Selam arkadaşlar bu gece ölecek olsanız neyi yapmadığınıza pişman olurdunuz?
"Ölsem gözlerim açık gider" misali...

Selam arkadaşlar bu gece ölecek olsanız neyi yapmadığınıza pişman olurdunuz?
"Ölsem gözlerim açık gider" misali...

1 yıldır kpss çalıştığıma pişman olurdum djdjjd
Bir belgesel çekme hayalim var. İşleri güçleri bir yoluna koysak halledeceğim ama işler hallolmadan ölürsem gözüm açık giderim.

Sundan icmeden ölmesen ya :D
Adı neki bunun 🙄
Ben bunu içersen yamulurum bence 😀
Yok ben almayayım alkol kullanmiyorum 😀
Ah yanımda biri olursa rezil olurum yanımdakine 😂🙈
Cevap
34Cevap
Sıpa gibi çalışıp hala hayalime ulaşamadığıma yanarım 😃
Hayalin ne ki 🙄
Lotuscum bir ev :D
Hmm senin yurt dışında yaşadığına dair paylaşımına rastlamıştım.
Orada ev almak kolay galiba burada artık imkansız da 😀
İşte sorun zaten oradan ev almak istememde :D yanii alırım ama istediğim gibi bir yer baya uçuk bir bedele sahip
Evet en az 1 milyonu gözden çıkarmak lazım.
Birikimin yoksa bu fiyat 2 milyonu bulur.
Ne diyeyim Allah gönlüne göre versin de nasip olsun inşallah 🌸🙂
Amiiin sürekli takipteyim, olur ya olacak 😅✌️
Takipte kalman iyi bazen acil satılık evler çabuk alıcı bulmak için fiyatta indirime gidebiliyor.
Belki nasibinde vardır da ayağına gelir.😀
Olsundu bakalım.
olursa haber ver kutlayalım 😀
Tabii ki haber vericem :D evin resimleriyle soru açacam duyduk duymadık demeyin hsjsha
İnsanın kendi emeği ile birşeyler yapması acayip güçlü hissetmesine neden oluyor.
Paylaş tabiki hak etmiş olursun bu kutlamayı 🙂
Sana öpajj 😚💕
ada da yazlık var satayım sana beybisi @Sosyetic_SheqiiL
bahce havuz falan . işe yatırcam . ama burada fıyatlar sacmaladım 3 sene once 675 alındı sımdı 3,7- 4 k civarı tr'de.
@burakistan35 bir daha beybisi yazarsan parmaklarını çıt çıt kırarım Burak, onun dışında ilgilenmiyorum, teşekkürler 😌
😂😂😂😂 çıt çıt 😂😂😂😂
:) :)
eski sevgilisi diyodu herhal :)
yazmayız hacı .
@burakistan35 yooo eski sevgilim “beybisi” demiyordu ne alaka. Eyvallah :D
@lotus-patra hajssh kırılırken öyle çıt çıt :D
Kız evin içinde kendi kendime kıkırdadım yemin ederim 😂😂😂😂
Kıkırdamalara doyma tatlım 😅 güzel şeyler bunlar
bende parmaklarımı çıtlattım . az önce .
sallamam öyle şeyleri ben pek.
Tamam :D
Daha gezeceğim çok yer var, motor kullanmayı ogrenemeden ölmüş olmanın pişmanlığı olur.
Aşkı yaşayamadığım için ama oda benim elimde değildi zaten
Yapmadığım için pişmanlık duyacağım şeyler olmaz. Yapamadığım için içimde ukte kalan şeyler olur.
Sanırım bazı kararlar konusunda, yeteri kadar cesur davranmadığıma.
Hayırlı akşamlar efenim 😊
Hayırlı akşamlar 🌸🙂
At hırsızı abazan erkekler gibi her önüme gelene asılmadığıma. Saygı duyacağız efendi olacağız derken ömür çürüdü
Görsel ayrı efsane olmuş soru ayrı 🥰
Cevabıma gelince ben toplumda doğru karşılanmayan her şeyi yapmak isterim
her şey mi 🤔
