Kapalı yani başörtülü olmak her türlü aktiviteyi yapmaya engel oluyor bu da kısıtlama yaratıyor özgür hareket edilemiyor tatile gitmek bisiklete binmek spor yapmak eğlenmek yüzmek koşmak zıplamak sanki bunları engelliyor gibi her sosyal ortamda var olamıyorum sizce bu anormal mi yani sürekli içe dönmeye neden oluyor bu insanın doğasına aykırı mı sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen psikolojik olarak insanlar o şekilde sana empoze ettikleri için öyle hissediyorsun ben kapalıyım ve özgürlüğüne aşırı düşkün biriyim kim ne der gelenek- görenek kalıpları umrumda değil, senin de olmasın.
Gerçek İslam elalem putuyla alakalı değil. Ben denizi çok seviyorum yüzme bilmesem bile giyiyorum haşemamı giriyorum denize o akşam dışarı Beşiktaş'a mı gidesim geldi gidiyorum çok şükür. Allah tesettürü kadınlar toplum içerisinde daha güvenli ve rahat olabilsinler diye farz kıldı. Yoksa evde öylece oturayım ne işe yarar o tesettür?01 Yorumla- 1 yıl
Siz öyle diyorsunuz ama toplum bunu demiyor. Kapalılar düğünde oynasa bile göze batıyor. Sizin çevre olarak rahat veya kişilik olarak bakış açınız farklı olabilir ama herkesin öyle değil maalesef ve maalesef ki tesettür kişinin hayatını kısıtlıyor
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla yargılamam ama sırf bunlar icinde açılmak istiyorsan açıl kendi özgür kararın ama ben tek bu oldugunu sanmîyorum. Amacın gece klüplerine gidip dans etmek ise ya da alkol almak ise bu cok yersiz olur ben açığım tabi üslubuna göre giyinirim ama gece klübüne yine gitmem ya da alkol sigara tarzı seyler kullanmam hic bir zaman yok danmis yok baska bir seymisin arkasına da sığınmam sende örtünün arkasına sığınma sana zor geliyorsa senin icinde bu varsa o örtüyü zaten çıkar gerek yok yanii ki baskalarina da bakma cok guzel bir hayat degil hee amac evde dans etmekse zaten bunu demezdin diye düsünüyorum.
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 626 cevap paylaştı. Denizde bikini giymezsin de haşemayla girersin kadınlara özel yerde bikini giyersin bisiklete binersin tatilini yaparsın kapalı olmak engel değilki şu an hiçbişeye kamu dahil heryerde var yani her ortama girebilirsin hertürlü çarşaf falan demiyorum normal modern şık kapalı
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe giyersen giy ne yaparsan yap herkes diyecek bir laf bulur başörtüsünü değişik takarsın bu nasıl kapanma derler ayağın ya da saçın görünür bunlarda iyice değişti derler. Bana kalırsa sen birazda ailevi nedenler ile kapandın ve üzerinde baskı kurulu o yüzden çıkmazın içindesin ha ailen ile ilişkilerine ben karışamam ama çıkmazlar ilerde bir yere varamazsın maalesef.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
25Cevap
Ne alakası var? Tek sıkıntı senin denizde mayoyla dolaşamamanmı? Senin şu düşüncelerin şeytan aklında olduğu için var. Sen tesettürü anlayıp geçmemişsin kardeş. Onun değerini bilmiyosun. Gün gelicek çok pişman olucaksın ama şu an sen onu takmak zorunda olduğunu düşünüp örtünüyosun. Şunu unutmaki tesettür her kadına yakışır ama her kadın tesettüre yakışmaz. Sende o yakışmayanlardan birisin kusura bakma. Ya düşünceni topla tesettürün değerini bil ya da Allaha sayqısızlık yapıp o tesettürü bu şartlarda kapama.
