Selam, ☕ Kendi kendinizle uğraştığınız ya da kendinize kızdığınız durumlar oluyor mu. Mesela yanlış karar verdiğiniz zaman, ya da ben neden böyle yapıyorum ki dediğiniz zamanlar. Yoksa her zaman kendinizle barışık mısınız.

Selam, ☕ Kendi kendinizle uğraştığınız ya da kendinize kızdığınız durumlar oluyor mu. Mesela yanlış karar verdiğiniz zaman, ya da ben neden böyle yapıyorum ki dediğiniz zamanlar. Yoksa her zaman kendinizle barışık mısınız.

Soru başlığında mu eksik😅 kendimle alıp veremediğim oluyor elbette. Kendime de sinir oluyorum bazen istediğim tepkileri veremiyorum duygularıma çok yeniliyorum o zamanlarda kendime beynimi duymadığı için kızıyorum
Evet şimdi fark ettim :D mu kısmı eksik
Olsun detayı okudum anladım 😅
Teşekkür ederim abla :D
Aslında her zaman kendimle barışığım diyebilirim, bazen yanlış kararlar verdiğimde ya da duygularıma göre davranıp hata yaptığımda kendime kızıyorum ama sonrasında daha dikkatli olmaya çalışıyorum ve bunun için uzun süre kendimi suçlamıyorum. ✨
Pek olmuyor bu ya geriye bakmayi sevmiyorum. Olduysa olasi varmış demek ki..😌
Rica ederim abla 😊🌺
İçimde kocaman bir iç savaş var
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Bazen içimde mantık ağır basarken duygularımı unuttuğum oluyor başarının peşinde koşarken bazen durmam ve birazda kendimle vakit geçirmeyi unuttuğum zaman oluyor.
Ben her zaman iç sesimle kavga ederim. Kendime sayarım söverim sonra kendimi tekrardan sevmeye başlarım.
Ben kendimi çok severim. O yüzden alıp veremediğim bir şey yok.
Her zaman.. ne alıp veremediğim var bilmesem de...
Sürekli kendime kızıyorum ama asla ders çıkarmadan yine aynı şeyleri yapıyorum
Biliyormusun bunu her zamana kendime sorarım ya ben niye bunu yapıyorum hep yaparım sonra hep pişman olurum karar verdim artık yaparken 100 kere dusunucegim ki bir daha aynı hatayı yapmıyim
Oluyor. Sık sık oluyor hem de..
Kendimle barışık olmayı istesem de olamıyorum.
Eskiden evet ama artık kendimle savaşımı bitirdim
İç sesim sağolsun sürekli kavga ediyoruz
Oluyor tabiki hemde çoğu kez
Baya çok oluyor. Aşamıyorum kendimi
Çok oluyor.
Tek kelimelik cevapların çok iyi :D
Rica ederim 😂💐
tabi oluyor
Oluyor.
Kendime kızdığım durumlar çok oluyor
Oluyor
Çok oluyor
Evet oluyor çoğu zaman
Evet oluyor maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?