+1 yıl-Ablama, ´Nasıl olup da koca bir günü canin sıkılmadan evde oturarak geçiriyorsun?´ demiştim.
´Büyüyünce insanin canı sokakta oynamak istemez ki´ cevabını vermişti. Uzunca bir sure büyüyüp büyümediğimi anlamak için kendime, ´Canin sokakta oynamayı istiyor mu?´ diye sormuştum.
-Annem erkeğin cinsel organını ´pipi´, kadınınkini ´kutu´ olarak tanımlamıştı. O zamanlar TRT´de Cenk Koray´ın sunduğu ´Tele Kutu´ diye bir yarışma vardı. Yarışmacılar, ´Hayır Cenk Bey. Ben kutumu açmak istiyorum´ deyince koşarak odadan kaçardım.
-Sabahları kalktığımda aklimin hala yerinde olup olmadığını anlamak için 2+2, 3+4 gibi toplama işlemleri yapardım. Sonuçlar doğru olunca da çok sevinirdim.
-´Geri vites´ kavramım yoktu. Şoför, kolunu koltuğa atıp arkaya doğru bakınca araba otomatikman geri geri gidiyor zannederdim.
-Babaannem bir gün gelirse sevdiğim dizilerin olmadığı bir gün gelsin istiyordum.
-Abimle Karaoğlancılık oynardık. O Karaoğlan olurdu, beni de Bizans askeri yapardı. Sonra evire çevire döverdi. Çok mühim bir şey yaptığımı sandığım için canim yansa bile hiç sesimi çıkarmazdım.
-Yeşil ve siyah zeytinin ayrı ağaçlarda yetiştiğini sanırdım. Bulmacalardaki,´Annenin erkek kardeşi´ kısmına dayımın beş harfli ismini sığdırmaya çalışırdım.
Madonna ile Maradona´yı kardeş zannederdim. Kendi kendime, ´Bunların babası ne şanslı be. Bir çocuğu futbolun kralı, biri müziğin kraliçesi´ derdim.
-´Gil´ diye konuşanları fakir zannederdim.
cem yılmaz çok hoşuma gitti :D104 Yorumla- +1 yıl
Gil diye konuşanları fakir zannederdim... :D Bende bir ara düşünmüştüm bunu, ne alakaysa..
Bizans askerine ne demeli? Müthiş.. :D - +1 yıl
harikaaa hepsi baslı basına bir olay 😄😄
- +1 yıl
Ama en sondaki gil ne alaka anlamadım 😐
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsünnet pilavının içindeki etleri kesilen parçadan sanıyordum :)
149 Yorumla- +1 yıl
ohaaa hahdjsndjsjdhsjjdjf yaaa
- +1 yıl
Çok iyi :D
- +1 yıl
Koptum gulmekten :D
- +1 yıl
başlığı açan arkadaşa teşekkür ederim. Gece gece gülmekten karnıma ağrılar girdi 😀 😁 😂 😂 😅
- +1 yıl
Buna inanmıyorum ama inandırdıgım cok cocuk oldu 😄😄
Cevap sahibi+1 yılsağolun :)
- +1 yıl
nasil ya kesilen parçadan katiyorlar işte katmiyolar mi
+1 yılLimonu hayvan sanırdım,
İyi akşamları yakşamlar sanırdım,
Herkesin soyadını kendiminkiyle aynı sanırdım olmayanları garipserdim,
Müslüman olmayan herkesi Hristiyan sanırdım,
Türkçe bilmeyen veya Türk olmayan herkesi İngiliz veya İngilizce biliyor sanırdım,
Asla büyümeyeceğim sanırdım,
Doğaüstü güçlere inanırdım,
Çocuk yapmak günah sanırdım,
Evlenmeden çocuk yapılamaz sanırdım,
Zayıflayınca yaşımız küçülüyor sanırdım,
Her doğumgünü sabahı o anda o yaşta doğdum sanırdım,
Daha bu sürer gider :D11 Yorumla- +1 yıl
Hemen hemen hepsini bende dusunuyordum :D
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ben küçükken bütün uçaklar helikopterler bizim evin içinden geçtiğini sanırdım (yemek yedirilirken uçak geliyor geliyor geliyor hoop, ya da bak uçağa bak uçağa deyip tavan gösterilirdi falan) meğerse durum çok farklıymış. Gerçi hatırlamıyorum ama her çocuk gibi benide öyle kandırmışlar neticede :)
Öcü yer diye ayaklarımı yorgandan dışarı çıkartmamaya çalışırdım meğersem bu da yokmuş.
Geçenlerde öyle düşünürken yıldızlarla çok geç tanıştığımı fark ettim muhtemelen küçükken varlıklarından bile haberdar değildim.11 Yorumla- +1 yıl
Öcü yer diye ayakların çıkartılmaması :/ Bu durum çok korkunçtu ya :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
+1 yılBabam sabah ise giderken annem yolun acık olsun derdi bende yollarda katalar var annem onu soyleyince hepsi acılıyo sanırdım
Bizim oturdugumuz yerde buyuk buyuk elektrik direkleri vardıonkarın altından gecerken ses cıtıgında annemin teyzemle konustugunu dusunurdum
Erciyes dagının zirvesinde buutları gorunce buluttopu oynayacagımızı sanırdım sonradan sisin bulut oldugunu anlamamla hayal kırıklıgı yasamam bir oldu ☺
Bizim elektriklerimiz kesilince arabalarınki neden kesilmiyo adaletsizlik bu diye kızardım annem babam aku oldugunu soylerlerdi ama inanmazdım coook sonra akuyu gorunce inandım ama haberleri yok ☺
Yemegini yemezsen oculer ruyana gelir demisti annem bigun bir lokmalık ekmegimi bırakmıstım yemekten sonra da uyumustum ve ruyamda beni korkutmuslarıdı sonra kalkıp o ekmegi yemek istemistim ama annem yemisti ☺
Bizim evde bir tablo vardı onu Allah sanırdım brlli bir sure sonra annem onun mevlananın resmi oldugunu soylemisti hayal kırıklıgı oldu ama cocukluktan kalma biseydir ki Allah denildigi zaman o tablo canlanıyo gozumde gunah degildir ins
Kucukken kaynar sular basımdan asagı dokuldu resmen deyimini gercek sanırdım ve hatta soyleyen insanın ustune bakardım gercek dogru mu yalan mı ama bir ıslaklık falan goremezdim ☺
Okulun bize gereksiz seyler ogrettigini dusunur kendimden kucuk cocuklara okula gitmemeleri icin birsuru ogut verirdim ☺
Bakkaldan sekercikolata falan aldıgımda babamla annemin hic haberi olmayacak sanırdım bir kac yıl once lgrendim ki hasan amca (bakkalımız) soylermis ☺
bir de bakkalarım hep mavi gomlerk giydiklerini dusunurdum ☺☺125 Yorumla- +1 yıl
:))
- +1 yıl
Vay be :D Neler düşünüyormuşsun sen.. Hareketli bir çocukluk geçmiş anlaşılan :D
- +1 yıl
Aslında dvet soyle durup duaunubce baya hareketli gecen bir cocuklugum varmıs ee anne evde olmayınca ☺☺
- +1 yıl
Uğraşacak bir şeyler aradım diyorsun :D Ama elektrik direğiyle anne+teyzenin konnusması olayı arasında bağlantı kuramadım :D
- +1 yıl
Annem surekli ev telefonundan teyzemle konusurdu aslında o zamanlar cep tlfnu pek yaygın degildi ev telefonu da kablolu oldugu icin elektrik telleri cızırdayınca dogal olarak annem teyzemle konusur sanırdım ☺☺
- +1 yıl
Haaa, oradan kaynaklı diyorsun.. :D Aslında çok mantıklıymış.. Çocukken bunları düşünebilmek bile kolay değil bence^^
- +1 yıl
Abim elektrikci olunca bana kolay gelirdi bir de kucukken pirizden cıkmıs iki uc vardı + - bilirsiniz bir gun arkadaslarımla beraber kim dokunabilir falan demistik ben bir ucuna dokundum bisey olmadı ona dokun ikisine dokunursam hic bisey olmaz dedim ve iki uca birden dokundum anında elektrik carptı 😄😄 harbi ne deliymisim ben yaa cahil cesareti bu olsa gerek ☺
- +1 yıl
İşsizlik hakikaten başa belaymış yaa :D Ama iyi bir şey, bir daha dokunmamayı öğrenmişsindir^^
- +1 yıl
Ogrendim ogrenmez miyim ☺☺
- +1 yıl
Bak ne güzel bir şeye vesile olmuş :DD Daha nice şeyler öğrenmişsindir böyle..
