Mitolojide bir Tanrı/Tanrıça olsaydınız hangi mitolojiden hangi tanrı/tanrıça olurdunuz ve neyi temsil ederdiniz?

Mitolojide bir Tanrı/Tanrıça olsaydınız hangi mitolojiden hangi tanrı/tanrıça olurdunuz ve neyi temsil ederdiniz?

Bücürlerin kralı olurdum nihahahiahau
İyiliği ve güzelliği 🤍
iyilik okey de güzellik neden?
Cevap
1Cevap
Zamanı temsil ederdim yaratırdım.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar