Genel olarak arkadaş edinmek istemiyorum, Yalnız kalmak daha rahat geliyor. Bu sizce asosyal bir davranış mı?

Genel olarak arkadaş edinmek istemiyorum, Yalnız kalmak daha rahat geliyor. Bu sizce asosyal bir davranış mı?
Genel olarak arkadaş edinmek istemiyorum, Yalnız kalmak daha rahat geliyor. Bu sizce asosyal bir davranış mı?
Cevapla