- +1 yıl
Evet ogreniliyo ama hep cocuk olarak kalsaydım diyo insan ozluyorum o gunleri ☺
- +1 yıl
Kesinlikle öylee yaa.. Valla duygulanıyorum insanların yazdıklarını okuyunca.. :D Çoğunu bende öyle sanıyordum çünkü..
- +1 yıl
Aynen ben de okumaya calıstım sabah yatakta 2 saat kıpırdamadan okudum kollarım falan tutlmus gormussundur zaten yorumlarımı cok guzel ya ama en ilgincleri de erkeklerinki 😄
- +1 yıl
Valla hepsini okuyabildin mi bilmiyorum ama çok farklı şeyler var ya :D
- +1 yıl
Yok hepsini okuyamadın kolum uyustu kalktım ☺
- +1 yıl
Çok farklı şeyler var, işi gücü bıraktım bunları okuyorum nerdeyse :D
- +1 yıl
Yok o kadar da degil unv sınavında milletin kucukken neyi ne sandıgını sormuyolar malesef sorsalar basarılı olurdum ☺
- +1 yıl
Zaten üniversitede olduğum için problım yok :P
- +1 yıl
Ohh ne guzel bir biz gelemedik su unvye ☺☺
- +1 yıl
Gelirsin bee.. Ne var üniversiteyi kazanmakta :P Kazanan nasıl kazanıyor...
- +1 yıl
Calısarak kazanıyo iste sorun orda ☺ hangi bolum okuyosun ☺
- +1 yıl
Lojistikçiyim ben.. Bilmem bilir misin...
- +1 yıl
Bilirim tabi bilmem mi hangisi hava, kara vs.
- +1 yıl
şu an çalıştığım yerde kara işlerine bakıyoruz... Okulda hepsini öğreniyorum, genel yaniii
- +1 yıl
Hmm anladım kolay gelsin ☺
Dünyayı bizim ilçeden ibaret sanıyordum. Güneşin doğudan doğup batıdan battıktan sonra dağların arkasından saklanarak doğuya geçerek tekrar doğduğunu sanardım. Geceleri pencere kenarında uyuyakalışlarım çoktur güneşi saklanırken görmek için :)
Bir gün de ablama ciddi ciddi dünyayı satsak kaç para eder diye sormuşum. Ablam bana be diyeceğini bilememiş :) çok marjinal bir çocuktun sen der hep bana :D
Çocuğu da evliliğin bir gereği zannederdim. Evlenenler gece uyur sabah Allah kadının karnına bir düğün hediyesi olarak çocuğu koyar diye düşünmüştüm
Ayrıca ölen kişilerin ruhunun o an doğan çocuğa geçer olarak anlamlandırırdım ölümü. Büyüyünce bu düşünceme reenkarnasyon dendiğini öğrendim :) çok arkadaşımı inandırmışımdır düşüncelerime :D :D231 Yorumla- +1 yıl
Vaay bee :D Hakikaten marjinal bir çocukmuşsun he, düşüncelere bak :D
- +1 yıl
Az daha çabalasan olacakmışsın aynen :D Şimdi neler düşünüyorsun onları anlat :DD
- +1 yıl
Ohoo emekliye mi ayrıldın ya :(
- +1 yıl
ahaha ılk cumleyı okudum ve ıstemsızce guldum :D
- +1 yıl
tıkandım la :D niye öyle bir cümle kullandın ki :/
- +1 yıl
Hep farklı düşüncelerim oldu ve lisede hep bu fikirlerim yüzünden dalga geçerlerdi canım sınıf arkadaşlarımın dalga geçtiklerinde kendilerini cool sanmaları yüzünden. Şimdi konuşmuyorum bile susuyosun gülüp geçiyosun. :D :D
Onlar şanslılar. Kimse onların fikirlerini aşağılayamayacak. Çünkü hiçbir zaman kendi fikirleri olamayacak hep başkalarının beyniyle düşünecekler. Mutluyum :D - +1 yıl
Camın kenarında uyuklarken ben ablam da öyle gülermiş @xpendiables :D :D
Bir de çocukluğum ayın hareket ettiğini gördüğümü ispatlamaya çalışarak geçti. Hiçbir zaman bulutların hareket ettiğini kabullenemedim :D - +1 yıl
Bende 2 sene once ayı bır cumugun hızasına sabıtledım 2 saat ızledım :D
- +1 yıl
Ahahah o da iyiymiş :D :D @xpendiables
- +1 yıl
ben sana nıye mesaj yollayamıyorum ya :) whyy
- +1 yıl
Takip etmediklerime kapalı mesajlarım @xpendiables :D
- +1 yıl
hanı benı herkes takıp edebılır bılıyosun dımı :D komık ınsanımdır profılındekı sozunde guzel fotoraf desen tam benlık ayda 1 kere gırıyorum artık buraya ona gore haa
- +1 yıl
Sıradanlaşmak sana hiç yakışmıyor gibi gözüküyor anticög :D
- +1 yıl
Ben kendi çapımda eğleniyorum @volkankimki böyle daha çok sarıyo :) hani birisi bişey söyler tam yerine oturacak bir cevabın olur da söylemezsin ya işte o zaman çok hoşuma gidiyo konuşmuyorum öyle hem konuşsan da anlamayacaklar ki :D :D
@xpendiables bakarız kanki yaa :D - +1 yıl
Sen büyüüşsün ama halen marjinal gibisin :D Ya da samimi misin? Burcun ne senin, ikizler mi? :D
- +1 yıl
Normalde ikizler böyledir diye bilirdim ben :D Konuşmayı da çok seviyorsun belli^^
- +1 yıl
İltifat olarak kabul ediyorum, ki iltifat ettin zaten :P
Ama bir zaman sonra tıkanabilme özelliğine sahibim, konuşacak bir şey bulamayabiliyorum az önceki gibi. :D - +1 yıl
Beni takip edersen, ben konu bulduğumda yazarım^^
- +1 yıl
Hemen geldi zaten "maide...96) started following you yazıyor :P
- +1 yıl
Açıklamadım tabii^^ Açıklasam böyle mi açıklardım sayın arslan? :D
- +1 yıl
Aaa takip etmelerini istesem doğru yazardım, değil mi.. Bırak takip etmesinler :P
Ele ele tutuşmayla çocuk olur sanıyordum
Annem dede gelir dediğinde beni birilerinin gelip götüreceğini sanıyordum
Filmlerde ölen insanların gerçekten öldüğünü sanıyordum ( çok ağlamışımdır bundan dolayı )
Allahın bulutlarda olduğunu sanıyordum
Yine Allahı yaşlı sevecen sakallı bir dede sanıyordum
Çıkan disimi yastığımın altına koyunca bana para verecek perilerin olduğunu sanıyordum
Eve gelen misafirimiz tuvaletimize girince bir daha kullanamıyacağımızı sanıyordum
Çayın hap atan şeker hastası teyzeler varya o hapı hava olsun diye atarlar sanıyordum
:D ah ahh çocukluk işteee27 Yorumla- +1 yıl
Bence cocukken koalisyon olusturup bunlari tartismaliydik bence :D
- +1 yıl
Aynen oyle yaa :D kandirilmisiz hep!!