24 Yorumla
Soran+1 yılZırva
Soran+1 yılModern dünyadaki hangi kadına kendini yakın hissediyorsun? Kapasiteni ne kadar kullanabiliyorsun? Dans etmek istesen edebilir misin mesela? Sürekli sıkıcı aktiviteler mi yapalım ya da hep bilim mi olacak?
- Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılBen kapali degilim mini etekle gezen dekolte giyen biri de degilim... bana gore ikisi de yanlış... birinde erkeklerden korunma toplumda kendini kabullendirme var digerinde dikkat cekme ilgi budalaligi var ve ikiside ozgurluk degil... saç bana gore erkekde de kadinda da olan cinsiyet belirmeyen bir sey kapatilmasi anlamsiz... ancak kadınların tecavuz tehlikesinin oldugu toplumlarda olan bir sey... ki zaten kadın erkelerin kötülugunden korunsun diye saklansin diye vardi... kapanan insana da mini giyinen insana da saygim var ikiside kendi tercihi bu da benim tercihim
10 Yorumla
+1 yılÖrtülü değilim seni anlayamam ama insan her şeyi düşünebilecek bir akılla donatılmış ( böyle düşüncelerin aklına gelmesi normal ) mayamıza hem iyilik hem kötülük katılmış. Bu nedenle nefsin seni iyi olmayan şeylere yöneltebilir.
Kendin için Allah'tan hayırlı olanı iste yeter.
00 YorumlaBu saydiklarini kapali biri olarakta yapabilirsin. Bisiklet binebilirsin. Koşup ziplayabilirsin. Söz konusu yüzme ise ile mayoyla girmek zorunda değilsin. Haşema ole girersin. Bunlar böyle dusunmeni gerektirecek şeyler değil.
17 Yorumla
Soran+1 yılDans edebilecek miyim peki? Yazın yolda yürürken bile sıcaktan pişiyoruz hemen eve koşmak istiyoruz
Soran+1 yılYa saçmalama kapalı birisi niye dans ediyor kendi hâlinde eder ama dünyadaki yarışmalara vs katılamaz ya da modern dünyadaki kadınlar gibi özgür olamayız
Soran+1 yılÖrtüyle katılamam zaten de yeteneklerim körelip yok oluyor demek istiyorum özgürlüğü tadamamak
Soran+1 yılEvet zaten ben de o fedakârlığı yaparak girdim bu yola ama psikolojik olarak kendimi kısıtlanmış hissediyorum yaşıtlarım türlü alanlarda başarıdan başarıya koşarken ben yazın dışarı çıkamıyorum bile
+1 yılKapalı olman ne tatile gitmene engel ne spor yapmana ne de bisiklete binmene. Club tarzı çok ekstrem yerlerde takilmak istemedigin sürece hicbir seye engel değil. Sen başındakinin görüntüne getirdiği kısıtlamalara alışamamışsın
010 Yorumla
Soran+1 yılDans edebilecek miyim? Yazın sıcakta patlamadan gezebilecek miyim?
