Geçmiş
Gelecek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gelecek kesinlikle çünkü geçmiş de benim için bir şey yok ama geleceğe gitmek daha güzel olurdu şu an ki yaşım ile birlikte 3000 yıllarına gitmek isterdim hem teknoloji de daha gelişmiş olurdu o yıllarda
Cevap
17Cevap
Geçmişe giderdim çünkü her geçen gün bişeylrr daha pooha basıyoo
Zaman makinesini alır kaçarım. Çünkü zaman makinesini kurcalayıp daha büyük buluşlar yapabilecekken neden kendimi geçmiş ya da gelecekle kısıtlayayı₥ ?
Geriye gider malum zatın annesine, hamileyken bol bol ada çayı içiririm
Bence karnını tekmele
Kadına niye şiddet uygulayayım yav
Krallll cok ince yerden girdin konuya 😂😂😂
Geçmişe neden gidelim diyeceğim de sanırım sevdiklerimizi görmek için olabilir
aynı zamanın farklı hallerini öğrenmek isterdim, senin şıklara bir katkım olsun 🫡
Sperm savaşında kazandığım o ana gidip kendime kafa atıcam
Geriye, sonra ileriye. Çarşı pazar karışırdı, ama o kadar olsun artık.
Malum Kişinin doğduğu güne gider Onun Futbolcu olması için elimden geleni yapardım
Geriye baya bi geriye hemde
Geleceğe gitmek isterdim
Geriye doğru. 15 yaşımda dursa fena olmazdı.
Geleceğe. Aklım hep gelecektedir.
Geçmiş yıllara 15 yasima ve 21 yaşıma
1700lü yıllar en güzeli ya
Geçmişe epey geçmişe 1700lü yıllara giderim
gelecek çünki kendime birşeyler katmam lazım neler olmuş merak basıyor
Beni en çok gelecek heyecanlandırıyor orada daha mutlu olacağımı düşünüyorum
Atatürkün olduğu döneme
Geçmişe tabi gelecek de bir numara yok
Gelecek
1968
geçmişe gider ölen birine sarılırdım
İsiklardan sola sapardim
Kuzey :D
Sağciyim
Sen nereye giderdin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?