Yaptığım her şeyi tekrar kontrol ediyorum, bu kendine güvensizlik mi yoksa takıntı mı?

Sürekli bir şeyi kontrol ediyorum birine mesaj atıyorum 10 defa kontrol ediyorum doğru kişiye mi attum diye hatta bazen ondan mesaj gelene kadar bekliyorum doğru kişiye attığımı onaylamak için mesela ütüyü çeksemde birine mutlaka sende bak çektim mi diyorum. Bu kendine güvensizlik mi yoksa taoıntı bozukluğu falan mı aceba?
Yaptığım her şeyi tekrar kontrol ediyorum, bu kendine güvensizlik mi yoksa takıntı mı?
Cevapla