İnsanlar yaptığı yardımları, sadakaları Allah için mi yapmalı, yoksa oy için mi?

Gerçekten okadar doldum ki.. insanların ne acıya ne yaşananlara saygısı kalmış.. Depremi Tayyip mi yaptı, Allah'tan mı geldi.. Allah için yaptığınız yardımları başa kalkmalar, beddua etmeler bir sürü boş laf yazık günah ya herkesin siyasi görüşüne saygı duymak zorundasınız herkes birbirine saygı duymak zorunda.. insanların depremde ne yaşadığını bilemezsiniz siz umarım başınıza gelmez ağzından çıkan bu sözler yüzünden.. sadece bu düşünce de olan insanlara sadece Yazıklar olsun diyorum.. başka söze gerek yok. bir yardım yapıp başa kalkacaksaniz hiç yapmayın Allah büyük

Görselde ki yorumlara bakar mısınız çok utanç verici.

İnsanlar yaptığı yardımları, sadakaları Allah için mi yapmalı, yoksa oy için mi?
İnsanlar yaptığı yardımları, sadakaları Allah için mi yapmalı, yoksa oy için mi?

Bu düşünceler ile aynısı yaşamazsınız umarım çünkü ağzından çıkan sözler birgün imtihaniniz olur unutmayın.

Büyük lokma ye büyük söz söyleme.

İnsanlar yaptığı yardımları, sadakaları Allah için mi yapmalı, yoksa oy için mi?
Cevapla