Bir ara çok konuştum hiç faydasını görmedim, bıraktım. Dediğiniz zamanlar oldu mu?

Bir ara çok konuştum hiç faydasını görmedim, bıraktım. Dediğiniz zamanlar oldu mu?

Saygılar Üzeyir abi

Bir ara çok konuştum hiç faydasını görmedim, bıraktım. Dediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla