
Eskiden salatalık boyutunda iyi niyetli ve merhametliydım. Artık hak edene acimasizim.

Eskiden salatalık boyutunda iyi niyetli ve merhametliydım. Artık hak edene acimasizim.
İnsanların duygusal olarak kırıldıklarında bazıları daha duyarlı hale gelebilirken, bazıları da korunmak için duvarlar örebilir ve daha acımasız bir tavır sergileyebilir. Ancak, bu durum her zaman geçerli değildir ve insanların duygusal tepkileri bireysel deneyimlerine, kişiliklerine ve içsel dünyalarına bağlı olarak değişebilir. Bazı insanlar, kırıldıklarında daha empatik ve anlayışlı hale gelebilir. Yaşadıkları acı, başkalarının benzer durumlarla karşılaşmasını daha iyi anlamalarını sağlayabilir ve daha nazik bir yaklaşım benimsemelerine yol açabilir.
Kırılmakla acımasız olsaydı, benim kadınları benzim döküp yakmam gerekirdi ama kadına şiddet haberlerini annem bile kanılsamışken salya sümük ağlayan yine benim... Tamamıyla mizaç meselesidir... Kırıldıkça kimseyi kırmayasım daha da kendi kabuğuma çekilesim geliyor sadece... Beni görünce hanımefendilerin beni ne kadar sözle tavırla hareketle incitmek istediklerinin gözlerinin bebeğinin içindeki o ani kıvılcımdan anlıyorum ve çekiliyorum içlerinden sakin köşeme...
Kesinlikle bir noktadan sonra insan doluyor ve kırılmak, üzülmek yerine başkalarını kırıp üzmeyi tercih ediyor ve olması gereken de bu sürekli kırılgan olmak insanı intihara kadar sürükleyebilecek ciddi bir şey
Cevap
10Cevap
Evet katılıyorum en güzel örneği benim.
Evet katılıyorum zamanında iyi niyetim çok suistimal edildi kendimi hak etmeyen insanlara iyi davrandığım için aptal gibi hissediyorum artık eskisi kadar kimseyi düşünmüyorum iyi davranmıyorum bencillik yapıyorum yaşadıkça insanların kendim kadar iyi olmadığını öğrendim
Bendensin. Eskiden çok affediciydim. Artik olusunu görsem bile affetmem dediğim insanlar var
Ben kırıldıkça acımasızlaşmaktan çok daha kırılamaz biri oluyorum
Kesinlikle, katılıyorum. Eskiden daha da merhametliydim, hoş şimdide acımasız değilim ama daha reel düşünüyorum
Sonuna kadar katılıyorum.
Katilimiz en çok sevdiğimiz insanlar oluyor.
Evet katılıyorum merhametim vicdanım hoş görüm her geçen gün biraz daha azalıyor...
Bende bu söze katılıyorum maalesef.
İnsan kırıldıkça ince düşünceli değil artık bencil oluyor hatta saldırganlaşıyor
Empati ve iyiniyet duygusu azalıyor maalesef. Daha bir gerçekci bakıyor hayata
Çok doğru kırıldıkça hissizleşiyor insan aynı zamanda
Alakası yok. Aksine kırılan insan daha çok empati yapar. Ayrıca insanların karakterleri de kolay kolay değişmez. Bir insan 'ben şunu yaşadım ondan bu hâle geldim' diyorsa o insandan bi halt olmaz. Ben çok şiddet gördüm çok dolandırıldım çok iftiraya maruz kaldım. Ama hiçbir canın da hakkını yemedim, kaba davranmadım çok şükür. Karınca sürüsü görsem yolumu değiştiririm yanlışlıkla zarar vermeyeyim diye. Çok kırıldım ama vicdanım rahat.
Şoyle örnek veriyim. Bana her türlü kötülüğü yapip özür dileyip helallik isteyen oldu. Eskiden olsa affederdim. Artik canım olduğunu anladım. Affetmedim
O acımasız olmak değil ki. İnsanların gerçek yüzünü görmek bu.
Oda olabilir
Zaten acımasızdım sadece merhametli rolü yapıyordum artık ona da gerek yok.
Doğuştan mi merhametsizdin? Burcun nedir?
Aslında kendimi bildim bileli bir şeye merhamet duyabilmem için önce sevmem gerekirdi. Son zamanlarda sevgim azaldığı için daha acımasızım. Burcum koç.
Anladim. Güzel bir özelik
Bazıları kırdıkça acımasızlaşıyor. Kırgınlıklarıma rağmen hala merhametliyim, acımasızlaştığımı düşünmüyorum.
Kırıldıkça keser camlar senin de cam bi kalbin var..(aydilge-aşk yüzünden)
Acılar, acımasız yapar..
Aynı durumu yaşıyoruz artık kimseye tahammülüm yok ve ne yasarsam karsimdakine de yaşatan biri oldum
Ben de acımıyorum pek..
Acımasızlık demeyelim. Gerektiği gibi davranıyor
Canını yaktığı içinmi can yaktın?
İntikam almam ama cani yansin isterim. Özür dilerde affetmem gibi.
Belki de yanıyordur.. Bılemezsın. Neden affetmezsın Kı? Cok buyuk mu hıyarlık yaptı.. İnsan bazen dengesiz olabılıyor.. Ama sonradan pısman oluyor sevdıgı kadını kırdıgı için
Canimi yakmak için her turlu adiliği yaptığı için. Onun nefes aliyor olmasi bile beni deli etmeye yetiyor
Senın nefretin cok buyuk.. Tamamen bıtmıs sende..
Gereksiz yere kırılınca oluyorlar tabi.
Katılıyorum yeto artık merhamet yok kimseye
Gönlü geniş olan kırılmaz
Salatalık boyutu nedir yaa
Katılıyorum. Başka türlü devam edemezsin çünkü.
Hayır hiç alakası yok
iyilikten maraz dogar
Çok iyi özetledin 👏👏
tecrubeyle sabit
Benimde öyle maalesef
yakalim bi tanee🙂
Doğrudur katîlıyorum
Katılıyorum evet
Çok doğru
Doğrudur
Sonuna kadar katılıyorum
Hakedene hakkettiği gibi davranacaksin.
sonuna kadar
Evet katılıyorum
yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?