Yaşam bir muamma iken insanın endişe, kaygı duymaması neredeyse imkansız...
Peki siz en çok hangi konularda kaygı yaşıyorsunuz?

Yaşam bir muamma iken insanın endişe, kaygı duymaması neredeyse imkansız...
Peki siz en çok hangi konularda kaygı yaşıyorsunuz?

Ben geleceğe yönelik şu an kaygı yaşamıyorum sadece anı yaşıyorum çünkü geçmişi ve geleceği düşünmek bence insana zarar verir yani tabi ki de plan yapmalıyız hedeflerimiz olmalı hayallerimiz olmalı ama mesela 10 yıl sonrasını veya 5 yıl sonrasını bugün düşünüp kaygılanırsa bugün yaptıklarımı yapamayız
Bunda Hz. Ebubekir'in (ra) öğrettiği havf ve reca dengesiyle yaşıyorum.. Başka türlü yaşanmaz zaten..
O da:
"Eğer Cehenneme bir kişi girecek dense, onun ben olmasından korkarım. Eğer Cennete bir kişi girecek dense, onun da ben olmasını ümid ederim"
Cevap
3Cevap
Bugünkü kararlarım ve dünkü davranışlarımın, bana getireceği sorunlar hakkında endişeleniyoru₥
Gerçekten benim de bana ait bir evim, bir mutluluğum, bir işim olacak mı diye...
Kendim için kaygım yok ama sorumluluğum olan kişi için var, çünkü gelecek iyi duruma gitmiyor.
Yalnız kalmak istiyorum fakat bu beni endişelendiriyor yine de
Artık kaygı duymuyorum hayatta herşeyi kaybedebilir ya da herşeye en baştan baslayabilirim.
Aşk benim. Ya senin?
İnandım ve iman ettim. Artık yaşamıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?