Kişilik & Karakter Güzel bi kizim bana sormak istediginiz sorular neler? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sorun ama şunu söylim yüz güzelliginden bahsediyorum Güncellemeler+1 yıl Soru Güncellemeler+1 yıl Soru sor Güzel bi kizim bana sormak istediginiz sorular neler? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. İnek, keçi ve koyun aynı şeyleri yedikleri halde, dışkıları neden farklıdır? 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Benle ilgili soru Yorumla agresifpanda69626 +1 yıl 7 sene önceki yaşın, şimdikinin yüzde kaçıydı? Yorumla
ErDeMtheLazy Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sana "güzelim" dedirten hakkında biz de görüş bildirebilir miyiz? ☺️ 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kendimi begeniyo olamm Yorumla ErDeMtheLazy +1 yıl Peki, cevap için teşekkürler ☺️ Yorumla
eskilerden34 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl nası karar verdin güzel olduğuna mesela 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Harika bi soru seni tebrik ediyorum ve cok zor bi soru 👏🏻👏🏻 Yorumla Soran +1 yıl Ben kendini hic bi zaman cirkin bulan bi kiz degildim önce onu söylim cünkü kendisini güzel buluyodum biraz da olsa zamanla daha da güzellestim nasil daha da emin oldum? Insanlarin iltifatlarindan sayisih iltifat aliyodum tanimadigim insanlardan Yorumla eskilerden34 +1 yıl o zaman bu ölçüye göre ben de çok karizmatiğim öyle mi? Yorumla Soran +1 yıl Dalga gec tm Yorumla eskilerden34 +1 yıl hayır bana da böyle yorumlar geliyor doğru o zaman yani dedim anlamadım sen bana çirkinsin mi dedin yani şimdi? ben ciddiyim söylediğimde Yorumla Soran +1 yıl Hyr benle dalga gectin sandim Yorumla eskilerden34 +1 yıl tkp etsene Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ne sorayım çok saçma güzelsen kendine 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Belki senle evlencem senin güzelin olcam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zor ya güzeller beni beğenmiyor Yorumla Soran +1 yıl Deme öyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Akla önem veren yok ki. Ya da başka şeylere. Güzel insanlar güzel insan istiyor hepsi bu Yorumla Soran +1 yıl Sen neden akla önem vermiyosun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Güzel soru önem veriyorum :) ama gözüme de hoş gözüksün. Kimse beğenmesin ben beğensem yeter Yorumla Soran +1 yıl Cirkin bi kizi kimse begenmez Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet kız olmak zor ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kızdın mı Yorumla Soran +1 yıl Evet cok üstüme geliyonuz anlamiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben bisey demedim ki sana :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Keşke tanışsak senle Yorumla
safadgn Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kafan olmasa güzel kızsın 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Haha Yorumla safadgn +1 yıl Kafan harici şişko galiba Yorumla Soran +1 yıl Yo 51 kiloyum Yorumla safadgn +1 yıl Boyun kaç Yorumla safadgn +1 yıl ? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Güzellik kader mi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Dogustan ise Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Güzel bi kader Yorumla
Bilir_Kisii Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 609 cevap paylaştı. güzellik başa bela mı 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Fena Yorumla Bilir_Kisii +1 yıl pekii :D Yorumla
Casper0696 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Kime göre peki? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Sana göre Yorumla Casper0696 +1 yıl Görmüyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İnek, keçi ve koyun aynı şeyleri yedikleri halde, dışkıları neden farklıdır?
Benle ilgili soru
7 sene önceki yaşın, şimdikinin yüzde kaçıydı?
Sana "güzelim" dedirten hakkında biz de görüş bildirebilir miyiz? ☺️
Kendimi begeniyo olamm
Peki, cevap için teşekkürler ☺️
nası karar verdin güzel olduğuna mesela
Harika bi soru seni tebrik ediyorum ve cok zor bi soru 👏🏻👏🏻
Ben kendini hic bi zaman cirkin bulan bi kiz degildim önce onu söylim cünkü kendisini güzel buluyodum biraz da olsa zamanla daha da güzellestim nasil daha da emin oldum? Insanlarin iltifatlarindan sayisih iltifat aliyodum tanimadigim insanlardan
o zaman bu ölçüye göre ben de çok karizmatiğim öyle mi?
Dalga gec tm
hayır bana da böyle yorumlar geliyor doğru o zaman yani dedim anlamadım sen bana çirkinsin mi dedin yani şimdi? ben ciddiyim söylediğimde
Hyr benle dalga gectin sandim
tkp etsene
Ne sorayım çok saçma güzelsen kendine
Belki senle evlencem senin güzelin olcam
Zor ya güzeller beni beğenmiyor
Deme öyle
Akla önem veren yok ki. Ya da başka şeylere. Güzel insanlar güzel insan istiyor hepsi bu
Sen neden akla önem vermiyosun
Güzel soru önem veriyorum :) ama gözüme de hoş gözüksün. Kimse beğenmesin ben beğensem yeter
Cirkin bi kizi kimse begenmez
Evet kız olmak zor ya
Kızdın mı
Evet cok üstüme geliyonuz anlamiyorum
Ben bisey demedim ki sana :)
Keşke tanışsak senle
Kafan olmasa güzel kızsın
Haha
Kafan harici şişko galiba
Yo 51 kiloyum
Boyun kaç
?
Güzellik kader mi
Dogustan ise
Güzel bi kader
güzellik başa bela mı
Fena
pekii :D
Kime göre peki?
Sana göre
Görmüyorum
Yüzüne ılık ılık attırabilir miyim?