- +1 yıl
Ben de kapanıp açılan biriyim yazın sıcakta patlamıyorsun. Taşıyamadığımı hissettiğim zaman hissetmeye başladım bu durumu ben de 🙂 Yani yine seninle ilgili bu. Demek ki hazır değilmişsin
- +1 yıl
Senin yaşın kaç bilmiyorum ama 16 yasimda kapandım ben çok erken ve psikolojik açıdan hazır olmadigim dönemdi ve buna iten yine psikolojik sebeplerdi. Aslında açılmam da psikolojik sebeplerden kaynaklı oldu. Özgüven eksikliği ve babamın babamın bana karşı bazı hareketlerinden dolayı kapandım (kendim isteyerek babam kapan demedi ama rahatsiz edici davranıyordu bana) ve özgüven eksikliği sebebiyle de açıldım. Sen açılmak istiyorsun diğer tüm dediklerin bahanen . Keşke tam hazır olduğumuz dönemde buna karar versek ve allah hakkıyla kapanmayı bize nasip etse
Soran+1 yılYoo 10 senedir örtünüyorum ben sadece modern dünyaya uyum sağlanmıyor bunu deneyimledim çok kısıtlayıcı
- +1 yıl
Deneyimledim diyebiliyorsan sen kafana koymuşsun. Kısıtlanmak başındakiyle de ilgili değil ilgili ama mesela erkekli kadınlı ortamda bulunmak herkese günah kapalı olduğun için o ortamda bulunsan seni kim yargılayacak benim gittiğim salonda kaç tane kapalı kadın var çok da normal kimsenin umrunda değil modern dünyadan bahsediyorsun modern dünya da zaten yargıların kalktığı dünya değil mi aslında sırf basindakine yükleme. Kapalı olup spor yapmak da günah açık olup spor yapmak da günah. Sen tesettürü benimseseydin engel olarak da görmezdin yapmak istediklerini yine yapardıb
- +1 yıl
Spor yapmak günah derken erkekli kadınlı ortamda spor yapmak yani. Bahanen sadece tesettürü benimseyememişsin açılmak istiyorsun kendi tercihin doğal bir şey niye bunu kabul etmiyorsun çok ilginc 😀
Soran+1 yılBen aslında kapanırken çok hazırdım çok da güzel başardım uzun süre devam ettim ama son yıllarda kafam çok karışık sorgulamalar tekrar başladı o yüzden
Soran+1 yılYa arkadaşım örneğin uluslararası bir dans yarışmasına katılamam dimi belki benim böyle bir yeteneğim var ama körelip yok oluyor en basitinden
- +1 yıl
Dansa da takılmışsın bayanlara özel yerler de oluyor diye biliyorum. O zaman önce dansa başla yeteneğin uluslararası dans yarışmasına katılacak kadar var olduğunu fark edersen açıl buldum ben sana çözümü😀 - +1 yıl
Ekrana falan da çıkarsan haber etmeyi de unutma izleriz
Kapalı olmak zaten Tanrı için bazı şeylerden feragat etmek demektir.
Ancak kapalı olman seni hiçbir aktiviteden uzaklaştırmaz. Bu senin psikolojinle alakalı, başörtülü olmak sana özgüvenini kaybettiriyorsa, sen başörtüsü takmak istemiyorsun demektir.
Bu durumdan Tanrı da pek hoşnut değildir sanıyorum. Takmaman daha iyi olacaktır.16 Yorumla
Soran+1 yılTanrı değil Allah, madem ki İslâmî örtüden bahsediyoruz. Dans, her türlü ortam hepsinden kısıtlıyor yazın sıcakta patlıyorum eve koşasım geliyor
Soran+1 yılYok aktivitelerden uzaklaştırmaz falan yani düşünmeden yorum yapıyorsunuz
- +1 yıl
Düşünerek yorum yapıyorum terbiyesizleşmeyin isterseniz. Ben başörtüsü takan bir sürü arkadaşa sahibim. Bir çok aktivite yapabiliyorlar, gezebiliyorlar, beraber de çok şeyler yaptık. Başınızda bir tane örtü var diye bu sizi engelliyorsa, sizin psikolojinizde sorun var demektir. Baş örtüsünü takmanın bir sürü şekli var, güzel ve kit bağlarsanız tekvando da yaparsınız, paraşütle de atlarsınız. Sıcak havada daha ferah bir başörtüsü takabilirsiniz, hatta bu sizi daha rahat hissettirebilir. Saç bakımıyla uğraşmış olmazsınız.
Ayrıca karşınızdaki her insanı ehli sünnet ve'l cemaat müslüman zannetmeniz de gülünç bence.
Tanrı değil Allah falan; fazla yobaz bir kafadasınız.
