Selam, 👾 Sosyal medya kullanarak insanlar hakkında az çok fikir sahibi olabiliyor musunuz, ve bu iletişim kurarken size fayda sağlıyor mu.

Selam, 👾 Sosyal medya kullanarak insanlar hakkında az çok fikir sahibi olabiliyor musunuz, ve bu iletişim kurarken size fayda sağlıyor mu.

Evet bir ön izlenim gibi olduğunu düşünüyorum ama stalkı iyi yapmak lazım 😅 her insan da sosyal medyada kendi kimliğini yaşamıyor olduğundan daha iyi veya daha kötü olanlar da mevcut, tamamen kendi olan da
Tabi ki stalk önemli :D
Sonradan fark etmediğin şeyler görünce bir şok oluyor insan
Haklısın abla
Toplumdaki bozuk bireylerin genel halini belli ediyo. İyi niyetli insanların sayısıda fazla sosyal medyada ama kötü niyetli insan çok fazla olduğu için sanki herkes kötüymüş gibi bir algı yaratıyo bazı insanlarda😬 Neden iyiler kötülerin günahını çekiyo 😅
Başkasına Eig kalmayacak bu gidişle :D
Teşekkür ederim. Ben en iyisi biraz gelmiyim sorulara 😅
Sosyal medya insanları şu şekilde tanımama yardımcı oluyor aslında hiçbiri olduğu gibi davranmadığını fark ediyorum. Herkes bir şekilde kendini bir dünya kuruyor ve bu dünyada mutlu oluyor. Yine bir çoğu olduğundan farklı bir portre çiziyor.
Herkes olduğundan çok çok farklı sosyal medyada, hiç samimi değiller.
Teşekkür ederim ☺️🌸
Rica ederim 🌸 😊
Cevap
12Cevap
Kimse kimseyi %100 tanıyamaz ki.. Ben öyle bir yanılgıya düşmüyorum asla.. Sadece biraz fikir verir.. Keyifli geceler..
Keyifli geceler..
asla bir yarıdmını göremeyiz açık admaım ben net adamım ben kıvırma lafı gevelemeyi sevmem
bak ben seni insan olarak severim tanıdığım kadarı ile ancak bir şey soracağım ancak sakın tavrını değiştirme ama sakın
biz senin ile abi kardeş gibiyiz ya da ben öyle görüyorum ancak merak ediyorum
ben senin her mantıklı cevabını RİC olarak beğeniyorum ancak!!!
şu ana kadar senden böyle bir eylem görmedim
iki seçenek var !!! ya benim senin sorularına verdiğim cevapları gereksiz görüyorsun
ya da EiC seçimlerinin perde arkasını düşünüyorsun
benim fikrim bu işte sosyal medya yanılmaları budur bence
Evet sosyal medya harici gerçek sosyal ortamlarda geriliyorum çoğunlukla ama sosyal medyada öyle değilim, daha iyi iletişim kurabilir ve insanlar hakkında bir görüşe sahip olabilirim. O yüzden sosyal medya iyidir.
Tabii ki sosyal medya insanları tanımama yardımcı oluyor. Bu site olmasaydı tanışamayacaktık mesela 😄.
Az çok fikir sahibi de olabiliyorum insanlar hakkında. Ve son olarak evet iletişim kurarken de fayda sağlıyor.👾👾
Sosyal medya, insanları tanımada reel hayattan daha etkilidir. Çünkü, insanlar reelde yapamadıklarını sanal alemde çok rahat yapabiliyorlar, gerçek yüzlerini görmüş oluyoruz
Sosyal medyada insanlar onları nasıl tanımamızı istiyorsa o şekilde tanıyabiliyoruz. Bu da zaman zaman hayalkırıklığı ve yanılmalara sebep olabiliyore🙂
Evet az önce Sinan oğanın rteyi desteklediği ni gördüm ve tanımıs oldum 😲
Ön bilgi edinsem de.. tam olarak değil.. yüzeysel olarak bir fikrim olur sadece.. yüz yüze görüşmem gerekir..
Bir nebze belki ama yinede bu yeterli değil sanalda birçok kendi gibi olmayan miş mış gibi yapan iki yüzlü de çok
Yani tam anlamıyla evet diyemem fikir ediniyorum sadece
Tamamiyle diyemeyiz, çok genel bir yargı olur ama yardımcı olduğunu düşünüyorum ben.
Yardımcı olmaz. Anlattığı kadar bilirsin.
En iyi tanıma yöntemi yüz yüzedir.
Evet fazlasıyla dün tiktoka bir girdim holifest olayıyla kaynıyor bir sürü aldatılan var kesin
Evet tabiki hemde çok katkısı var bende çok insan tanıdım bu sayede.
Muhakkak faydası oluyor.. Hakkında daha fazla detaya sahip olabiliyorsun..
Erkekleri takip listesinden tanıyabiliyorsun zaten ayrıca yaptkları yorumlarda ele veriyor ki zaten herkesin gerçek yüzü 2 ayda belli oluyor
Cassie yi tanıdım iyi ki tanıdımm😍
Evet çok iyi birisi abla :)
O kadar eski tanımıyorum abla ama az süreye rağmen iyi ve temiz kalpli birisi :)
İnsan çok derin bir canlı çözebilmek ne mümkün😅
Elbette; insanın fikri neyse zikri de odur.
Gerçek yüzleri olmasa da evet
Evet insan wr ya da geç karakterini belli eder
Tanıyoruz tanışıyoruz..
Sosyal medya bir çok şey için güzel yardımcı olur
Hayir cünkü orasi olmayan seni gösteriyor.
Belki
Hayır
Evet.
Evet oluyor
Hayır
Ewet😇
yok herkes yalanci
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?