Bu ara sigaraya fena sardım. Bugün üst üste içip midemin bulanmasını sağlamaya karar verdim böylece uzuuuun bir süre içmiycem.

Bu ara sigaraya fena sardım. Bugün üst üste içip midemin bulanmasını sağlamaya karar verdim böylece uzuuuun bir süre içmiycem.

Ben bağımlı olmam sadece sevdiğim için ve beni mutlu ettiği için sürekli yapmak isterim o şeyi zararı olsa bile fayda zarar olarak bakarım konuya. bu yüzden de bırakmak istemem. ama bir kişi bağımlılıktan kurtulmak istiyorsa önce neden başladığını bulmalı ve hatırlamalı. o başlama nedenini çözerse sorun da gider. örnek olarak stresi azaltmak sağlıklı beslenmek ya da bir uzmana danışmak gibi. eğer bunlar da olmuyorsa kendine zaman vermeli ya da zor bile olsa birden kesmelidir
O işe yaramayabilir ama bir teknik var sadece sigarayı ve sana verdiği zararları düşünerek sigara içeceksin müzik kahve vs yok sadece sana verdiği zararları hissedip düşünerek en sonunda iğrenirsin belki yani ben de sigaradan iğrenen biriyim ama içiyorum öyle arada mesela 1 haftadır içmiyorum şu an ama içince de 1 hafta içiyorum bazen bir gün içiyorum baya yine 1 ay içmiyorum belki bilinçli olduğum içindir karışık
Genelde bende böyle işliyor 😄 çok içiyorum sonra tiksiniyorum
Ben zaten içmeyerek uzak duruyorum.. Baştan hiç başlamamak en güzeli değil mi.. Benim sağlığımdan daha kıymetli değil.. Sigara içip de yarısı olmayan akciğerlerimi bitirmeye gerek yok.. Oda giderse ben zaten olmam.. Bir şeyi başarmak için öncelikle sağlığını düşünmelisin.. Sağlıktan öte bir şey yok.. Sağlık olmadığında hayatın bir anlamı da yok..
Cevap
16Cevap
Ben irade olarak güçlü bir insanım Eğer bir şeyi kafamda bitirebiliyorsam gerçekten de bitirebilirim benim için hiç sorun olmaz
Sigara bağımlılığı diye bir şey yok bence.
Hepsi psikolojik çünkü bir bağımlılık algısı oluşturuldu.
Bu algı yüzünden bu durumdayız.
Vazgeçemiyor sanıyoruz.
Ben vazgeçiyorum işte 😄
Katılıyorum
@Degisik_-_ ozaman sorun yok 😃
Ramak kalmışsa tamamlarım.. Neden yol uzakken döneyim mi..
Bir kârı yoksa dön tabi. Nede olsa zararın neresinden demişler
Erken dönersen kârdır ama yol bitmek üzereyse ne gerek var dönmeye.. Azdan az, çoktan çok..
Sıgara cok ıcmeye basladım bırakıcam artık bu pıs ıslerı 😂
Var mısın iddaya önce ben 😄
Ben bugün yarın bırakıcam yiterrrr yaa ömrümü yedi benim bırakmam lazım artık 😮💨
Pakette son 6 kaldı yarın biter 😄
İradem gucludur benim kardeş baglanmam fazla.. Sigara hariç o benım dert ortağım
Tamam yeğen 😂
Eyvallah kardeş
Sigara ictikce daha cok icesim geliyor onun disinda herhangi bir bagimliligim yok
Bugün 3 tane içtim daha fazlası beni benden alır 😂
Ruh halime bagli 2 pakete cikabiliyor koymuyor hic :D
Bir günde mi 😨
Evvet
Fazlaymış
Biraz öyle
Bağımlı olduğum çok bir şey yok onu da başka bir bağımlılık kapatır
İyi tarafını kötü tarafını degerlendir zararı varsa iradeni kullanarak onu bırak
kangrenli parmağı keserim, kesemiyorsam kestiririm.
Dikkatini başka yerlere verip yönelmek su içmek nefes egzersizi ve sabır
İçen ile içmeyen arasında süre farkı sadece 5 dakika.
Eğer beni cezbeden birşeyse bırakayım da bağımlı olayım sorun yok benim için
Kusura bakma da bu çok aptalca bir yöntem:) Bu şekilde asla bırakamazsın.
Denendi onaylandı
Şöyle ki ben yıllardır keyfi sigara içicisiyim. Mesela bazen 1 ay sürekli paket alıyorum sonra 3 ay içmiyorum bunu hep yaptım. Herkesin iradesi ve mekanizması farklı çalışıyor olabilir
o şeyin bana zarar verip vermediğine bakarım ona göre
Daha çok bagimlilim yapacaktır
Başka şeylerle uğraşmaya çalışırım
Daha kötüsüne düşerek
Kullanmam
Sigaradan midemi bulanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?