Selamss
söylemem gereken şeyler, konuşulması gereken mevzular var idi 🧘♀️

Sabrımın sonuna geldik, ardına bakmadan kaçmak tam senlik. Sen kafanı bunlara hiç yorma, senin için rakı değil çay içerim demlik demlik 🐍
geliyor gelmekte olan
#sosyetic
Selamss
söylemem gereken şeyler, konuşulması gereken mevzular var idi 🧘♀️

Sabrımın sonuna geldik, ardına bakmadan kaçmak tam senlik. Sen kafanı bunlara hiç yorma, senin için rakı değil çay içerim demlik demlik 🐍
geliyor gelmekte olan
#sosyetic
Yani Keşke şunu da yapabilseydim diye düşündüm herhangi bir şey olmadı. Hayatım boyunca şartların bana el verdiği şekilde yapabildim her şeyi yaptım. Sadece eğer ki kalp kırdıysam bu kırdığım kalplerin telafisini yapabilmek isterdim o kadar. Bunun dışında öyle aman aman herhangi bir pişmanlığım yok.
Evet benim kalbimi kırdın 😃
Ay dur 🤧😭
Kahvaltıda gıcıklık mı vardı, bol bol yedin mi ondan
Ok
Benim pişmanlığım olmazdı çünkü ben hayatta her zaman elimden gelenin en iyisini yaptım zaten ve yapmaya da devam ediyorum. ama yapmadığım şeyler için sadece pişman olurdum oda zaten benim elimde olan bir şey değil. mesela işte Amerika da yaşamak ama para olmadığı için gitmemek gibi ya da bir kez bile aşkı bulamamak gibi bunlar olurdu sadece.
Cevap
27Cevap
Öteki tarafa hazırlık yapmadığım için. Cehennem ateşi beni bekliyor ben hala gırgır şamata. 🙄
Hangimiz yaptık hsjs :D
Ah ah...🙄😄
Söylenmesi gerekenler söylendi..
Yaptıgım şeylerden çok yapmadıklarıma pişman olurum..
Gezemediğim gezerken sevişemediğim için üzülürüm
Öyle bir pişmanlığım veya keşkem yok.
Victor Hugo, Sefiller kitabını şöyle bitiriyor: "ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç."
Hayatla olan sevinçcimi yaşayamadığım için pişman olurdum. Mutlu olmaktan çok hayatımı üzgün olarak geçirdiğim için bu günlerime pişman olurdum.
Öleceğimizi bilsek zaten başka bişey düşünemeyiz ki korkudan artık ne kadar çok sevap işlemek için her şeyi yapmaya çalışırız aşk meşk düşünmek o anda aklına bile gelmez 😅
Öleceğinizi bileceksiniz yazdım mı? Yioooo 😅 sorumu sabote etmeyin
Haklısın soruyu gelişigüzel okumuşum🤦♂️ 😅 ama cevabım yine aynı olurdu keşke daha çok sevap işleyip günahlar kaçınsaydım derdim
Bırak şimdi :D hsjsjs
şu an bize her şey güllük gülistanılık geliyor bi deprem olsa benliğimizi kaybediyoruz direk ölüm korkusu öte taraf diyoruz hemen dimi djdk
Doğru söz
Brezilya'da samba izlerken cachaca , Meksika'da Jarabe izlerken tekila, İspanya'da flamenko izlerken Sangria içmeden ölmek istemem.
Çok üzünç
Üzüm üzüm üzüldüm
Seninle kavga edemediğim için olurum , cünkü ölüm döşeğinde bile sana uyuz olucam 😂🤣
Wooow :D öyle deme egom okşanıyor
Ölmeden önce yapılacaklar listemdekileri yapamazsam pişman olurum 🥲
İşte ne var o listede 😂
Michele Morrone'nin evlenme teklifini kabul etmediğime pişman olurdum 😂
Ohaaa :D evlenme teklifi mi etti
Evettt 🙃
İnandır :D umudumu keseyim djdj
Ailesiyle istemeye gelmiş beni dün akşam bizde düşünelim dedik 😂😂
Ciğerim yandı :D
Şahidim olur yakından görürsün üzülme 😂
Olmam, olamam :D ben bu oyunu bozarım arkadaş
Biz kardeş değiliz tatlım 😂😂
ahaha Michele’i paylaşmam :D bebişim
Atı alan Üsküdar'ı geçti canım 😂
Attan indiysek neyse sjjs
Bunu deprem anında yaşadım. Yıllardır ablama ve yeğenlerime hasretim, amerikadalar öleceğimi düşündüğüm an onlara sarılmadan koklamadan gideceğim için çok üzüldüğümü hissettim
😔😔
Pişmanlık yaşayamadan erkenden uyuduğuma pişman olabilirdim sjsh
:D erkenden uyunur mu be
Hiçte değil, özendirme 😅
Doğrudur bazı geceler ben de erkenden yatıyorum gözlerimin üstüne salatalık koyuyorum djsj
Ya bıraaaak :D tavuk gibi erkenden uyuyorum demiyor da
Tamam geçtin ✅ :D
👏
Bazı karaktersizlerin defterini durmedigime pişman olurdum
Dür de dürelim 😅
Gerek yok ben kendi işimi kendim görürüm Allaha şükür bugüne kadar bu böyleydi bundan sonrada böyle olur
Ok bye
Kimse benim düşmanım onlarin dostu olanlarla benim için arasını açmasın biri benim düşmanımsa düşmanım olarak kalır bu net
Ne hoş.
