kabullendiği için özgüveni yüksektir. Hatta karşısındakine de sevdirir
Bence ozgunvensiz kadin olmamalı kusurlarını saklamamlı kendini kusurları ile sevmeli.
Anlamadım saklasın mı saklamasın mı?
Hayır tabikide saklamayın.
Ben saklamam zaten :) insanların bunu dışardan nasıl algıladıklarını merak ettim sadece
Kusursuz kadın olduğumu düşünmüyorum herkesin mutlaka bir tarafında kusuru vardır
Asla saklamazlar kendileri ile barışıktır zaten Kadınlarımız
Göstermekten çekinmez
Kimse kusursuz değil. Kusuru yok gibi davranmak saçmalık.
I
Niye kusurunu gösterir ki insan?
Ne gereği var
Kusurlarını kabul eder ve severler. Kusur, o kadına baktığınızda mükemmel gözükür.
Zaten özgüvensiz insan kusurlarını saklayandır mesela sivilcem çıktı diye yüzünü kapatıcıya boğanlar son derece özgüvensiz ya da çatlaklarını vs gizlemeye çalışanlar
Ay çok haklısın valla :)
Öz güveni olan bir kadın zaten kendinde kusur bulmaz bu tamamen kendi ile barışık insanlarda olur herkes tek tip olamaz
Nasıl özgüvenli olunca hiç kusurum yok gibi mi oluyor yani, kusurlarım da var ama her halimle güzelim iyiyim gibi olmuyor mu :)
İnsan kendinde kusur aramamalı bence herkes farklı ve özel 🙈
İyi ama gözüküp duruyorsa :) mesela benim eller mübarek zeytinyağlı dolma mı desem sosis mi desem :) sevmeyi çok severim ellerimi ama güzel ya da kadınsı değil :)
Bende çok uzun değilim böyle devam eder bu benim için bir kusur degil sende kendinde kusur arama kendin önemlisin başkası değil
Saklamaz.
Ki kadınların kusur gördüğü bir çok şey çok çekici aslında: basen ve ayva göbeği gibi :)
Tombik parmaklar peki? :)
O da dahil :) Kadın dedigin kalcalı, gobekli, göğüslü olur :)
Kardeş ben el diyorum senin aklın hemen nerde yahuuu
Her yer dahil
Yaşımdandır aklımın yeri :D Enerji malum.
Boy pos kaç abla
Oğlum bak ırz düşmanı gibi davranma , kafanı kırarım senin
Kır ablam. Galiba dayak istiyorum. Bu gidişle bizi alan da, seven de sevişen de olmaz
Kusurlarını ustaca saklar
Bu da güzel, ortaya sermez diyorsun yani. Mesela çirkin bir yeri var diyelim, saklayacak bir yerde değil ne yapar onu
Göstermekten çekinmez
Bana da öyle geliyor
Aciz insan kusurlarını saklar
ya da güvenmeyen kendine utanan
Bazen saklasalar keşke fazla göze sokuyorlar
Kusurlarına takılıp kalmıyorlar
kusurlarım ile ben benim bence
Göstermekten çekinmez
Göstermekten cekinmez
saklamazzz
sanabir soru sorma istiyor?
Önce ben sorayım, profildeki sen misin :)
evt ben nedn sordu bunu?
Merak ettim, şimdi sizde sıra
sen ilgiduyar severmi siyah erkekleri?
Daha önce siyahi biri ile sizin sorduğunuz anlamda bir iletişimim olmadı. Ama hoş duruyorsunuz çikolata gibi :) çok eskiden zenci bebeğim olsun istemiştim hep ama itiraf edeyim :)
evet chocolate ve beyazlik yanyana o zitlik uyumu guzeldir. melez bebek bende hep ister dim. Turk bayanlar genel olark cekicidir
Olabilir tabi. Ay bir mutlu oldum nedense :) nerelisiniz, Türkiye’de mi yaşıyorsunuz :)
South Africa'dan ben 3 yildir İstanbul'da yasiyor um. Siz?
Mevlana şehri desem bilir misin acaba:)
Ah konya biliyor tabi touristic localdir orasi :) siz banamesaj atabilirmisiniz?
Aaaaa aslında çok isterdim biliyor musunuz. Ama ben prensip olarak burada sadece yorumda sohbet ediyorum. Özelden kimseyle hiç konuşmadım, konuşmayı da düşünmüyorum. Teklif için çok teşekkür ederim :)
siz acikmi kapalimi?
konyada ben gittimde kadinlar genel kapaliydi :)
Kapalıyım :) evet burada yöresel olarak da kapalı çok. Ama ben inancım için kapandım
zenci erkekler in teninden baska nelerini begenmekte sen?
Yani kültürel olarak inanmadan kapanan da çok
ben kapali turk kadinlari dahacok cekici buluyor um daha hossunuz :)
bilmiyor dum bunu
Teşekkürler :)
rica eder :) zenci bebek kac tane olsn isterdi sen?
zenci erkekler in teninden baska nelerini begenmekte sen? Bu sorunuza cevap sadece ten konusunda bitti olay :) sohbet için teşekkürler :) kendinize iyi bakın :)
sizde etlibutlu olmak da kulterelmi? Turk kadinlar dolgun fiziklere sahipler
Olabilir :) yemeyi seviyoruz napalım :)
sizler e yakismakta oyle fizikler.. siyah erkek ler oyle fizikleri begenirler gnlde ben oyleyim
yemek seven kadin cekicidir... yakisrmi kapali turk bayanla zencierkek cift olarak? :)
Yo olarak bilmem ama arada çok yaş farkı var, ablan gibi olurum ben. :) size böyle yaşınıza yakın fiziği de size daha uygun çok güzel Türk kızları var İstanbul’da. :) bizimkiler de siyahi merakı vardır
ben 28 siz kac yasinda dir? yaslar bence rakam uyum ruhsaldir
turk kadinlarinda siyahi meraki mi var? bilmiyordu ben bunu. neden vardir? konusurmusnuz aranizda siyah erkek konusu?
ve sizin fizgin nesi vardirbenim fizike uymayacak
Ergenlikte konuşulurdu ama şu an artık kocaman kadınlar öyle şeyler konuşmuyoruz. Ben 34 yaşındayım. Erkekler geç olgunlaşıyor bence, o yüzden kendimden küçük erkek istemem ben :)
ergenliktecinselmi konusulurdu aranizda?
ben yeterinceolgundur olgunluk kisiseldir. 6 yas buyuk kadin oldu hayatimdaonceden yas sorun olmadi hic. arada anlama ve ask varsa anlasma saglaniyor ben tecrübeler gore :)
yani ergenlkta konusurken siyah erkekler hakknida nasi konusmaktaydi siz?
İstanbul'da gelenekssel kadin azdir
34 ve neden bekar siz?
Tombul parmak severim
Size İstanbul’da iyi şanslar diliyorum:)
ne onerirsniz banakapali bayanlar hakknida?
Farklılık her zaman dikkat çeker, size önerebileceğim bir şey yok maalesef:)
Evlilikte nasıl mutlu edilirsiniz?
Hangisi ki
Ben sizin fikrinizi merak ediyorum
Kusurlu seviyom
Cekinmez