- +1 yıl
Elbette dusunecek.. Bunlari dusunmeyen cocuk, cocuk olmamistir bence :-●
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni leyleklerin getirdigini düsünürdüm sonradan öyle olmadigini ögrendim😂
Almanlarin bir adeti var, 24.12 gecesi disari hep ayakkabini koyyosun sonra Noel baba cikolatayla dolduruyo icini, zamanla bunun Noel baba olmadigini Anladim :( babammis. Ayrica diş'im çıkınca o gece disimi yastigimin Altina koyuyodum diş perisi oyuncagimi getiriyordu, Onu da Annem ve babam yapiyormus. Birde scooby doo izliyodum kücükken, insanlar canavardi hep, Bende nekadar sacma Ya diyodum insanlar canavarmi, simdi mesela asil canavarlarin insanlar oldugunu ve scooby doo bana-Bizlere bunu kücükken anlatmaya calistigini anliyorum47 Yorumla- +1 yıl
Anne babalar zaten hep hayallerimizin basrolleri ya... Iyiki varlar 😙
Scooby Doo'nun hic oyle bisey anlattigini dusunmemistim :D
Cevap sahibi+1 yılAynen 😊
ya hep insanlar canavar oluyordu, Bende Gecen ay düsündüm, scooby doo bana 'zeynep gercek canavarlar insanlar' mesaji vermeyemi calisiyodu diye 😂😂 neyseki mesaji biraz gec aldim- +1 yıl
Aslinda dusununce olabilir dusuncesine vardim.. Hakikaten la, eger dedigin degil ise, ne anlatiyor bize peki scooby doo? :D
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum :-D
- +1 yıl
Ćok garip seyler dönuyor zeyno :(
Cevap sahibi+1 yıl😯😮
- Kişilik & Karakter konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılUçurumun ortasina kadar koştuktan sonra birkac saniye bekleyip asagi baktiktan sonra düşen coyote! Onun yuzunden zannederdim ki biz farkina vardigimiz icin bosluklardan dusuyoruz; dikkatimizi oraya vermezsek dusmeyiz. Ve bunu evde deneyle kendime kanitlamaya girismistim: Koltuklardan kendimi bosluga adim atarak birakiyordum ve icimden "Asagida bosluk yok, asagida bosluk yok" telkinlerinde bulunuyordum. Iyi ki balkonu denememisim :))
Ha, bir de su semsiye ile havada suzulme olayi vardi yine cizgi filmlerde. Koltuklarin en ust tepesinden, masalarin ustunden ziplardim elimde semsiyeyle. Ne ki, ucacagim! :)))53 Yorumla- +1 yıl
Vay be. Geniş bir hayal dünyasıymış hakikaten.. :D Peki, şemsiye işe yaradı mı uçarken :P
- +1 yıl
Büyük bir sinama olmadi sansima :))
- +1 yıl
aman aman :D olmasın da^^
- Kişilik & Karakter konusunda 707 cevap paylaştı.
+1 yıleveet bende tyi kapatıp açınca aynı yerden başlıyo sanıyodum :) atarimin kolu bozulunca kolun bozulduğunu değil atarimin beni anlamadığını düşünürdüm :) ya da atarim varken playstation alındığında atarim üzülüyo dye onlada oynuyodum :)) jetgillerdede temizlikçi robotun üst modeli alınınca o robot ağlıyodu o çok etkilemişti beni belki ordan kalan birşeydir :)
47 Yorumla- +1 yıl
Atarimin beni anlamadığını düşünürdüm... Bitirdi beni :D
Muhtemelen o robot etkilemiş seni, ama bu durum bende de olmuştu.. Playstation 1 vardı sonra bilgisayar alınca onu hiç oynamamaya başlamıstım, sonra üzülür diye onla da oynamaya çalısıyodum:D - +1 yıl
babama derdim baba maryoya zıplasın dye düğmeye basıyorum anlamıyo bakıyo öyle dye :) evde 2 tane teybimiz vardı birkere biriyle müzik dinleyince ertesi gün diğeriyle dinlerdim adil oluyim dye ordan bakıyo cunku bide uzgun tipi vardı zaten :)
- +1 yıl
Küçükken harbiden Candy Girlmişsin ya sen :D
- +1 yıl
birtek kendimi böyle zannederdm ben allaha şükür yanlız değilmişim :)
- +1 yıl
Yok yok.. Yalnız değilsin.. :D Bizler, bırak hayvanları makinaları bile düşünen bir nesildik ya. Bir de şimdiki nesile bak^^
- +1 yıl
evet şimdiki nesil çok kotu kedim vardı dışardaydı ama orda bakardım ona diğer kediler uzaktan bakınca üzülüp onlarada yemek getirirdim şimdikiler tekme atıyolar yazık kucucuk canı var :/
- +1 yıl
95den sonra cok bozdu ya nesil :( Nasil bir ulkede kaldik ;(
+1 yılkucukken kardesimle evcilik oynardik o benim kocam olurdu dudagimdan operdi bende hamile kaldigimi sanirdim oyun bitince cocugum dussun diye ziplardim kardesime yaptigimizin kotu bir sey oldugunu soyleyip birbirimizi cezalandirirdik (ben ona o bana tokat atardi)
33 Yorumla- +1 yıl
iyi, sonuç olarak kötü bir şey olduğu kanısına varmışsınız :D
- +1 yıl
tabi bu da bisey
Tvdekiler bizim onları gördüğümüz gibi onlarda bizi görüyor sanıyordum. Sihirli annem dizisindekiler gibi sihir yapabilirim sanıyordum bir köşeye çekilip sihir yapmaya çalışıyordum. Kahverengi karıncalarla siyah karıncaları ayırmıştım siyahlar türk kahverengiler amerikan sanıyordum. :D
210 Yorumla- +1 yıl
:D ahahahaha siyahlar Türk kahverengiler Amerikan hahah :D
Sihirli Annem de ne diziydi be! :D - +1 yıl
Aman aman düzelsinler.. :D Ama anlamadığım neden siyahlar Türk? :D
Kahverengi ırkının neredeyse yok olmasına sebep olan sendin demek ki!!! :( - +1 yıl
Zekımurende bızı gorecekmıı...
- +1 yıl
Siyahlar daha bir şeker duruyordu kahverengiler pek şekilsizdi birde saldırgan siyahlar kahverengileri dövüyordu hep afaghshs :D karınca kavgası izleyip iddaa oynasaydık ben hep siyaha yatırırdım parayı ondan amerika türkiye ayrımı olmuştur belki :D savaş halinde avsvbsbshsv :D
- +1 yıl
Tabii o milliyetçiliğin verdiği gazla, güçlü olanı Türkiye seçtin :DD Ben hiç karıncalara böyle eziyet etmedim... Ama hep izlerdim ya.. Birisine bir şey olunca hemen toplanıp taşıyorlardı o elemanı..^^
- +1 yıl
hahahah :D çete savaşları resmen ya! :D
- +1 yıl
Sana küçüklükten savaşmayı öğretmişler bee Gamii... :D Sende haklısın ne diyeyim..
