Ben erkek olsaydım kesin gecenin 3ünde çıkar hovarda oynardım. 


Kızları toplayıp dedikodu yapardım..
Teşekkürler gül lokumu 🌺
Bu erkek egemen ülkede beni erkek olmak bile rahatsız ederken, kadın olmayı hayal dahi edemiyorum. Bugün erkek olarak yaptıklarımın onda birini kadın olarak yapamam, bazen basar giderim ormana akşama kadar gezerim, mesela kadın olarak bunu yapmak için tecavüze uğramayı göze almak demek, gerçi erkek halimize bile tecavüz edebilecek potansiyelde insanlarda var ama ihtimal düşük.
Cevap
23Cevap
Ben bir şey yapmazdım yani sadece fotoğraf çekinirdim hatıra için.
Ben bir günlüğüne erkek olsaydım.. Karaktersiz olanlara karekterli adam gibi adam nasıl olurmuş onu öğretirdim.. Örnek alsınlar diye.. 😅😅
Erkek olarak disarda rahat rahat dolasirdim gece yarisindan sabaha kadar
Şimdiden farklı bir şey yapmazdım, pek bir şey değişmezdi
Erkek olsam ilk dövüşmeyi öğrenir kafamın uyuşmadığı herkesle kavga ederdi₥
Hali saha maçına giderdim. Başka bir aşk o halı saha maçı 😄
Fakir fukara gariban hayatında deneyim yaşamamış insanları mutlu ederdim
Bikaç cinayet işler, ertesi gün kendi bedenine dönünce de geri ortaya çıkardım
Aynı anda iki erkekle yatağa girerdim sınırları zorlamak için
Asılır ellerdim anlasınlar hanyayı konyayı 😂😂😂
burada oldum önüme çıkan her pembeliye yürüdüm aşırı eğlendim 😄
Sabaha kadar eve girmeyip sahillerde dolaşırdım bakalım başıma bir şey gelmiyor mu sahiden diye 😂
Önce ağlardım erkek olduğum için sonra kahveye giderdim, en son gecelere akardım...
Arkadaş grubu kalabalık bi erkek olmak ve tüm gün o grupla geçirmek isterdim
Hipergaminin kadın bedenini ruhunu ve beynini nasıl ele geçirdiğini sayfalarca not alırdım.
Onu buraya yazamam 😅
Galiba kendi istediğim bir kadın gibi davranır bu kadar zor mu onu denerdim, insanlara sadık olup yakışmayan haraketlerden kaçın deyince sanki küfür etmiş gibi tepki veriyorlar.
Alır başımı giderdim uzaklara
Bol bol oral seks çekerdim 😀 o. ros. u ruhlu olurdum.
Ben kız olsaydım bir gunlugune herkese kendimi s. tirdim
@edaev neden
lan ne oyoşpuluklar.. öögm şey.. yok be, şaka bir yana bu ülkede kadın olmak çok zor , istemem 1 günlüğüne de olsa
Gece rahat rahat dışarıda dolanirdim herhalde hxkzhdsjjss
Gece dışarı çıkardım sabahta gelmezdim
Regl olurdum sjhjs
Ayakta işeyebilmeyi özlerdim
tertemiz bi verirdim 3 kisiye :)
Evden dışarı çıkmazdım
Ayakta işerdim. En büyük idealim :D:D
😂😂
Kavanoz kapağı açarım
Halimden memnunum 😎
Gece de olsa eve girmezdim.
Caddede oturup karı kız keserdim laf atardım🤣🤣
Kesinlikle seks yapardım.
Karşı cins olmak istemezdim
İntahar ederim karşı cins olmak iğrenç
Kahveye giderdim
Herkese verirdim. kızlara bile 😀
İntihar ederdim
Pisuvara işerdim
Imkansız hayalim dndndjddh
Hovarda yapmak ne mq
İstediğim saatte dışarı çıkardım
ayakta işerdim 😀
Eğlenmek çok güzel yaa ben eglenirdim
Dolapta saklanırdım
Sevişirdim 😀
kızlara yürürdüm
Onu mest ederdim
Gün yapardım
mastürbasyon
Ayakta userdim jdjdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?