Yapmayı isteyip yapamadığım bir şey yok sanırım
Her numara var bende; diyorsun
😅 yaa öyle öyle
Eksiğim çok haddi hesabı yok vaktimi boşa harcadığım için hesabını veremeyeceğim için pişman olurdum
Görmek ist digim biri var onu dünya gozuyle görmek isterdim
Seks herhalde o tecrübeyi yaşamak istiyorum da bakalım 🤔 kovalıyoruz fırsatları
sanirim son bi kez herkesten helallik almadim diye bi sorunum yok sukur
Müslüman biri olarak her ne kadar haltlar yemiş olsam da, gerçeğin ve sonun farkındayım. Son gecemi dünyada kalanlara üzülerek geçirecek değilim. Hesap beni bekler.
İntikam listem bitmedi kaldı 3 kişi onlarıda halledeyim sonra 😂
Her şeyden "daha çok" yapmadığım için pişman olurdum.
Bu gece ölecek olsam, elimden bir şey gelmez, daha neyin pişmanlığını yaşayacağım.
Yapmayıp da Pişman olacağım bir hayatım olmadı
Sanırım, ailemle yeteri kadar vakit geçirmediğim için üzülürüm.
çok uzun zaman oldu bir trv ile bira içip sohbet etmedim (ilişkisini sevmem ama sohbeti bira eşliğinde inanılmaz zevkli seks içermeyen sohbet)
Kedimi severdim ama oda dün gece öldü...
Üzüldüm 😔
Sabah olmuş geç kaldım 😳
Bu gece ölebilirsin sen de :D
Ölürsem sebebi senin sorun olur 🙄🤔
Şimdi problem bu mı¿ jsksj
Evet bütün problem bu
dedim olabilir 😅
😳😳
Bazı hesapları kapatmadığıma pişman olurum
Hemen kapat çabukkkk
O zaman öyle olması gerekiyormuş, öyle olmuş
😃👍
Çok şey var ya ama ilk aklıma gelen istediğim bölümü okuyamam olur herhalde :/
Bu dünyaya bir kere geldim düşüncesi her şeyi yaptırdı bana..
Bazılarına daha az sansürle kufretmedigim icin😂
😂😂
Yazarken iyi yırtıyorlar da zira telefondaysa ya da karsimdaysa Allah ne verdiyse😂 en son flörtüm sagolsun kufur potansiyelimj kesfettirfi. Bi de hosuna gidiyordu g.. erizekalinin bu erkekler niye boyle😂
Naptigjni anlatsam oha dersin
Evet erkekler küfürü iltifat sanıyor :D ahshahahah
Yapamadığım çok şey için
Tövbe etmediğim için olabilir
Onunla son bir kez konuşmak isterdim...
Bi pk. lı öldüremeden gittiğim için
Dolaptaki biraları içmediğim için. 😃😃
Öyle bir şeyim yok çok şükür 😄
Bi yeri ateşe vermediğim için.
Çok şey var yapmak istediğim pişman olacağım.
var üç beş bişey
pişman olucam hiçbi şey yok
Özgür olmak...
Sevdigim kisiye acilamama
Hemen açıl hemeeen 😃
Intikam alamazsan pisman olurum
Sevdiğim Çocukla evlenmeyip başkasıyla evlenmeyi
din.
Öyle bi şeyim yok ya
Her şeyi yaptığım için pişman olmazdım.
Hiçbir şey için
Pişmanlığım yok
Estetik oomadigim icin
Sevgili 😄
Bilmirem 🙄
Diyete girip yemek yemedigim icin 😂
Seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?