
İyi insanlar, iyi zamanlarınızda mı ortaya çıktılar kötü zamanlarınızda mı?

İyi insanlar, iyi zamanlarınızda mı ortaya çıktılar kötü zamanlarınızda mı?
Bu dönem dönem değişti benim için. Fakat genele bakacak olursak. İyi insanların çok fazla iyi zamanlarda karşıma çıktığını söylemem mümkün değil. Hatta gerçek anlamda pek fazla iyi insanla tanışmadım desem de doğru olur. Mutlaka bir yerden sonra foyası ortaya çıkıyor.
bence iyi zamanlarda yanımdaki insan benim başarımla mutlu oluyorsa beni kıskanmıyorsa kötü günümde de beni bırakmaz diye düşünüyorum kötü zamanda tüm vicdanlı insanlar yanımızda olurlar bize acırlar mı yoksa gerçekten sevdikleri için mi olurlar bilinmez anlayamayız ama kıskanan kişi her halükarda kendini açığa çıkarır bi yerden sonra seni aşağı çekmeye çalışır
Cevap
2Cevap
İyi sandıklarım kötü zamanlarımda kötü yüzlerini ortaya çıkardı genellikle. "İyi ki" dediklerim öyle bir zamanda "keşke" oldular ki iş işten geçmişti, yaşanmıştı o hayal kırıklığı.
Benim hayatımda pek iyi insan olmadı maalesef. genelde boş kişiler çıktı. ama iyi insanların ne zaman çıktığı da önemlidir. yani aslında en çok ihtiyaç duyduğumuz zamanlarda kısaca doğru anlarda çıkması da benim için önemlidir. yani zamansız gelmeleri bir anlam ifade etmezlerdi.
Kötü zamanlarda bu gibi durumları anlamak daha kolay olduğu için, genelde kötü zamanlarda iyi insanların çıktığını düşünürüz...
Iyi zamanlarda herkes iyidir. Kötü zamanlarda hâlâ iyi insan kalabilenle henüz karşılaşmadim
Kötü zamanımda ortaya çıkar.
Fark etmiyor iki zamanda da çıktı 😄
yok ben sevmeyi de bırakırım..
Toplumda iyi insan algısı ne ki
O işte hiç belli olmuyor
Kötü zamanlarımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?