+1 yıl:D Ispartanın hep yurt dışında bir yer olduğunu sanırdım :D
Ailemin gerçek ailem olmadığını evlat edindiklerini düşünürdüm :D daha eğlenceli olduğunu düşürdüm fakat kısa zaman sonra herkesin beni anneme ve babama benzetmesi sonucunda hayallerim yıkıldı :D26 Yorumla- +1 yıl
ıspartayı bende öyle sanardım :d
- +1 yıl
Valla Isparta'yı bende dışarda sanıyordum :D
Hem niye öyle diyorsun annen baban eğlenceli değil mi :DD - +1 yıl
Hhaha bende elbistanı baska bir ulke sanırdım degilmis 😊
- +1 yıl
:D yaşlarına göre fazla eğlenceliler tabi :D
- +1 yıl
elbistan neresi ilk defa duydum :D
- +1 yıl
Kahramanmaraş iline bağlı bir ilçe Elbistan :D
+1 yılKüçükken sanırdım ki babalar hiç gülmezz... Taki annem ölünce yüzümü güldürmeye çalışan babamı görünceye kadar...
Gece lavaboya kalktığımda öcü çıkacak sanırdım...
Arka bahçeye gitmemem için aslan var demişti annem biz aslün besliyoruz diye dolanıyordum :/
Annem yanımdan hiç gitmez sanırdım..
Takvim yapraklarını para sanırdım,..21 Yorumla- +1 yıl
Annen her zaman seninle yavrum, için rahat olsun o konuda.
Başınız sağ olsun.. İzliyordur o şu an seni^^
+1 yılTrafik canavari gercekten var sanirdim, filimlerde oldurulen adamlari gercktn oldu sanirdim, baska filimde gornce ama bu oldu derdm, bulutlarn ustunde yruye bilir sanirdm, ayi gep yakin sanirdm, saf cocuklardik biz simdikiler veledi zina herseyi biliyorlar :)))
22 Yorumla- +1 yıl
Bazı diziler vardı onlar yüzünden bende bir ara bulutların üstünde yüründüğünü düşünüyodum :D
geceliyin yapılan ilanatlar (acil kan aranıyor) dendiği zaman parmağımı kesip havaya zıplıyordum
havaii fişekten öylesine korkuyordum ki patladıktan sonra çıkan şeylerin herkesi yakacağını zanneder stadyumu birbirne katardım
yağmur yağıncada bizim piç üstkomşunun cocuğu tükürüyor sanardım babam anlatınca iyi çocukmuş tüh dedim :D :D :D13 Yorumla- +1 yıl
hahaha tüm yağmur damlalarını tükürdüğünü mü düşünüyodun D:d
- +1 yıl
helal valla :D
- Kişilik & Karakter konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yılecevit başbakandı ben 3-4 yaşındaydım babam annem dedem amcam hep ecevitten bahsederlerdi ne kadar iyi olduğunu bilmem ne bende onu Allah sanırdım sdkjhd bir de oyuncaklarımın konuştuğunu sanırdım hepsini yan yana dizer önlerine geçer hadi konuşun ben kimseye söylemem derdim sonra konuşmazlardı döverdim hepsini jdhsfhdf :D
111 Yorumla- +1 yıl
hahahah :D
Ya çok tatlıymışız eskiden :D - +1 yıl
he ya :D
- +1 yıl
Konuşan bebek falan alsalarmış ya sana :D En azından daha mutlu olurdun, dövmezdin :DD
- +1 yıl
vardı konuşan bebek papağan falan ama insan gibi hareket edip konuştuklarını sanıyodum :D
- +1 yıl
Oh. Oldu canım :D hehehehe
Seninle alışverişe çıksın mı bir de :D - +1 yıl
bide sucuk ağaçları var sanıyodum hahahah of ben gideym ya :D
- +1 yıl
Sucuk mu ağaçları :( Offff :D
- +1 yıl
annem babam ben alışverişe giderdik bir yere sucukları alt alta kangal şeklinde asarlar ya ben ağaçtan toplanıyo sanıyodum onları :D:D:D:d
- +1 yıl
ya hahahahaha :D Ama olsun, bir mantıklı sebebi var en azından :D
- +1 yıl
aynen :D
- +1 yıl
:D iyi güldüm öğlenin bir vakti iş yerinde :D
+1 yılTelevizyon programlarından sonra araya giren reklamları o an verdiklerini sanırdım. Tabi daha sonra babaanemin anlatmasıyla öğrendim.
Birde camdan kedilere bakarken küçükken , "pese pese" diye çağırırdım ama popolarını dönüp giderlerdi. 7-8 yaşındada annem sayesinde normal çağırmayı öğrendim *.*13 Yorumla- +1 yıl
Pese peseyi sana kim ogretti merak ettim :D
Reklamlar konusunda ayniydim:( - +1 yıl
Pese peseyi ben kendim öğrenmişimdir :D
- +1 yıl
pese pese... sonra vay efendim kediler neden kacıyor :D
Reklamlari surekli yeniden cekiyolar sanardim gecelere kadar hep kamera karsisindalar diye de acirdim onlara :D
Televizyondakiler bizi goruyo sanardim
Fazla yemek yiyince insanin karni siser ya bide midesi bulanir hah iste oyle olunca kendimi hamile sanardim :D hatirladiklarim bunlar simdilik :)11 Yorumla- +1 yıl
aaa reklamlar olayı aynen yaa :D hahahah
+1 yılAy'ın beni takip ettiğini zannederdim bakkala giderken hep arkamdan geliyomu diye bakardım.. kadın ve erkeğin aynı yatakta yatınca çocukları olur sanıyodum..
Bide akşam ezanından sonra dışarda yürüyünce cinlerin üstüne bastığımı ve bana çok kızdıklarını düşünürdüm evmiz 3. kattaydı eve girince sevinirdim buraya çıkkaamazlar diye..13 Yorumla- +1 yıl
Bizim de 3. katta.. Zaten bütün korku evin kapısına gelince son buluyordu.. :D
- +1 yıl
Aynen :D
- +1 yıl
Güzel zamanlardı^^
Tuvaletteki havalandırma konusunda ilginç fikirlerim vardı :D bazen orada lunapark olduğunu sanıyordum (ki lunaparka küçükken ışıklı park derdim :D) , bazen de hayalet falan çıkacak diye korkuyordum.. Bir de her gece uyuyup uyumadığımı kontrol etmeye gelen garip varlıklar olduğuna inanıyordum.. Hep numara yapıp onları görmek istiyordum ama her seferinde uyuya kalıyordum :D
13 Yorumla- +1 yıl
hahaha yaseminella fenasın :D
- +1 yıl
hahahah :D
Yemegimi bitirmezssem kopekler kovalar sanirdim. Annem oyle korkurturdu beni simdi buyudum nerde bir kopek gorsem kovaliycak beni saniyorum korkuyorum icime islemis korkusu. anneme soyledim de kopek korkum senin yuzunden dedim - dedi - kizim affet beni ben dusunememisim..
