Biri ile konuşmak istemediğiniz de direk engeller misiniz yoksa medeni olarak konuşmak istemiyorum mu dersiniz?

Ben direk konusmak istemediğimi belirtiyorum. Ve çekiliyorum. Baktim ısrar ediyorsa da mesajlarını görmezden geliyor. Ya da direk engelliyorum. Tavrından dolayı..

Biri ile konuşmak istemediğiniz de direk engeller misiniz yoksa medeni olarak konuşmak istemiyorum mu dersiniz?
Cevapla