Neden sürekli yorgun hissediyorum. sürekli uyumak istiyorum? Hiç kimseyi görmek bile istemiyorum. Neden böyle oluyor?

Üniversitede birinci yılım ve o kadar hareketsizim ki. Sürekli uyuyorum yorgunum. Kimseyle görüşmek istemiyorum. Dışarı çıktığımda da yurduma dönmek istiyorum. Neden böyle oldum. ne önerirsiniz?
Neden sürekli yorgun hissediyorum. sürekli uyumak istiyorum? Hiç kimseyi görmek bile istemiyorum. Neden böyle oluyor?
Cevapla