batuhanla tekrar barışmak isteiğimi söylemediğim için ve hayatı korkusuzca dolu dolu yaşamayıp kpss çalıştığım için ağlardım
Kpss çalışmaya devam etmelisin 🙂
atanamazsam boşa gidecek
Bi daha denersin
Tutku dolu bir gece geçirmediğime pişman olurdum
Aklima hicbir sey gelmiyor. Sanirim icimde kalan birsey yok.
Dostlarıma ve düşmanlarıma itinayla teşekkürlerimi sunardım😇😈
Pişman olacak bir şeyim yok hayırlısı artık 😃
Eski neşemi yakalayamadığıma, yaşımın kıymetini bilmediğime
bu gencecik yaşımda bana bunları düşündürtme lütfen.
Sevdiğim adamla özel anları tadamamanın hüznünü yaşarım
Sevdiğim adamla böyle mutluluk ve zevki dolu bir gece geçirmediğime çok pişman olurum açıkçası
Yani çok güzel ve zor bir soru Sevdiklerimle daha çok vakit geçiremediģime
Daha fazla namaz kılmadığım için daha fazla tövbe etmediğime pişman olurum
Allah gecinden vergin o nasıl söz öyle, Allah her birimize uzun ömürler nasip etsin.
Bana inşallah hayırlı ömür versin uzun ömür istemem
Bu gece ölsek cehennemde yanarık 🤦🏻♂️
En azından bilincinde olmak güzel şnsanlar sanki yarın ölmeyeceklermiş gibi herkesle yatıp kalkıyorlar
Ebemin doğduğu evin arka bahçesine paraşütle inemediğime
Asosyal bir insan olduğum için tek basıma gecirdiğim vakitlere üzülürüm herhalde. Yalnızlığıma bir son vermediğime..
Yapmak istediğim çok şey var. Yani sanırım en çok sevdiğimle yurt dışına çıkamadan öldüğüm için üzülürdüm🙂🙂🙂
Okuduğum kitabın son birkaç sayfası kaldı, onu bitiremezsem
Belki cinselligi yaşamadigim için pişmanlık duyarım gerisi yok
sanırım ukde yok
ha zenci var bi, o olaydı ıyıydı .
Yaşanması mümkün olduğu halde yaşayamadığım mutluluklara..
Şöyle ağzını yüzünü sevmeli bir aşk yaşayamadan ölmek üzerdi, içimde kalan başka bir şey yok.
Pişman olacak birşeyim yok.
Hiç bir şeye yaptım çünkü eski eşimin işkencelerinden kaçtım buda bana yeter
Var bir tane de yazamıyorum buraya 😵💫😵💫
Paraşüte binemedigim için..
Daha önce ölmediğime pişman olurum herhalde
Kalıtelı bir motosıkletle piste girmediğime
Onunla konuşmadığım için.
Sanırım öyle bişey yok
Namaz kilmadigim için pişman olurdum heralde
Bilincinde olmak güzel inşallah başlarsın
ona sarılmadıgım için
Bazılarını dolandırmadığıma
Pskopat bir şekilde kriz geçire geçire intihar etmediğime
keşke yapsaydım dediğim bişi yok
@taciiiii? 😂
Kendimi boşuna yıprattigima
Var bazı sırlarıö
Sevişmediğime
Uçak kullanmamak olurdu herhalde
Hacca gitmedigime
Alaskaya gitmediğime aksakakdka
Yurtdışına çıkamadığıma
O kadar cokki
Pek bir sey yok
Seks yakında sinemalarda kıskıskıskıs
Gezeceğim cok yer var daha
Burada yazılmayacak kadar özel ve uzun konular.
Düşündüm de aklıma bir şey gelmedi 🤔
seks yapmadığıma
Bakire bir kişi bozmadigima
Burada anlattım.
. https://youtu. be/5_9KDjmGfs4
Evlenmediğime
Seks ve p*rno film izlemediğime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?