Çok bunaldım, hiçbir şey tat vermiyor ve bu 2-3 yıldır böyleyim. Ne yapmalıyım?

Yaklaşık 2 3 yıldır hiç bir şeyden zevk ve tat almıyorum. Daha doğrusu bu bi hastalık gibi oldu ve en az 2 3 ayda bir tetikliyor 1 ya da 2 hafta boyunca kafayı yiyorum. Sosyal olarak 10 uzerinden 2 hayatım var. Aşk hayatına gelirsek kimseye inancım yok ve karşıma duzgun kimse çıkmıyor. Sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Yaklaşık 2 3 yıldır hiç bir şeyden zevk ve tat almıyorum. Daha doğrusu bu bi hastalık gibi oldu ve en az 2 3 ayda bir tetikliyor 1 ya da 2 hafta boyunca kafayı yiyorum. Sosyal olarak 10 uzerinden 2 hayatım var. Aşk hayatına gelirsek kimseye inancım yok ve karşıma duzgun kimse çıkmıyor. Eskiden mezun olunca yapacagim meslegi dusunur saatlerce hayal kurardim ama Şu an o bile sikici geliyor. Ustelik kazanmis olmama ragmen. Yasamak icin nedenim yok gibi geliyor. Sizce ne yapmalıyım?
Çok bunaldım, hiçbir şey tat vermiyor ve bu 2-3 yıldır böyleyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla