
Size haksızlık yapıldığında sessiz kalabiliyor musunuz?

Size haksızlık yapıldığında sessiz kalabiliyor musunuz?
Hayır bana haksızlık yapıldığı zaman susamıyorum çünkü hakkımı her zaman için savunmam gerek susarsam daha kötü olurum hakkımı sonuna kadar savunurum ama baktım ki kimse umursamıyor ya da konuşmama rağmen hakkım yeniyor o zaman da susarım işte. son çare olarak.
Zamanında gerçekten çok haksızlığa uğradım. Hakkımı savunacak kimsem yoktu. Hiçkimsem. Çok zoruma giderdi bu durum. Ben sesimi çıkarsam da bastırırlardı.
Belli bir zaman sonra hakkını aramayı bile istemiyorsun. Yiyin ya hakkımı valla yiyin bitirin afiyet olsun diyorsun.
Zıkkım olsun 😏
Bırak bana yapılan haksızlığı her hangi bi insana veya cisme yapılan ufacık da olsa bi adaletsizlik varsa ve şahit oluyorsam anında müdahale ederim en hassas noktam birinin birine yaptığı haksızlıktır ve keyifle tartışma çıkartırım
Hayır asla sessiz kalmam sadece benim için değil fark ettiğim zaman diğer kişiler içinde haksızlığ boyun eğmem. Sırf bu yüzden sık sık iş değiştiririm 😂
Cevap
5Cevap
Sosyal medyada ise işim olmaz. Ama yüz yüze ise adamı çıktığı vajinaya geri sokarım
Bazen umurumda bile olmuyor. Ne düşünürse düşünsün diyorum. Sonuçta ben kendimi biliyorum o bilmese de olur
Sesim çok yüksek çıkar o zaman. Beni delirtmek isteyen haksızlıkla gelsin 😄 sadece kendime değil başkasına yapıldığını gördüğümde de susamıyorum
Hayır savcılığa kadar giderim
Mümkün değil.. Dünyayı başına yıkarım..
Önceden sessiz ve çekingendim kendimi bile savunamazdim artık öyle değilim sesimi yükseltip bağırırım
Hayır kalmıyorum ama yine kötülenen benim
Ee sessiz kalıyoruz ya işte senelerdir.
Hayır ne gelirse gelsin aslaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?