• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Bu gece ölücek olsaydınız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Bu gece ölücek olsaydınız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz?
Bu gece ölücek olsaydınız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Yaşanmak var sadece yani yaşadığım için pişmanım bunun dışında pişman olduğum bir şey yok bir de sevdiğim filmi sinemada izlemediğim için pişman olmuştum. bir de aşkı yaşamadığım için pişmanım ama aşkı yaşamak da zaten benim elimde olan bir şey olmadığı için benim sorunum değil yani aslında kendi hatalarımdan pişman olurdum ama benim bu konuda hatam yok hayat konusun da çok şanssız olduğum için genel olarak hayatımı yaşayamadığım için pişmanım diyebilirim. yani sevgisiz kaldığım için.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kırmızıayıcıkk
    kırmızıayıcıkk Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    sanırım hiçbişey için pişman olmazdım biliyor musun , hayatımı her gece yatarken sıfırlayacak şekilde bir iç muhasebe yaparım 10 dakika uyumadan önce , ve bir gün sonra eksik kalan bir şey varsa onu tamamlarım , sanırım hayatta yaptığım ve yapmadığım herşeyi dopruladım kendimce bugün ölsem arkada kalmaz gözüm ,

    0
    0 Yorumla
  • çirkinkalplinsan
    çirkinkalplinsan Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir sözüm vardı bir arkadaşıma. Henüz onu gerçekleştiremedim ve verdiğim sözü tutmadan ölürsem baya üzülürüm. Aynı zamanda yapmak istediğim projeler, buluşmak istediğim insanlar, gerçekleştirmek istediğim hayallerim var. Ama Rabb'im ne zaman nasip ettiyse o zaman ölürüz. Ardımda keşke'ler değil, iyi ki'ler bırakmak istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Söylemek istediklerimi söylemediğim için çok pişman olurdum galiba. Bilmiyorum, bazı şeyler belki de söylenmemeli mezara kadar gitmeli ama.. bazen insan diyor ki, söylese miydim?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

20

Cevap

  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Mart ayı duygu ve atasozleriyle yüklü bir at Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır derler, Mart martladı tavuklar yumurtladı derler, Mart üretimin başladığı ayı bildirir. Mart kedileri gibi dama çıktı kedilerin çiftleşme zamanı olduğunu gösterir. Bu ayda dunya kadinlar günü olmasıninda ayrı bir güzelliği ver ama demekki bu ay ilişki ayı bu ayda ölmek seksi seven bir adama verilen en büyük ceza olur bize o kötülüğü yapmak istemezsin heralde

    0
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişman olacağım bişey olmaz. İstediğim hemen hemen her şeyi yaşadım. Yaşamadıklarım için pişman olmam çünkü imkanım olmamıştır üzülürüm sadece. İmkanım olduğunda istediklerimi yaşıyorum çünkü

    0
    0 Yorumla
  • Gezigen
    Gezigen Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    pişman olduğum şeylerden tövbe ediyorum

    Ama bekar ölürsem üzülürüm sanırım.

    0
    14 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evde kalırsan ben seni alırım üzülme

      Yorumla
    • Gezigen
      Gezigen
      +1 yıl

      Evde kalma yaşı nedir? 😊😊😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yani 35 de geçmemesi lazım bir erkek için çünkü her şey zamanda güzel olur

      Yorumla
    • Gezigen
      Gezigen
      +1 yıl

      Ben 40 oldum 🙂🙂🙂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yani bu yasa gelmem evlilik için sıkıntı değilde çocuk yapmak için sıkıntı tabiki şimdi evleniyim desen 30 35 yaşlarında bir kadın olur ee kadının belli bir doğurganlık yaşı var 35 ten sonrası riskli oluyor ne zaman çocuk yapıp ne zaman onu buyutucen enerjiniz olmaz bunlar hep sıkıntı işte

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      şu an sadece sen degilsinki bu durumda olan senin gibi binlercesi var benim erkek yegenlerim var mesela 29 30 yaşında hala bekarlar ve Hepside kariyer sahibi boylu poslu çocuklar lann oğlum birini bulun evlenin artık diyorum teyze evlenicek kızmi var dışarda diyorlar yani sizin için sıkıntı bunlar tabiki

      Yorumla
    • Gezigen
      Gezigen
      +1 yıl

      Evet haklısın.

      Yorumla
    • Gezigen
      Gezigen
      +1 yıl

      Para mesele değil. Mesele aile kuracak kişiyi bulmak. Evliliklere bakıyorum harcanan paralar, girilen borçlar sonuç boşanma. Boşanmak evlenmekten daha pahalı.

      Yorumla
    • Gezigen
      Gezigen
      +1 yıl

      Bi kız arkadaşım vardı. Evlenelim dedim. Evlilik için bütçem 20 binlera dedim. O para ile evlenmem dedi.

      Benden ayrıldı başkasıyla evlendi. Şatafatlı düğün bol harcamalar v. s.

      Sonuç eve sarhoş gelen bir koca ve dayak.

      Benim param azdı ama en azından içkim kumarın yoktur. Kadına da el kaldırmam.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle gülüm hayatın şu an döngüsü bu şekilde hadi evlendin diyelim 6 ay sonra kadın sudan sebeblerden boşanmak istedi birde çocuk varsa tm yandın ömür boyu nafaka odiycen , kadına yıpranma tazminat ödiycen şu an boşanmak evlilik ten daha pahalıya patlıyor gercen. Benim üst komşumun oğlu vardı evlendi hatta düğünune gittik vs 2 yıl evli kaldı çoluk çocuk yok kadın evde sürekli huxursuzluklar kavgalar cikariyirmus neyse buda artık dayanamamış boşanma davası açıyor kadın buna yıpranma parası diye tazminat açıyor ve 100 bin TL para veriyor sırf boşanmak için benim anlamadığım şey şu iki yılda neren yıprandı , çoluk vocuk yok bir şey yok ortada zannedersin ki 20 yıl emek vermiş çoluk çocuk kahrı çekmiş simdikiler gerçekten çok tehlikeli rabbim hayırlı insanlar çıkarsın karşınıza

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Benim kızımın okulda bir arkadaşı vardı annesiyle tanışmıştık arkadaş olduk eşinden ayrılmış bir kızı var sonra bu kadın tanıdık vasıtasıyla bir adsmla evlendi nikah yaptilar 6 ay sonra ayrıldılar adam boşanma davası açıyor buna buda diyorki boşanirim ama ya oturduğun daireyi vericeksin bana ya da 100 bin TL diyor adamda daireyi vermem eski eşimin çocuklarımin hatırası var bu evde para veririm adamın eski eşi rahmetli olmuş neyse parayı alıyor birde takılan altınların bileziklerin hepsini bu alıyor ve boşanıyor okula bu kadın toplantıya gelirdi kolu komple kalın bilezik dolu olurdu o toplantıya da osekilde gelirdi kısa ve öz 6 ay evli kaldı bütün takıları birde parayı aldi gitti annesinin yanına yerleşti

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ulan biz köpek gibi çalışıyoruz bir kenarda okadar paramız yok be 😂 bir ay ise gitmesek aç kalırız 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ama benim fikrimi soruyorsan ojadinin aldığı her şey bana göre haramdır çünkü ortada emek verilmiş çile çekilmiş çoluk çocuk büyütülmus bir durum yok olsa evet haketmis derdim ama 6 aylık bir evlilik te bunları alması istenesi hiç doğru değil. Bu kanun da bana göre doğru değil zaten o zaman herkes bunu yapar evlenip bir yıl sonra mahkemeye gider olucak iş mi bu

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Zor gerçekten rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin insallah 🙏

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ulan derdim bir @r_engarenkyollar 'a miyavlayamadım ya, ona yanarım. 😂

    0
    11 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bırak miyavlama işlerini de kediler yapsın 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Mitavlayamadım ne laa 🤣 benide güldürdün 😂😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Mart geldi hadi işimiz var gücümüz var. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Benim her ayım fotokopiyle çoğaltılmış gibi aynı geçiyor 😂 Mart gelse nolur 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Miyav. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kes sesini 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Bu sene de sap kaldık. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Niye öyle diyorsun ülkeye sapta lazım 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Bu kadar mal mülk kime kalacak hatun? 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bana kalmayacağı kesin 😂 çünkü elin malı züğürtün çenesi yorarmıs derler 🤣🤣

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Kalsın diye bu çabam. 😂

      Yorumla
  • Danışabilirsin
    Danışabilirsin Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı.

    Bu soruya cevap veremeyeceğim için üzülürdüm :)

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ama daha ölmedin ki şimdi de verebilirsin

      Yorumla
    • Danışabilirsin
      Danışabilirsin
      +1 yıl

      Artık rahat bir şekilde ölebilirim o halde :)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 yaa senin canını yiyeremm haaa 🤣 şakacı seyy

      Yorumla
    • Danışabilirsin
      Danışabilirsin
      +1 yıl

      Çoh datlusun :))

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok canım estafurullah sen bendende datlusun 🤗

      Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Yani herkesin vardır pişmanlıkları olmaz mı 😊

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İllaki vardır hepimizin olmaz olur mu peki bir tanesini yaz deseydim ne yazardın bir düşün bakalım

      Yorumla
    • HeadSh0t
      HeadSh0t
      +1 yıl

      Yaşamak isteyip de yaşayamadğim şeyler diyelim 😊 aşk olsun evlilik olsun 😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Doğrudur ozaman en güzeli değil en hayırlısı çıksın karşına inşallah 🙏 hayellerinin gercege dönüşmesi dileğiyle

      Yorumla
    • HeadSh0t
      HeadSh0t
      +1 yıl

      Bizim yaşımız geçiyor artık bundan sonra ne olur Allah bilir

      Yorumla
  • Fatma0102
    Fatma0102 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 102%
    +1 yıl

    Uzun süredir hobilerimle uğraşamadığım için okul yüzündennnnn.

    0
    0 Yorumla
  • BirFilmKarakteri
    BirFilmKarakteri Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişman olmam. Yapmak istediğim birçok şeyi yaptım. Yapamadıklarım konusunda da artık hevesim yok.

    0
    0 Yorumla
  • Kaptan_Cousteauu
    Kaptan_Cousteauu Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 918 cevap paylaştı.

    Düşündüm düşündüm popiş korkusu sardı duaya başladım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    zor bir soru sordun prenses

    1
    17 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bir düşün bakalım ne yapmazsan pişman olarak ölürdün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sevdiklerime onları ciddi anlamda ne kadar sevdiğimi anlatamadan gitmek olurdu sanırım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bunun için hala vaktin var ama neden bu düşünceni hayata gecirmiyorsun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sevdiğini söylemek ya da göstermek çok mu zor senin için

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Peki en son kine seni seviyorum dedin ya da denek istedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayır ama sen detayı kaçırdın ben belli etmiyorum demedim örneğin annem onu çok sevdiğimi değer verdiğimi bilir onu hiç üzmem bana hep dua eder ama onun parmağı yaralansa benim yüreğim kanar o bunun ne kadar farkında ya da sevdiğim içinde geçerli hayatımdaki eş çocuk anne baba hepsi için ama hangisi bunun ne kadar farkında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      inşallah anlata bildim çünkü ilk görüşte yeterince detay vermedim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm şimdi anladım ben seviyorum ama acaba bunu onlara hissettireniliyormuyum diyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      dilede getiriyorum ama onlar ne kadar farkında bundan emin değilim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hissettirebiliyormuyum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Emin ol hissediyorlardir çünkü sevmek seni seviyorum demekle anlaşılmaz bakışlarınizdan , davranışlarınızdan , onlara ayırdığınuz vskitten , ilginizden bu anlaşılır ve onlarda bunu hisseder merak etmeyin çünkü erkekler bu tarz şeyleri pek dile getirmeyi sevmiyorlar seni seviyorum denek biraz zor geliyor genelde kadına daha kolay geliyor bu cunleler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      dile getirmek zor değilde çevremde canım cicim aşko kuşko yapıp birbirlerinin arkasından öevirmedik işler bırakmayanları gördükçe midem bulanıyor onlara benzememek için dile getirmektese hissettirmeyi tercih ediyorum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      O tarz kişiler herkesin çevresinde var zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      maalesef varlar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu sadece sahte ilişkiler sevgiliiler arasında da olmuyor akrabalarınız oluyor iş olabiliyor olabiliyor iş arkadaşlarımız olabiliyor burada bile çok var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      mesele sevgili değil zaten mesele akrabalar ve iş hayatındaki yılanlar ve akrepler zaten

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Çok şey liste çok uzun o yüzden ben çok yaşayım 🤣

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bir iki tane örnek ver arifimm en çok neyin pişmanlığını duyardın

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      Ayıp şeyler yazamam 🤣🤣😂

      Yorumla
  • gizemlikız4444
    gizemlikız4444 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Tek başına özgürce gezmezsem üzülürum