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen yaa aynı şeyi yaşıyoruz taa yolun sonundaki köşe başında görsem tarif edilemez bir korku kaplıyo beni ve bir tık kötüsü var bende rüyamda hep gece karanlık bir sokakta 8 -10 tane sokak köpeğinin beni kovaladıklarıni ve rüyanın sonunda beni parçaladıklarını görüyorum ve terli bir şekilde fırlıyorum yataktan bu rüyayı çok sık görüyorum en son dün gece gördüm..
- +1 yıl
Zaten böyle şeyler hep küçüklükten geliyor.. Burada ki itiraflara baktığınızda da zaten, bir çok olayın anne ve babanın yanlış anlattıkları (iyi niyetle) ya da köpek vs. tarzı hayvanlarla korkutulduğu için olduğu ortada.. İnsanlar hep bir şeyin etkisinde.. Bunlar da aileler etkin rol oynuyor^^
@bayanfilozoff
+1 yılbir şeker bayramında babannemin şeker hastası olduğunu öğrenmiştim.. bir buz dolabı alıp içine şeker koymaya başlamıştım... annemler geldi bu ne demişti ben de babaannem şeker hastası ya demiştim... sonra öğrendim anlamını. S
44 Yorumla- +1 yıl
Ayy kıyamam sana ya :D
- +1 yıl
Buzdolabına şeker koymaya başlamıştım demek istemiş işte @penyez34
- +1 yıl
ya hayır buzdolabı poşeti yazcaktım unuttum :Dd
Yün dövülürdü ya onu koyun yaramazlık yaptı zannederdim maymunlar büyüyünce goril oluyor zannederdim bademcik ameliyatı varya bogazimizda badem var onu küçültüp bademcik yapiolar daha sevimli olsun diye zannederdim
33 Yorumla- +1 yıl
aa maymunlar buyuyunce goril olmuyorlar miymis? :P
- +1 yıl
İllaki vardır yaa cocukluk guzel..
+1 yılBazı yaz geceleri Ufo görüyordum. İnanmayacaklarını bildiğim için kimseye söylemez, bilmiş bir edayla dünyanın en özel insanı gibi hissederek, gülümserdim onlara. Meğer uçakların altında ışıklandırma gibi bir sey varmış. Lisenin ilk yılında, sözü geçen ufolardan birini havanın daha yeni yeni karardığı bir satte normalden net görebilince anladım.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen küçükken TV nin içinde küçük insanlar var sanırdım, ama sonra yanılmışım öyle değilmiş.
Ben küçükken arabayla biryere gittiğimizde ay'ın beni takip ettiğini sanırdım.
Ben küçükken dünyadan başka bir yer yok sanırdım.
Ben küçükken Ülke olarak dünyada sadece Afrika ve Türkiye var sanırdım :D11 Yorumla- +1 yıl
Neden Afrika acaba Allah allah :D
Tv'nin içinde küçük insanlar olmadığını nereden anladın? :D
+1 yılHep bakkal olmak istemişimdir küçüklüğümden beri. Dükkandaki abur cuburların hepsi onun bedavaya alıyo ve istediği zaman istediğini yiyebildiğini düşündüğüm için hayalimi süslerdi hep. Nasıl öğrendiğim doğrusunu bilmiyorum -_-
321 Yorumla- +1 yıl
Aynen bunu bende düşünürdüm :D Ula hep bedava yiyor derdim, hatta bir arkadaşımın dedesi bakkaldı olum niye yemiyorsun derdim.. :D Meğersem işler çok farklıymış be..
- +1 yıl
Çok farklı çok..:(
- +1 yıl
Sonra anladım işte hayatın zor olduğunu... :D
- +1 yıl
Adam dükkanı taşıyınca anladım ben hayatın zorluğunu, bakkalın sahibi bile iş yok diye kapatıp gidiyosa ben ilerde napçam? :D
- +1 yıl
Bakkal mı olmaktı hayalin? ..
- +1 yıl
Evet küçükken öyleydi, bakkalcı amca benim gözümde dünyanın en zengin insanıydı nasıl olurda işleri kötü olur gider diye çok sorgulamıştım adam haklıymış yetişememiş bütün çukulatlara cipslere :(
- +1 yıl
Yılma.. O bakkal Osman amca inandı ve bizler için çalıştı!! Sen de inan, marketler zinciri aç ve onların patroniçesi ol, istediğin kadar çukulat, cips ye... :/
- +1 yıl
Aynı fikirdeyim :(
- +1 yıl
Üzülme.. Hem bakkal çok cukulat yemiş, ondan iflas etmiş...
- +1 yıl
Adam giderken elindeki tüm çukulatları dondurmaları dağıtmıştı...:( Bakkal amca marketler zinciri açıcam yeni hedefim :(
- +1 yıl
Ooo kral adammış yine.. Bizim buradaki hiç dağıtmadı :( 5 kurusun lafını yapıyordu bee...
- +1 yıl
Sen mahalle esnafısın ey bakkal amca! Yakışıyor mu 5 kurusun lafını yapmak! :(
- +1 yıl
5 kuruş artınca 2 sakız verirdi kardeşinede götür diye :(
- +1 yıl
Ah o sakız kitlemeleri yok mu :( Bu tüm bakkalların bir huyu zaten :(
- +1 yıl
Şıpsevdi..:(
- +1 yıl
Efsane sakız be! :/
- +1 yıl
ahh ahh :(
- +1 yıl
Tıkandım ben, devam etmek ister misin :(
- +1 yıl
Bende tıkandığımı farkettim düşününce:(
- +1 yıl
Tamam ben devam ediyorum anlaşıldı...
- +1 yıl
İvit ^.^
kıyafetlerin üstündeki size (beden, boyut) yazısı var ya size 7 yazar mesela. ben onu bize 7 ye veriyolar sanırdım annemin yanına gidip sölerdim hep bak anne bize 7 miş alalım diye. hiç de almazdı la. bize 7 olmadığınıda baya geç öğrendim sonradan he
22 Yorumla- +1 yıl
Ee sen bakınca size 7 ben bakınca da aynı:DD
+1 yılpalyaçolardan çok korkardım görünce mal mal ağlardım o derece :D büyünce geçer sandım ama daha dün bir avm de gördüm böyle tahta şeyler takmış uzun bacaklı üstüme üstüme geliyo sandım :D lanet olsun hala korkuyom galba^^
21 Yorumla- +1 yıl
Palyaçolardan bende korkuyordum ya eskiden. :D O tip ne öyle diye :/
+1 yılErkeklerin buyuk tuvalerini yapmadığı sanırdım :/ 😕sonra babacığımla düğüne gitmiştik akşam eve geldiğimizde tuvalete gitti tabi tuvaletler dışardaydı brnde peşinden gittim. Bir saat çıkmadı baba ne yapıyorsun dedim tuvaletimi o an şok oldum saçma olabilir ama gerçek 😕😕😕😕
15 Yorumla- +1 yıl
Ben şok, ben iptal... :D
Bende kızların yapmadığını sanıyordum, öğrenince şok oldum:D - +1 yıl
:D deli ya :(( ne YAPİM çocuktum
- +1 yıl
hahah :D çocuktuk, güzeldi ama.. Bunları duydukça gülüyor insan^^
- +1 yıl
Aynen öyle keşke hep çocuk kalsaydık :)
- +1 yıl
Keeşke yaa.. Darısı çocuklarımızın başına^^
Allahın yüce ve merhametli olduğunu sanırdım
şimdi ise
onu anlamaya kalkınca bizi neden yarattı? ona ibadet edip yalvaralım diyemi? çünkü o ego canavarından başka bir hiç, eğer vefat edersem ona bizzat söyliyicem hiç çekinmeden yüce bir varlık olarak insandan aciz olarak!211 Yorumla- +1 yıl
O da seni cehenneme atsın. .. mutlu son
- +1 yıl
Ne cennet, ne cehennem... Kimse kimseye-inanmasa bile-nereye gideceğini söyleyemez. Allah 'ego canavarı' değildir. Bizler insanız, evet aciziz. Bunu kendinde görebilirsin. Acizsin ve acizim ve aciziz. Kim muhteşem? Herkesin bir kusuru var, peki kim kusursuz? Bunun cevabı yine kendimizde... Peki bütün bu muhteşem sistemleri kim kurdu? Yoksa bunlar birer tesadüf müydü? Kendine bir bak, aynaya geç ve bir bak. Gözlerin, ağzın, burnun, kulakların, saçların, ellerin, ayakların, kalbin, beynin ve hepsinden öte düşünebilmen, duyguların olması... Bunları kim yarattı, söylesene? Bizler bir çok elementlerin tepkimesiyle mi oluştuk yoksa? Veya bir çok mikroorganizmanın birleşmesi sonucunda mı? Muhteşem bir sistem dahilinde bir insanız. Ve çevrene bir bak, senin türünden başka aynı özelliklere sahip bir canlı daha yok. Ve daha bir çok şey. Bunlar sana bir yaratıcının olup, olmadığı çağrısını işittirmiyor mu?
