Konuşacak kimsesi olmayan adamların şiir yazarak resim çizerek müzik çalarak yalnızlıklarını gidermeye çalışması iyi mi kötü müdür?

Ben sanatla acılarımdan arındığımı hissediyorum şahsen... :)

Konuşacak kimsesi olmayan adamların şiir yazarak resim çizerek müzik çalarak yalnızlıklarını gidermeye çalışması iyi mi kötü müdür?
Cevapla