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle bütün gece sokaklar da yalnız yürümek ve düşünmek

  • Fincandaki_ruh
    Fincandaki_ruh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl

    Var bir poşmablıgim bende kalsin

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm peki saygı duyarım ✋

      Yorumla
    • Fincandaki_ruh
      Fincandaki_ruh
      +1 yıl

      Eyvallah 😊😊😊

      Yorumla
  • YüksekAkrepp
    YüksekAkrepp Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 83%
    +1 yıl

    seks yapmadığım için olur

    0
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kesinlikle çünkü sen bir akrep burcusun

      Yorumla
    • YüksekAkrepp
      YüksekAkrepp
      +1 yıl

      Akreplerin adı çıkmış hepsi öyle

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çünkü siz aşkın , tutkunun , ve cinselliğin temsilcisiniz

      Yorumla
    • YüksekAkrepp
      YüksekAkrepp
      +1 yıl

      Kötü bişey mi bu anlamadım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır neden kötü olsun ki akrepler tanımanın aksine çok samimi , duyarlı merhametli , paylaşmayı seven , hisleri kuvvetli , sahiplenme özelliği olan kişilerdir çünkü akrepler gerçekten güzel severler sevdigini sahiplenirler sevdimmi adam gibi severler bir akrebi gördüklerinden değil yaşayarak tanırsın çünkü bir akrep kolay kolay herkese güvenmez içini açmaz bir akrebin dışı başka ama içi bambaşkadır bunuda sadece onu gerçekten çözen ve seven görebilir sen akrep insanına bir adım gidersen o sana 10 adım gelir kim neyi hakediyorsa ona göre davranır iyiyse iy kötüyse kötü

      Yorumla
    • YüksekAkrepp
      YüksekAkrepp
      +1 yıl

      Teşekkürler ya

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • ankaralı0507
    ankaralı0507 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl


    Senin yanına gelmediğime

    0
    0 Yorumla
  • Diyetisyen_Haniim
    Diyetisyen_Haniim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Pişman olacağım çok şey olur, hayallerim çok

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Yapmak istediğim her şeyi yaptım

    0
    0 Yorumla
  • Şansı-şanzuman
    Şansı-şanzuman Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 311 cevap paylaştı.

    Banka soyup adam öldürürdüm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Burada çok beğendiğim bir kadının göğüs çatalını göremeden gittiğime çok pişman olurdum ki.

    0
    0 Yorumla
  • kazandibi77
    kazandibi77 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 64%
    +1 yıl

    gezip tozmadiğima

    0
    0 Yorumla
  • MesajınızVar
    MesajınızVar Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl

    Allah gecinden versin de kızzz tööbe tööbee

    0
    0 Yorumla
  • SakarIQ
    SakarIQ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Galiba en mantıklısı kaza namazları

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Her boku yedik

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Grup :)))

    0
    9 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      3 lü olsun güçlü olsun diyorsun 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle :)) sen peki ne düşünürsün

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sana samimiyetimle şunu doyleyebilirimki pişmanlıklarını yokta içimde ukte kalan yaşamak isteyipte yaşayamadığım şeylerin pişmanlığını duyardım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Orası öyle tabi 3lu hakkında düşüncelerin nedir peki

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Asla benlik bir durum değil çünkü aşka aşık bir insanım oyuzden tekli ve uzun vade ilişki insanıyım sevdiğim insanı paylaşmakta paylasilmakta istemem benim kişiliğime ters bir durum ama yapanlara saygı duyarım tercih meselesi tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana ait olanı paylaşma dolu dolu yaşamak en güzeli 🥰

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çünkü ben sahiplenilmeyi ve ait olma iç güdüsünü seviyorum oyuzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bu gece ölücek olsaydınız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bu gece ölecek olsanız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz? 57 cevap verildi
Bu gece ölecek olsanız ne yapmadığınız için pişman olurdunuz? 19 cevap verildi
Bu gece ölecek olsan ne yapmadığına pişman olursun? 65 cevap verildi
Bu gece ölecek olsaydınız, yapmadığınız hangi şeyler için pişman olurdunuz? 30 cevap verildi
Eğer bu gece ölüyo olsaydınız neyi yapmadığınız için pişman olurdunuz? 32 cevap verildi
Eğer bu gece ölüyor olsaydınız neyi yapmadığınız için pişman olurdunuz? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