- +1 yıl
O yaratıcıdır ki yücedir. Biz ona Tanrı deriz, arapçada ise Allah yani İlah'tan gelir, yani yaratıcı... Ben sana insanı söyledim. Ama bu evrendeki milyarca mucizevi sistemden sadece biri. Bir evrene bak, bir dünyaya, bir de kendine. Bilmediğimiz bir çok şey var. Bizler sınanıyoruz. İnanç diye bir duygu var, her insanda... Allah yüce ve merhametli, emin ol. Öyle olmasaydı belki de seni mahvedebilirdi. Ancak çıkmadık candan ümit kesilmez. Yapma bunu, Allah vardır ve birdir, Muhammed de onun kulu ve elçisidir. Buna inan, İslam'a sarıl. Şüphe duyma. İkilemlere düşme. Allah'la birlikte hayatın güzelliğini bulacaksın, mutluluğu bulacaksın.
- +1 yıl
@themanofthinkings ne demek istediğini anlıyorum ama şöyle bir etken var, allah egoyu yarattı değilmi? ego kendini beğenmişlik üstün görmektir değilmi? peki! allah bizi yarattı ve kutsal kitaplarda bana ibadet edin yazıyordu ki incilde ise bana yalvarın yazıyordu aksine kuranda bana ibadet edin yazıyor yani bir düşün allah kafamızı karıştırıyor bizi kötü yöne çekiyor? yoksa bunu şeytana yaptırıyor ya da şeytanı kötü gösterip ona yalvarmamızı sağlıyor buda onun egolu bir varlık olduğunu gösterir, her varlık sorgulanır gerçek adaleti insanlar sağlar tanrı değil çünkü bu gücü o bize VERDİ!
- +1 yıl
Mutlu olmadın, çünkü bu ikilemlerdesin. İbadet aynı zaman da yalvarmaktır. Allah'a yakarmaktır. Şeytan denen varlık ise egonun sahibidir, ego denilen kavramı, evet, Allah yarattı. Ama bir imtihandayız, buna inanıyoruz, değil mi? Söylesene, adam gibi adam diye tabir ettiğimiz insanı nasıl bulabiliriz bir sınavla? Veya bir çalışkan öğrenciyi? Onun derslerine iyi çalışıp çalışmadığını gözlemleyerek? Peki bunu sınavda nasıl yapabiliriz? Ona zor sorular sorarak. İşte bu zor sorular da bunlar, ego denen kavram. Mutsuzluğu da Allah yarattı, Şeytanı da, bütün kötü şeyleri de. Ama yanında iyi şeyler de var de mi? İşte bu sevmediğimiz, bu kötü şeyler bizim sınavımızdaki zor sorular. Hani "Hayat zor." diye klasik bir cümle vardır ya, işte o budur. Zor sorularla çalışkan öğrenciler ödüllendirilir. Ve dediğim gibi bu bir imtihan. Vakit yok olmadan Allah'a inan. Tövbe et be kardeşim.
- +1 yıl
egodan bahsediyosun dostum Allah yaratan ol demesine bakar birakta kendini buyuk gorsun! oyuncak arabani istedigin yere surmeyi biliyosun! ayrica cennete gidebilen yaradanin dostu olacak
+1 yılErkekleri erkekler Kadınları kadınlar doğurur sanırdım ve erkek KARDEŞ istemediğimden babama sen sakın doğurma derdim
51 Yorumla- +1 yıl
Baban ne derdi? Önemli olan orası bence:D
+1 yılPortakalı mandalinanin annesi saniyodum. Portakal evlat acısı cekmesin diye ilk onu yiyodum :D
68 Yorumla- +1 yıl
ulen bari yemiyodum de :D
- +1 yıl
Çok vicdanlıymışsın gerçekten gözlerim yaşardıı😂😂😅
- +1 yıl
Yiyodum napiyim ya valla :D
- +1 yıl
vicdansız :P
- +1 yıl
Dmsne oyle -_-
- +1 yıl
:D Tabii sen bilmiyorsun ama greyfurt da babası mandalinanın.. Portakalın da kocası^^
- +1 yıl
Ayy ciddi misin :D beni aydinlattigin için vok tekessurler :P
- +1 yıl
Ayneen^^ Öğren bunları bak, önemli bunlar :P
Geceleri korktuğumda yorganı kafama çeker o an herşeyden korundugumu zannederdim.. :) ebru gündeş ile hülya avsari karistirirdim ne alakaysa :) ip atlarken sek sek oynaken hiç akşam olmayacak sanır olduğunda ise güneşe kuserdim :)
12 Yorumla- +1 yıl
Yorgan hakikaten buyuk korkularimizin cozumuydu ya.. Her sey bitiyordu yorgani cekince..
- +1 yıl
Hahah bende karıstırırdım ebru gundes hulya avsar gulben ergen ☺
+1 yılyilbaslarinda bana gostermeden kenara koseye birakilan hediyeleri paralari falan gercekten noel baba getiriyor zannederdim...:))))) Ve şu an aklima gelmeyen bir suru sey. herseye ragmen hayatta inandigim ve yanildigim en guzel seylerdi.
13 Yorumla- +1 yıl
vay be duygulandım şimdi 18 yaşımdayım en fazla 3-4 hediye almışımdır insanlardan doğum günlerinde felan hep parayı tercih ettim :D
- +1 yıl
daha cok alirsin merak etme :))
- +1 yıl
Aynen, tatlı ve küçük şeyler bunlar.. İyiki de inanmışım diyorum bazılarına, iyiki gerçeği söylememısler yoksa küçükken mutsuz olurduk :D
+1 yıl1- bizi makıneler yapıyo leyleklerde evlere dagıtıyo sanıyodum asdadsda :D
2- televızyonda bişe begenınce elımızı ıcerı sokup alabılıyoruz sanırdım :)) hatırladıgım bu kadar daha ılgınc seyler varda hatırlamıyorum şu an :D19 Yorumla- +1 yıl
oldu canım hahah :D
hem makinalar yapmiyor muymus bizi :P - +1 yıl
yok makıne degılmiş o la :D
- +1 yıl
hahahah :D
Çok şâ şâlı bir yolmuş meğerse :DD - +1 yıl
yok be bldıgın maymundan türüyomusuz ya bız maymunda yumurtdan cıkıyo tabı sorun yok :D
- +1 yıl
He iyi iyi, doğru yolu bulmuşsun :DD
- +1 yıl
ya allah kahretsın yıne eınstayn zekam devreye gırdı ıste bu arada usttekı kıza katılıyorum bnde oyle snırdm takı kuzenım sunnet olana kdr :D
- +1 yıl
hahaha einstein akiyor pacalarindan :$
- +1 yıl
o da kim benim yanımda :D
- +1 yıl
hahahah katılmaktayım, bk yemis aynstayn senin yaninda :D
+1 yılsirinler diye cizgifilm varya gercekten mantarlarin icinde kucuk kucuk mavi bocek gibi yaratiklarin yasadigini dusunurdum :D birde ablam hep sen uveysin soyle bulduk sonra soyle oldu uzulduk aldik derdi inanirdim aglardim hatta 7 yasimda kapida oynarken alip basimi okula gitmistim ogretmenimiz burasida sizin eviniz diyordu bende oraya gitmistim tabi sonra buldular :D
11 YorumlaHavai fişek patladigında üzerimize düşecek sanırdım her patlamasında korkarak en yakn buldugm bakkal dükkan ev annemide alir kaçardım annem nekadar
Kızsada dinlemez tek kaçardım ;)))))32 Yorumla- +1 yıl
Havai fişek de öyle bir hava veriyor amaa... :D Korkutucu^^
+1 yılAnnemle babamın yanında uyuyakalınca gece beni ablamın yanına meleklerin getirdiğini sanıyordum. Babam taşıyormuş :( Yaşadığım en büyük hayal kırıklığıydı :D
53 Yorumla- +1 yıl
hahahaha :D Yıllarca ona anlam veremedim ben zaten, ulen kim taşıyor beni diyordum hep.. :D
- +1 yıl
Ahaha ben dee :D
- +1 yıl
ölmüş konuyu hortlattin gizli helal olsun :d
Gece ışıkları kapatınca yatağıma gidene kadar beni canavarın kovaladığını ve ben battaniyenin altına girdiğimde beni bulamayıp gittiğini sanırdım.-.
42 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle :D Halen o korku vardir ama tabii öcü olarak degil.. Eskiden kalan psikoloji :D
+1 yılGece köpekler havladiginda, vampirlerle gelip geziye çıktığını çocukları evlerinden topladığini düşünürdüm. O yüzden yorganı kafama çeker havlama sesi kesilene kadar beklerdim :D
23 Yorumla- +1 yıl
:D Yorganı kafaya çekince her şey düzeliyordu.. :D
- +1 yıl
Evet yorgandan içeri giremiyor canavarlar :D
- +1 yıl
Kesinlikle... :D hahaha
+1 yılHani dedeler şalvar giyiyor ya, hani çatısı aşağı sarkıyor ya oraya tuvaletlerini yapıyorlar ondan sarkıyor sanıyordum :D O zamanlar 4 yaşında falandım tabi 5 yaşında falan anneme sordum da öğrendim :DD:d hayal gücü tabi
12 Yorumla- +1 yıl
ahahshhshs off ya
ay ve güneşin beni hep takip ettiğini sanırdım ama tek bana olmadıgını ogrenınce uzulmustum baya :D
72 Yorumla- +1 yıl
haha aynen usta hep takiptelerdi ya :D
Araba ile ilerledikce agaclar direklerin onunden gecerken onlarda geride kalirlar ya ben onlarda bizim yanimizdan geciyolar ama hep ters yone gidiyolar sanardim
22 Yorumla- +1 yıl
ahahah ama gel gör ki, aslinda hepsi duruyomus he :D
Dizilerde öldüdürdükleri adamları gerçektende ölüyor sanırdım başka dizi de görünce bu ölmemişmiydi derdim :) bide Tarık Akanı Tarka Kan - Cüneyt Arkını da Cüney Tarkın diye bilirdim. :)
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen yaa.. Hem ölüyor hemde nasıl başka dizide oynayabiliyor! :D
küçükken kızların pipisi var sanırdım kızın birine pipini göstersene demiştim oda önünü gösterdi anne bunun pipisi yok diye bağırdım :D
31 Yorumla- +1 yıl
shsbsbdbsbdbdbabbs :D neyse ki yok...
+1 yılmandalinayı portakalın çocuğu sanardım greyfurtuda baba heralde :D ühüüü öyle olmadğını öğrenince çok üzülmüştüm mandalinanın annesi yok sokaktamı kalacak diye
34 Yorumla- +1 yıl
Sen bunların aile olduğunu düsündüysen, canli olduklarini falan dusunuyorsundur herhalde :D
- +1 yıl
hayıııır :D sadece aile
- +1 yıl
sencede öyle değil mi? boy sırasına göre. bende hala daha öyleler
- +1 yıl
Bence de oyle tabi.. :D Greyfurt, portakalın kocası mandalina da çocukları ^^
+1 yılYıkılmadım ayaktayım diye bir şarkı vardı ya.. Ordaki hain felek kısmını hain levent kötü levent yıkılmadım buradayım diye anlayıp yıllarca levent enişteme kin beslemiştim 😄😂
22 Yorumla- +1 yıl
Ha bide erkek kardeşim kızlarında pipisi olduğunu sanıyomuş ahahah 😂😂
- +1 yıl
ahshdbsnhdjad cok iyi ya
+1 yılTv nin içinde küçük insanların varlığına emindim. Gelinlik giyince çocuk oluyor sanırdım.
Off çok salak bir çocukmuşum ben.32 Yorumla- +1 yıl
ahhahah :D zor bir cocukluk donemi... :D
Annem bu nimetleri Allah veriyor demisti. ABende fabrikada calisanlara yemekleri Allah yukardan veriyor onlar paketliyip satiyo saniyodum
31 Yorumla- +1 yıl
hahahaha :D Ah safım benim :D
Küçükken babama zenciler neden böyleler diye sorduğumda onlar sut peynir yoğurt vs yemedikleri için oyleler sende yemezsen öyle olursun der beni peynr ve sut yemek içmek için zorlarlardi öyle saniyodum yani
16 Yorumla- +1 yıl
Baban akıllı adammış ama , iyi yapmış.. Yararlı şeyler bunlar :D
- +1 yıl
Gerçi şöyle de bir şey var, ya siyahi olmak isteseydin? O zaman da babanın söylediği yanlış olmuş olurdu :D
- +1 yıl
Yaanii işte.. :D İyi ki de istememişsin :D
Pisa kulesini pizza kulesi sanardım anlam veremezdim ne alaka pizza kulesi diye :D Uyurken sırtımı açarsam öcülerin beni kaçıracağını sanardım bide korkardım
14 Yorumla- +1 yıl
valla sırtın açıkta uyuma yine sen, kacirirlar falan :D
- +1 yıl
ben kaciracaklarindan degil ama rahatziz oluyorum yaa her yerim ackk olsa bile sirtimi kapatirim mutlaka :D
- +1 yıl
Bende pisa kulesinin pizzadan yapıldıgını sanırdım 😃
Pamuk şekerin buluttan alındığını sonra o darbuka sesinin dansözlerin poposundan çıktığını sanırdım Birde tv karıncalanınca tv nin İçine gerçekten karınca girdiğini sanırdım ne zaman doğrusunu öğrendim hatırlamıyorum
25 Yorumla- +1 yıl
Ooovv çok zor bir çocukluk yasamış olmalısın :D
- +1 yıl
Ama iyi de olmus boyle bilmen :D Daha cok asilmani saglamistir? :D
+1 yılBen allahı sakallı bir dede diye biliyordum, annem her yaptığını görüyor falan dediği için de bizim çatıda yaşıyor, tvden bizi izliyor sanıyordum cidden
13 Yorumla- +1 yıl
Izlemiyor muymuş?😮😲
- +1 yıl
hahah :D zor be...
