Göstermediğin şeyi karşı taraftan bekler misin?

Selamlar. Çağımızın en büyük problemlerinden biri bence bu. İnsanlara saygı ya da sevgi vermeden, sadece beklentiye girmek bence bencilliğin ta kendisi.. Peki senin fikrin ne? 😉🤘🏻

https://m.youtube.com/watch?v=NXh8DHAej78

"Evet gözümün üstünde kaşım var.."

#smell
Göstermediğin şeyi karşı taraftan bekler misin?
Cevapla