Soran+1 yılAlakası yok İslam'daki örtüden bahsediyoruz gelmişsin Tanrı diyorsun daha sen kendin kavram karmaşası yaşıyorsun. Bunun dışında, örneğin uluslararası bir dans yarışmasına katılamam veya evlenene dek cinsellik yaşayamam ki insanî şeyler bunlar
- +1 yıl
Tanrı diyorum ben ne kadar yobazsın ya. Dans yarışmasına katılamazsın diye bir şey yok, cinsellik yaşayamazsın diye bir şey de yok. Bunlar başörtüsüyle alakalı değil. Bunlar senin dini inancınla alakalı. Baş örtüsünü öylesine takıp bunları yapanları da bulabiliriz çok rahat. Ben günlük aktivitelerden bahsediyorum ve din merkezli konuşmuyorum. Eğer birisi müslümansa başörtüsü taksa da zina yapamaz takmasa da. Bunun kafandaki örtüyle ne alakası var! Nasıl bir kafa yapısıdır bu.
+1 yılİman varsa imakanda vadır müslüman olduk diye gezmecegim spor yapayacagız diyr bisi yok özgüvenli olmak açık kapalı olmakla alakası yok konuşmak bakımlı olmak ile alakalı bişi Allah sizi gibileri çoğaltsın Eksiltmesin🤲🙂
00 Yorumla
+1 yılBende bunlari cok yasadim ve malesefki acildim pismanim ama simdi tekrardan kapanmakta gelmiyor icimden oyun oynuyormus gibi geliyor. Cok iyi dusunerekten karar ver canım . Snn aktivitelerinmi basurtunmu daha degerli snn icin hangisi daha baskinsa oraya dogru ilerle
019 Yorumla
Soran+1 yılİnsan gibi yaşayabilmek doğruyu bulmak yani başörtüsü bütün aktiviteleri kısıtlıyor
- +1 yıl
Tesettürlü olanlar insan gibi yaşamıyor mu yani bu itham cok igrenc. Once bi sor kendine o tesettüre laik misin?
- +1 yıl
Ya arkadaşım bu nasıl bir üslup. Sen de yaşamışsın aynı durumu kendine de böyle bencillik yapıp açılmasaydın keşke. İnsan derdini anlatan birini anlamaya çalışır, empati yapar ama görüyorum ki sen bundan yoksunsun.
- +1 yıl
İnsan gibi yasamadigini ve bunun sebebinin tesetturde oldugunu soyluyor. Ya benm acilmam ayri bi dunya acilabilir buna lafim yok ama gelipte tesetture suc vermesi hic hos degil. O kadar tesetturlu insan var laf edemez yani insan gibi yasamasini bilmiyor tesetturle o savundugun kisi
- +1 yıl
Bu kişiyle alakalıdır. Tesettürlü bazıları daha rahat eder, bazıları ise kısıtlanır. Bu kısıtlamayı da o kadar çok takar ki yaşayamaz hale gelir. Tabi bunda toplumun da çok büyük rolu var. Neymiş tesettürlü koşar mıymış, gece dışarı çıkar mıymış? Dans eder miymiş?
Soran+1 yılModern dünyadaki diğer kadınlar gibi özgür değiliz
Soran+1 yıl@leoperalla tesettürlü onu bunu yapmaz bu doğru ama tek sorun bu değil modern dünyadaki hangi kadına yakınız herkes özgürce yaşıyor
- +1 yıl
Sana göre modern dünyadaki kadınlar nasıl? Tesettürlü biri de dans edebilir ama dans ettiğine pişman ederler. Bence asıl sorun bu. Bizi kısıtlayan toplumumuz
Soran+1 yıl@leoperalla hayır yavrum tesettür dediğin şey örtüden ibaret değildir örtünen bir kadın kıvırtamaz amaç zaten bu
- +1 yıl
Ne alakası var? Çık şu kafadan. Örtünen değil, müslüman kadın kıvırtamaz. Ha bu da onun özgür iradesidir. Tesettürlüyü de aynı gğnah yazılır, kafası açığa da. Kapalı diye ekstra günah gelmiyor yani.
- +1 yıl
E o zaman Allah neden emrediyor kafanizmi guzel sizin tabikide gunah.
