İletişimim davranısım kişiliğim bozuk çok hırcın kabayım saygısızım iğrenç biriyim konuşmaya nasıl davranacağımı bilmiyorm yardımcı olabilirmisiniz nasıl iyi davranılır kibar konuşmayı..
💔~
💔~
Öncelikle kendine nasıl hitap edilmesi hoşuna gidiyor sa öyle konuş. Empati kurmaya çalış bana ne söylenirse kırılırım ne söylenirse hoşuma gider die
Ben her halta kırılıyom ne halt yicem
Hayır
Cevap
6Cevap
gayet iyi cümleler kurmuşsun ben mi senden yardım istesem bilemedim 🃏🗡️🥰🤜
Lütfen anlatırmsb
yazarak anlatmak cok zor bunu
...
...
Kahretsb
🤜🗡️🃏
Anlatiriz ama sen ondan da anlamazsin 😒
Anlat anlarm
Icten gelir bunlar yav
Gelmiyor işte tam pisliğim
Sana care yok ki awk
Sevmeyi dene
Nasıl
Iy tiksiniyorum hepsinden hepsini öldürmek istiyorm
Direk öp dediğin için kafana patlatıp tavana asmak istedim
İpi kafa deliğini koyıcam
😑😑😑
Delikanli olarak
Eeee
Şaka yapma teyze
Yaşım 20
Hep mi kaba davranıyorsun
Cevabını vericenmi
Yaşın kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?