Kapalı biriyim ama açıklarla arkadaşlık yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Tuhaf mı?

Hic bir zaman açık giyinen biri olmadım. Ailemde keza buna izin verecek bir yapıda değildi. Kısmen kendinde olmayani istemek gibi benimki. Hem kıyaslama ya da kıskanmada pek olmuyor. Anormal mıyım?
Kapalı biriyim ama açıklarla arkadaşlık yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Tuhaf mı?
Cevapla