Gerçekten okadar doldum ki.. insanların ne acıya ne yaşananlara saygısı kalmış.. Depremi Tayyip mi yaptı, Allah'tan mı geldi.. Allah için yaptığınız yardımları başa kalkmalar, beddua etmeler bir sürü boş laf yazık günah ya herkesin siyasi görüşüne saygı duymak zorundasınız herkes birbirine saygı duymak zorunda.. insanların depremde ne yaşadığını bilemezsiniz siz umarım başınıza gelmez ağzından çıkan bu sözler yüzünden.. sadece bu düşünce de olan insanlara sadece Yazıklar olsun diyorum.. başka söze gerek yok. bir yardım yapıp başa kalkacaksaniz hiç yapmayın Allah büyük
Görselde ki yorumlara bakar mısınız çok utanç verici.


Bu düşünceler ile aynısı yaşamazsınız umarım çünkü ağzından çıkan sözler birgün imtihaniniz olur unutmayın.
Büyük lokma ye büyük söz söyleme.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 