- +1 yıl
Biz de sevap demedik ya açığa da kapalı ya da aynı günah dedim
- +1 yıl
Nasi layni ya kapali isen gunah yazilmaz aciksan gunah yazilir bu kadar basit bunu nasil anlamiyorsunuz
- +1 yıl
Onu anlıyoruz ve bildiriyoruz. Senin galiba okuduğunu anlama problemin var. Tesettürlü olmayan birine tesettürlü olmamanın günahı yazılır. Müslümana kıvırtmanin günahı yazılır. Müslümanin da tesettürlüsü ve tesettürsüzü vardır.
- +1 yıl
Ayni fikirdeyiz bu konuda zaten? Benim anlasamadigim konu tesettürlü biri insan gibi yasayamaz diye birsey olmadigi bu sorun
- +1 yıl
Tesettür birtakım kısıtlamalar getiriyor bu yadsınamaz bir gerçek ama kızın kendi tesettürlü ve insan gibi yaşayamıyor diyor bu da onun gerçeği. Ha üslubu yanlış mı yanlış. Ama onun fikiri ve yaşadıklarının getirdiği iç sesi, düşüncesi. İnsan sevmeyerek takınca o başörtüyü. Her şeyden nefret ediyor. Dinden bile çıkarır bu insanı
- +1 yıl
Onu kisitlayabilir ama tesetture suc bulmasi yanlis tek sorun bu yoksa acilsin nasil istiyorsa. Bende tesetturluydum acildim hu benim kendi iradem yani buna zaten karismiyorum. Sadece genelleme yapmasina karsi ciktim
- +1 yıl
Haklısın. Bahane arıyor açılmaya çünkü yediremiyor kendi iradesiyle açılmaya. Elinde suçlayacak da bu var. Bir şey sormak istiyorum. Açılırken iradeni nasıl topladın, nasıl cesaret edebildin? Birde ailene nasıl açıkladın, tutumları nasıl oldu?
- +1 yıl
Benim ailem kapatmayada acilmayada asla karismadi her zmaan bana biraktilar benim durumum biraz ozel oldugu icin burdan anlatamam ama cok merak edersen ozelden anlatabilirim yazarsan
+1 yılHiçbir şekilde üzülme. Muhtemelen diğer açık kızlara özeniyorsun fakat buna hiç gerek yok. Bu hayat geçici ve bir imtihan. Asıl hayat ahirette başlıyor. Sen İslam'ın kurallarına göre hareket ediyorsun ve öbür dünyada bunun karşılığını alacaksın.
Ayrıca kadınlara özel spor kursları var onlara gidebilirsin
Haşema ile yüzebilirsin
Koşmak ve zıplamak için önünde hiçbir engel yok.
Umarım sana yararlı olabilmişimdir :)03 Yorumla
Soran+1 yılGayet engel var spora dansa katılım çok zor ayrıca ya Allah böyle bişi istemiyosa
- +1 yıl
Peki ya sence açılınca bütün bunlar geçecek mi? Ayrıca Allah'ın rızasını da kaybetmiş olmaz mısın? Bence kendini bu psikolojiye soktuğun için böyle düşünüyorsun
Soran+1 yılİyi de modern dünyaya ayak uyduramıyorum hiçbir hobim yok
+1 yılKapalı olmak istemiyorsan olma ama aktivitelere olmuyor diye bahane de atma. Etek giymek zorunda değilsin eşofman giyer üzerine uzun bir şey kullanırsın kapalılar için de uygun her aktivite
10 Yorumla
+1 yılkapalı kadınları özeniyorum yani gerçekten tesettürlü olanlara, bence sen ne istediğini iyice düşün bu devirde bir çoğu kişi yarı çıplak geziyor kendini tuhaf hissetmen normal
02 Yorumla- +1 yıl
Hakiki anlamda Allah'in emrettiği şekilde örtünen kadinlara özeniyorsunuz ya , inşallah Allah o kişilerden daha Takvalı bir kul olmayı size nasip eder amin.
- +1 yıl
@Tristanalbatross teşekkür ederim inşallah
+1 yılAnormal tabi kiiii. Bir insan tesettüre gerçekten istediği için girmeli. Tesettür ürün hiçbir kısıtlaması olmadığını aksine eğer samimiyetinle örtündüysen insan için özgürlüğün başlangıcı olduğunu bilmeli.. Hoplayıp zıplayamıyorum başörtüsü engel oluyor demek yerine bu insanların iğrenç fikirleri neden bu kadar üzerimde etkili bana hiçbir şey yaptırtmıyor diye düşünmenizi tavsiye ederim
00 YorumlaBencede öyle açık daha iyi atıyorum kızla denize gircen kamp yapacan ne bileyim içicen cluba giricen kapalılarda hep sorun uğraşılmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılYa cluba gitmek isteyen kim normal hayat kalitemi düşünüyorum ben
+1 yılAlakası yok. ben koşudayken kapalı kadınları görüyorum koşanı da var bisiklet süreni de var. Paten süreni kaykay süreni de var.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılkapalı yani baş örtülü olmak zorunda mısınız yoksa öyle olmayı mı seversiniz..
Zorundaysanız kendinizi özgür hissetmemeniz gayet doğal
00 Yorumla
+1 yılistemiyisan kapanma kizim , zorla mi , silah mi dayiyorlar kafana , din oyle demis , inanmiyosan yapma , basit , acik gez , kandirma kendini
00 Yorumla
+1 yılYüze bilirsin ona göre mayo var tabi etrafından rahatsiz olmuyosan bu dediklerinin hepsini yapa bilirsin bence sen kendini kısıtlıyosun
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Doğal bir durum , kısmen kendinizi soyutluyorsunuz , çünkü senin ki baş örtüsü değil moda olan türban.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDinde başörtüsü yok zaten ve bence de insan doğasına aykırı bir şey
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum kafam karışık yani aslında insanı koruyor erkekler saçına başına bakmıyor ama bi noktada da kafam karışık hani örtü yoksa o zaman namaz oruç da gevşiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılçarşaflı bir arkadaşım var o kadar sosyal ki şaşarsın.
04 Yorumla
Soran+1 yılNe yapıyor mesela gidip dünyadaki dans turnuvasına katılabiliyor mu hikâye bunlar
- +1 yıl
Eğlence, sosyallik dünya dans turnuvasında değil sadece. Bu senin dünyaya bakış açın ve kendinle barışık olmanla alakalı. Sen açılsan bile olduğun ortamlardan yeteri kadar zevk alamazsın hep bi boşluk olur. Öyle bir izlenim aldım
Soran+1 yılEvet zaten öyle olmasa direkt açılırım ama hâlâ sorguluyorum. Ya herkesin bir yeteneği var kimisi resim kimisi dans ben kendi yeteneğimi köreltip yok olup gidicem mi mantıken
- +1 yıl
Önce kendinle barış sonrası zaten gelir. Elbette yeteneklerini köreltme fakat yeteneğimi göstericem diye de pişman olacağın şeyler yapma mesela.
Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Bu ülkede kapalı açığı diye bir ayrım kalmadı ama isteyen istediğini yapıyor sana öyle geliyor abimm
11 Yorumla
Soran+1 yılYa istediğimi yapma değil mesele çelişki
Aslında yapabilirsin ama kendini etkiliyosun bu tarz düşüncelerle
10 YorumlaBunu piskoloji olarak yansıtma kendine ve kendine güven olur mu
00 YorumlaNasıl rahat hissedeceksen öyle yaşa zaten hayata bir defa geliyoruz ama ben de önceden kapalı biri olarak öz güven kaybı olduğu fikrine katılıyorum biliyorum günahı çok ama Allah affetsin içten gelmeyince olmuyor maalesef insan bunalıma giriyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet aynı şeyleri yaşıyorum ve artık çok sıkıldım iyi hissetmediğim şeyin içinde bulunmak istemiyorum..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyapabilirsin niye yapmayasın ki kapalı olup sporunu yapan var bisiklete binen var ötekileri yapan var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu senin kendi görüşün. Kapalı olup istediği gibi yaşayan çok kişi var
04 Yorumla
Soran+1 yılÇelişki ama doğru değil ki
Cevap sahibi+1 yılNeden çelişki olsun ki? Bisiklet sürmenin nesi yanlış
Soran+1 yılDans edemez yazın sıcaktan patlıyorum
Cevap sahibi+1 yılAilen ve çevren sebebiyle oluşan bir baskı var muhtemelen, kendi isteğinle biraz aşabilirsin. Sorunu beğeniyorum, mesaj atmak istersen yazabilirsin.
+1 yılKapalı ve tatlı kadınları gördükçe kendimi kaybediyorum resmen, onunla zevk almak için kuduruyorum😱😱
00 Yorumlainsanın doğasına aykırı, o zaman açılın derim
04 Yorumla
Soran+1 yılKararsızım
Soran+1 yılKorktuğum ve inandığım için yani mantıken kadını koruyor evet bir de emirse emir bir bildiği vardır diyorum ama kafam karışık
+1 yılYa boyle sacma dusımce yok bizim yaotıgımız dogru onlar ceknınsın
00 Yorumla
+1 yılSaçma bir düşünce öz güvensizliğinin kapalılıkla bir ilgisi yok
00 Yorumla
+1 yılZsten amaç o. kadınları kısıtlamak.
02 Yorumla
Soran+1 yılDimi yani bakınca öyle ama bi yandan koruyor da hani kapalıyken kimse bakmıyor etmiyor çok nadir açıkken bakarlardı mesela bir de şey kapanınca aktivite çok kısıtlanıyor
- +1 yıl
Ne koruması be dünyanın ortadoğu harici her yerinde kadınlar açık hayat olarak cinsel olarak özgürler ve inan bana kadına şiddet de cinsel saldırı da tüm islam ülkelerinden çok daha az. Korunmak falan değil bu. Zaten kadınların korunmaya da ihtiyacı yok
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHangi aktivite mesela?
03 Yorumla- +1 yıl
Saçmaladın. Ortu hiç birine engel değil. Hepsini yapan kızlar var. Basın degil beynin kapali
Soran+1 yılDünyadaki dans turnuvasına katılan kapalı gördün mü?
- +1 yıl
Milletin icinde dans edeceksen örtünmenin anlamı yok zaten. Açıl ki kapalı kızlara laf gelmesin
Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. sacma bir sey kapanmak
04 Yorumla
Soran+1 yılPeki sence nedenn
Soran+1 yılE napıcam ben bütün insanlar psikolojisini bişiler yaparak koruyor ve hayata tutunuyor modern dünyaya ayak uyduramıyorum böyle b
Niye açmıyorsun o zaman?
03 Yorumla
Soran+1 yılKorku cehennem vs bir de emin olamıyorum acaba açılınca mutlu olacak mıyım yani ne fark edecek diye
Soran+1 yılAçılınca da bi anda mutlu olmiycam ki
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılVesvese bunlar
00 Yorumla Hayir benceniyi birsey
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen açılmak istiyorsun.
08 Yorumla
Soran+1 yılKafam karışık aslında
Cevap sahibi+1 yılÇünkü o dediklerine kılıf bulmak gibi
Cevap sahibi+1 yılİçinde yoksa acil bence
Soran+1 yılAlakası yok iyi düşün anlarsın
Cevap sahibi+1 yılDediklerin saçma. Kaç tane kapalı arkadaşım vsr. Dediklerini beraber yaptık.
Cevap sahibi+1 yılSen açılmak istediğin için onları öne sürüyosun.
Soran+1 yılYavrum uluslararası dans turnuvasına katılan kapalı gördün mü?
