Kapalı olmak öz güven kaybı yaratıyor ve istediğim her aktiviteyi yapamıyorum. Anormal mi hissediyorum?

Kapalı yani başörtülü olmak her türlü aktiviteyi yapmaya engel oluyor bu da kısıtlama yaratıyor özgür hareket edilemiyor tatile gitmek bisiklete binmek spor yapmak eğlenmek yüzmek koşmak zıplamak sanki bunları engelliyor gibi her sosyal ortamda var olamıyorum sizce bu anormal mi yani sürekli içe dönmeye neden oluyor bu insanın doğasına aykırı mı sizce?

Kapalı olmak öz güven kaybı yaratıyor ve istediğim her aktiviteyi yapamıyorum. Anormal mi hissediyorum?
Cevapla