Tabiki de insan derdini anlatınca ve çözüm yolu bulduğunda kendini daha iyi hisseder ama öyle güvenilir biri olmadığı için içinde tutmak daha iyi mesela ben derdimi bu zamana kadar kimseye anlatmam hep kendi kendime çözerim ama zorlanıyorum artık
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
dertlerimi, sıkıntılarımı, kötü geçen günlerimi hep birilerine anlatasım gelir ama aslında bu durumdan hoşlanmam bu yüzden kendimi tutmak için günlüğüme yazarım o zaman çok iyi geliyor
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Ben derdimi kimseye anlatmıyorum çünkü anlatsam bile zaten kimse umursamadığı için ya da düzelmediği için içime attığım zaman daha iyi hissediyorum kendimi zaten gece olduğu zaman sessizce düşünüyorum bu benim için daha iyi geliyor bazen de ağlayarak içimi döküyorum
Derdimi sadece sevdiğim insanlara anlatırım diğerlerine anlatmamam daha faydalı benim için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim için anlatmak ve dinlemek iyi geliyor bu kişiden kişiye değişmektedir şahsi fikrim güvenilir bir insanana anlatılmalıdır bu şekilde bir çözüm bulma olasılığı da var