Cevap sahibi+1 yılDerdin o zaten. Takma o zaman başörtüsünü yavrum
+1 yılAykırı olmasa zaten giyinik yaratılırdık 😉
04 Yorumla
Soran+1 yılGiyinme emri sonradan gelmiş ya örtünme vs
- +1 yıl
Takılma bunlara iyi ol kafi
Soran+1 yılValla öyle gibi duruyor bakalım
- +1 yıl
Eğlenmene bak kimsenin sana karışmasına müsade etme tadını çıkart hayatın
Gizli Üye(25-29)+1 yılO zaman açıl bu düşünce ile zaten kapalı olamazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten içten gelmiyorsa anlamı yok kapalı olmanın
00 Yorumlaaçıl normal yaşa o zaman
00 Yorumla
+1 yılNeden kapandınız
01 Yorumla
Soran+1 yılİnandığım için
+1 yılAlakasiz
03 Yorumla
Soran+1 yılNesi alakasız
- +1 yıl
Kapalı olman eglenmeni sosyal hayatını etkileyecek bi olay değil
Soran+1 yılGayet de öyle her şeyi yapamıyorsun
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılEe açıl
011 Yorumla
Soran+1 yılKafalar karışık brom
- +1 yıl
İnsan doğasına aykırı olan şey kapanmak zaten, din denen şey tanrı ile alakalı olmalı alsinda ama senin ne yiyeceğine kadar karışıyor
Soran+1 yılYa uykuna yemene içmene vs karışması çok normal değil mi sonuçta yarattığını biliyor olmalı bu makine en sağlıklı nasıl işler diye yol gösterebilir bence saçma değil bu
- +1 yıl
Değil tabi, tanrı mutlak ve sonsuz bir varlık, benim ne yediğime neden karışsın
Soran+1 yılÖyleyse neden karışmasın ki? Seni yaratan ise senin ölçünü belirler ki senin iyiliğini düşünüyor
- +1 yıl
İyiliği düşünen tanrı 3 yaşındaki bebeğin tecavüze uğrayıp ölmesine neden izin vermiyor? Kadının saçı görünmesin diye ayet indiren tanrı neden köleliği yasaklamıyor da insanların birbirini ezmesine izin veriyor? Kitabında peygamberin hayatını anlatacağını antibiyotiğin formülünü yazsa daha çok iyilik yapmış olurdu. Neyse konuşturma beni
Soran+1 yılİyi de bu dünya böyle bi yer ayrıca insanlar Allah'ın emirlerine uysaydı sence dünya bu hâle gelebilir miydi ne ekersen onu biçiyorsun neticede öldürmeyin diyor herkes katliam yapıyor o çocukların ölümü de bunun bir sonucu
Soran+1 yılOna bakarsan kendini de göstermesi gerekir tanrının yani o işler öyle değil yaşamın olayı bu değil mi zaten dünya hayatının
- +1 yıl
Bebeğim sen beni dinlemiyor musun? İnsanla ne alakası var bunun? Kitapta "Muhammed ölünce eşleriyle evlenemezsin" yazıyor. Kölelik yasak yazmıyor. İnsanlar da bu emirlere uyuyor zaten. Hiç okumadın dimi? 😅
Soran+1 yılİyi de köleliği elinden geldiğince kaldıran zaten Muhammed değil mi? Kendi yanındaki kölesini azat eden?
- +1 yıl
Yoo değil. Nerede kaldırmış? Sen din tarihi de okumadın tabi...
Bak güzelim eğer Tanrı yani sonsuz bir güç bir kitap yolluyorsa bu kitapta çelişki olmaz. Bu kitap evrensel olur, bu kitap herkese hitap eder. Tek bir çelişki bile sorun olur. Ki binlerce çelişki var
Açılmak mı istiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılKafalar karışık
O zaman aç saçını ne diyelim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllahın emri
00 Yorumla
+1 yılaçıl o zaman
00 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kapalı olmak öz güven kaybı yaratıyor ve istediğim her aktiviteyi yapamıyorum. Anormal mi hissediyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer