Hayata karşı beklentilerini yüksek tutanlardan mısınız?

Beklentiyi yükseltince insanın hevesi çabuk kırılıyor🙄

E beklentiyi düşük tutunca da bu hayat zaten böyle bir yer ne bekliyorsun ki diyip boşvermiş ve ruhsuz bir yaratık gibi dolaşıyoruz 🤷🏻‍♀️ napmak lazım ki?

Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Hayata karşı beklentilerini yüksek tutanlardan mısınız?
Hayata karşı beklentilerini yüksek tutanlardan mısınız?
Cevapla