- +1 yıl
baya :D
+1 yıl😄😄😄Ben maclardaki uzatmalari futbolcular birbirlerine pas atarken uzun atcaklar sanirdim yani kisa pas vermicekler bunada uzatmalar deniyomus ya hay kucuklugum cok guldum ya 😄😄😄😄
13 Yorumla- +1 yıl
Uzunatma dan uzatma mantikli bir teori :)
- +1 yıl
Aynen :)
- +1 yıl
vaoov farkli bir durum :D
Kerevizi, keriz sanıyordum.
Hilal adlı kuzenimin ismini Dolunay sanıyordum, uzun süre...
Öğretmenlerin okulda yattıklarını, aslında robot olduklarını sanıyordum birde.13 Yorumla- +1 yıl
Keriz kereviz.. :D
Öğretmenlerin okulda yattıklarını bende sanıyordum ama robot değil be, oha sende :DD - +1 yıl
Fazlasıyla öyleymişsin^^ :D
İnsanın aşık olduğunda hamile kaldığını zannediyordum. 16 yaşındayken elimize cinsel eğitim kitapları verildiğinde öyle olmadığını, durumun daha korkutucu olduğunu anlamıştım.
17 Yorumla- +1 yıl
Aşık olduğunda hamile kalmak^^
Garip olmalı.. :D - +1 yıl
Aslında güzel bir şey.. Öyle bi'şeye girip de hayatını b*k edebilirdin küçük yaştan..
- +1 yıl
Neden la? Anlatmak ister misin?
- +1 yıl
Saygı duyarım, kulaklar boşa yok dinlerim ben seni. Yazayım bekle.
+1 yılTelevizyon yere dustugunde icindeki insanların da dusecegini sanirdim bu düşüncem yuzunden küçükken defalarca televizyonu yere düşürdüğümü hatta altında kaldığımı dahi bilirim :(
11 Yorumla- +1 yıl
Ben bu adamı sevmiyorum deyip televizyonumu fırlattın :D
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılArabanın sağ koltuğunu tutup arkaya bakınca, araba kendi kendine geri gidiyor sanıyordum..
41 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D
+1 yılOruç tutmanın gökten bir ipi çekerek olduğunu zannederdim :D saçma gelebilir ama doğru söylüyorum :D:D
25 YorumlaOruç, gökten çekilen bir ip mi yani :(
- +1 yıl
küçükken öyleydi :(
- +1 yıl
:D kim ne dedi de boyle dusunmeye basladin merak ettim dogrusu :D
- +1 yıl
Hatırlamıyorum baya küçüktüm :D
- +1 yıl
çok garip valla :d
+1 yılKüçükken dünyanın içinde yaşadığımızı sanırdım bir de aşağıda yani güney yarım kürede yaşayanların ters durduğunu sanırdım. Ne dünya merakım varmış :)
25 Yorumla- +1 yıl
dunyanin icinde yasadigimizi derkeeen? :D
- +1 yıl
Yani kürenin içinde yaşıyoruz diye bilirdim fanusa kapanmış gibi :)
- +1 yıl
haaa anladim :D
- +1 yıl
Bende bu tarafta kazmaya basladıgında dunyanın diger tarafından cıkacagımıxa inanırdım 😄😄 bugs bunny yapmıstı bir kere ordan esinlenmistim ☺☺
İzlediğim dizilerin o anda canlı yayınlandığını düşünür, "hadi anne dizi setine gidip orada izleyelim" diye tuttururdum.
Ne çocuk ama!21 Yorumla- +1 yıl
Yalnız değilsin.^^
Kardeşimi gözlerim yeşil olduğu için fotosentez yapıyo diye kandırmıştım yavrum bir süre gözlerimle oksijen ürettiğimi sanmıştı :D
211 Yorumla- +1 yıl
hahahahahah :D Yazık kardeşine, niye duygularıyla oynuyorsun :/
- +1 yıl
Aynen, senin yaptığın olay zaten.. :D Garibim de inanmış ne yapsın, ablası söylüyor :D
- +1 yıl
Ablalar bunun için vardır zaten... :D Güzel şakalar yapacak, öğrendi mi peki gerçeği? Öğrendiğinde ne oldu? :D
- +1 yıl
Ya hiç bir şey yapmasına gerek yok renkli gözlülerin. Karşıma geçsinler sabaha kadar izleyeyim, boşver fotosentezi falan :D
- +1 yıl
Valla sizin yaratılış malzemeniz ayrı galiba, o yüzden sizi farklı görüyorum hep. :D İyiki varsınız... :D
- +1 yıl
oo teşekkür ettim sayın renkli gözlü :D
Bulutların pamuktan yapıldığını , evdeki pamukları da uçakla bulutların arasına gidip ordan toplayıp satıyolar falan sanıyordum. Birde 1 kilo demirin 1 kilo pamuktan daha ağır olduğunu sanıyordum :D
132 Yorumla- +1 yıl
Nedir bu pamuk ile alıp veremediğin be :D
1 kilo demirin 1 kilo pamuktan ağır olmadığını nereden ve ne zaman anladın peki? :D - +1 yıl
Zaten efsane bir sorudur o da ya... :D
Çok cafcaflı cevapları da dönüyor. Yer yüzünde böyle, ayda böyle uzayda şöyle diye :D - +1 yıl
Benim beynimde de demir daha ağır :D Pamuk ne yaa o. o
- +1 yıl
Hiç.. Demir ulan bu demir.. Pamuğu döver hem... :D
- +1 yıl
Yerleştir, aklına da söyle biraz akıllı olsun seni dinlesin... :D
- +1 yıl
Haydaaa, o zaman pamuk mu daha ağır demirden? :DD
- +1 yıl
Ulan biraz önce bende onu dedim, mantığıma aykırı dedin... :D Peki mantığın ne diyor bu konuda?
- +1 yıl
Şurada 5 saattir demir daha ağır diyorum, sen de cevap olarak hayır mantıgıma aykırı diyorsun... Hep senin suçun... Haklıyım, en çok ben haklıyım! :D
- +1 yıl
Tamam tamam hatanı kabullendiğin için, artık hatayı üstüme alıyorum :P Sen haklıydın...
- +1 yıl
Hayır hayır.. Anlaşalım lütfen.. :D
- +1 yıl
Şimdilik biraz zamanım var, istersen oraya da girebilirim :D
- +1 yıl
Hoş, konuşmayı seven bir insanmışsın.. :D Profilinde beni de anlatmışsın, sağol :P
- +1 yıl
ehehe :D Aynen farkettim, hemen müdahale etmek istedim. :D
- +1 yıl
Ben de seni bulduğuma çok sevindim sayın adını bilmediğim fakat nickinin Mmeroo olduğunu gördüğüm şahıs :D Ruh öküzüm olur musun? :D
- +1 yıl
Ohoo, biliyorum işte ondan ruh öküzüm dedim zaten Merve.. :DD
- +1 yıl
Çok fenayımdır yaa Merve :D :P
Allah beni sizin gibilere bağışlasın bence.. :D
- Devamını Gör (313)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar