AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Tepkisiz kalırım ilk önce. . sonradan acısını çıkarırım.. zamana yayarım.. delirmem.. delirtirim :)
Direk ben sen seni kiskaniyorum der ve bir yanlışıni gordugumde uyaririm
Bu sarkinin tamamen benim icin yazildigini dusunuyorum :D
Sessiz dururum ama içimde büyük bir patlama olur sinir üzüntü karışık
Mutlaka belli ederim açıkça söylerim. Beni yiyip bitireceğine söyleyim gitsin. Kıskandığımı içinde tutanlardan değilim.
ben aynen böyleyim ama kıskandığımı hissettiğim anda genellikle terkederim
Yok o kadın gibi yapmam ama fena oluyorum kıskanınca tepkim sert olur kestiremedim napacağımı
Video acamadim ama Allah in hakki 3 deyip 3 kez uyaririm ondan sonra dusunmek istemem
ben çok aşırı kıskanç biri olarak deliriyorum burnundan getiriyorum sinirleniyorum trip atıyorum :D
ilk başta sabredip en son tepki veriyodum galiba :D
Ben o davranışının doğru olup olmadığını sorarım. Doğru buluyorsa eğer, ben ona mislisini yaşatırım.
insan içındeyken sesimi çıkarmam ama sonra hesabını sorarım
kıskandıgımı fazlaa belli etmem ama karşılıgınııı fazlaa veririm :) :) yapanba yapacaksıın
Amaç ne derim? Cevap mantıklı gelmezse tokati geciririm:)
karşımdaki kişiye bağlı aslında.. kıskandğımı belli edebileceğim kişiyse neden delirmeyeyim :P
beynım cevrımdısı olur. elımden geldıgınce sakin olup kırmamaya calısırım. cınnet falan gecırmem.
Cok abartıyorum adeta dünyayı dar ediyorum ne yazık ki
bendensin o zaman gel sarılalım bende ya gözüm görmüyor karşı tarafa zarar vericek konumdayım
Benn de ya kendim deliriyorum ya karsı tarafı delirtiyorum
içim içimi yer çıldırır gibi olurum genelde abimi anlemle onuşurken bile kıskanıyorum
Valla beter ederim elimden geldiğince canını yakarım
Sevıyorsam kıskanc bir adamımdır zaten.. Yaptığı olaya göre değişir.
Laf sokarım , sen git onu yap bunu yap, sen iyi bilirsin, hıı git seninle konuşmaya meraklı insanlarla konuş benimle konuşma derim falan filan.
hiç bir an ne başka birini nede neden benim yok diye kıskançlık yaşamadım.. nasıl bir duygudur şu kıskançlık denen şey onuda bilmiyorum. bilmekte istemiyorum.
İlk kez taylor swift'in klibini izledim. Ve neden izlemediğimi birkez daha anladım.
Erkek kıskanınca tatlı oluyo
Kızlar kıskanınca 3. Dünya savaşı :))
Agzını burnunu kırarım sonra oturur bı sigara yakarım :D
aynı ben vll deliririm önce sevgilimi sonra kıskandığım kızı pıçaklarım falan :DD
kıskandığım zaman sinirlenirim sinirlenince ya kendimi yolup ağlarım ya da orayı burayı dağıtırım :)
beyle https://i.hizliresim.com/voMklz.jpg
Kıskandırıyorsa ayrılırım, kıskandırılmak karakterimde yok malesef. Sumsuğu yapıştırırım. Zaten ondan sonra ayrılalım dememe gerek yok.
Bazen içimde yaşarım bazen belli ederim karşımdaki kişiye bağlı :D
Sevmek lazım ama dimi ben sevmediğimide kıskanıyorum ilginç
Farkli amaçla kıskanırsın
En iyisi içinde yaşamak bence nekadar yapamasamda çünkü kıskandığını anlayınca kudurtuyor kızlar ve hoşlarına gidiyor bırakıcan anasını satiyim köpek gibi kuyruklarını bacaklarının arasına sokucaklar
belli ederim kıskandığımda. zaten hastalıklı bir kıskançlığım yok.
İçimde yaşarım tabiki 😡😡 bu arada o klibe bayılıyoruum 😍😍
Delirir ve o an acısını ondan çıkarırım parçalarımmmmmmmm
huzursuzhayaller.tumblr.com/image/88005622115 kızlar :)
Kıskancim bile bile devam ediyorsa orayı terkederim olay çıkarmam
ben hiç kısskanmadım be bacım kıskansam ne yaparım ben de merak ediyom açıkçası
Söylerim uyarırım olmadı aynısını yaparım ondan da anlamıyorsa ayrılırım
İçimde falan tutamam ben. Aynen de bu şekilde burnundan getiririm. :)
Çokfazla bişi olmaz.. Yumruğumun hızından dolayı çıkan hava sürtünmesi aleve dönüşür sadece ^_^
Icimde deliririm hatta oldurmek isterim ama hic bisi yapmam sonra acisini alirim elbet ;)
belli ettirmem asla sonra egosu tavan yapmasın diye
Deliririm. Kıskandığım ve kıskandıran kişi benden uzak dursa iyi olur.
böyle sevgili düşman başına :)
şahsen çok kıskanç biri değilim bunlara gerek duymam
Kalbim gulp gulp eder ellerim birden kaşınmaya başlar sonra çileden çıkmış beynim dahada üretkenlerşir liibido ölçüsü zaten ibreyi kırışken gözlerim pancar gibi olur derim davul gibi şişer e devamı belli :D anlattırmayın bana :P
Cok fena olurum ve sinir olurum bir sevgilimde boyle tuhaf oluyorum bosuna dememisler insan sevdigini kiskanir diye 😊
İçimde yaşarım evet. Pek belli etmem, aslına bakarsan hiç belli etmem. Karşı tarafı kendimden soğutmaktan korkarım. Onu kaybetmekten korkarım.
Agızını burnunu kırar hastanelık ederım sonrada doktor kılıfına girer yastıkla boğarım. Sonrası takdiri ilahi :D
Sonrası silivri f tipi cezaevi
Hayırlısı be gülüm :D
Arabasının egzoz deliğine sokarım onu.
Ne demek kızla konusmak. ?
Agzna tükürur sonra brakr giderm onlamı ugraşcam.
hiç belli olmaz hiç bir şey yapmaya da bilirim çok kötü canını da yakabilirim
Susar konusmam bir güzel tavir yaparım; ) tabi sevgilim olursa. ...
Belli etmicem diye şekilden sekile girer bir yerde dayanamam dökülürüm :)
Tepkisiz bir şekilde kalırım anlarsa anlar anlamazsada anlamaz :)
yuvasına girilmiş aslan ne yaparsa bizde unu yaparız...
Delirenlerdenim hatta sevgilimi dovmuslügum oldu 🙋🙋🙋
bizim türk kızlarının öyle erkek arkadaşı olsa ip le bağlarlar :DDD
Ben çirkeflik yapmam nazikce söylerim ya da anlamasını sağlarım.
ıcımde yasayamam kımse kusura bakmasın cıldırırm :)
insan sevdiği için neler yapmaz bunlar da bir şey mi?
Fazla kiskanc biri degilim sevdigim kisiye guveniyorum