Ben galiba delirmenin sınırındayım. Ne yapmam lazım?

Hayattan kopuk, hiç zevk almayan, yaşamayı gerçekten büyük bir yük olarak görüyorum. Kafam sürekli dolu. Aptalın teki olup canım şeyler yapıp kafayı kurtarmam lazım. Yoksa gerçekten delireceğim şizofreni olacağım. Herşeye karşı duygusuzum
Ben galiba delirmenin sınırındayım. Ne yapmam lazım?
Cevapla