
Hayatın boyunca iyi insanlara mı denk geldin yoksa kötü insanlara mı?

Hayatın boyunca iyi insanlara mı denk geldin yoksa kötü insanlara mı?
Hayatım boyunca gerçekten salt kötü olarak nitelendirdiğim bir kaç kişiye denk geldim. Onun haricinde kimsenin tamamen kötü ya da iyi olduğuna inanan biri değilim. Herkesin iyi ve kötü yanları var. Önemli olan hangi yanının ne zaman ortaya çıktığı ve ağır basan yanı
Kötü kişilere. Mıknatıs gibi çektim adeta hayatıma onları.
Şükürler olsun ki kurtuldum. Yapıp yapıp affet diyorlardı ve hep affediyordum lakin şimdi düşününce hiçbirine hakkımı helal etmiyorum.
Kötü insanlara daha çok denk geldim galiba. İyi insanlar da vardı, onların hakkını yiyemem.
Kötü bir insandım belki. Belki de kötü insanları kendime çekmişimdir.
Cevap
4Cevap
Kötü insanlar genelde
Denk gelmek degil ama secmek konusunda epeyce yanlışlarım oldu kotu de degillerdi ustelik hayal kırıklığı oldular keske kotu olsalardı daha eglenceli olurdu
İnsana denk gelmedim desem olur mu? Çünkü insan diyebileceğim çok az kişi tanıdım, kalanı safi kötülük, kin dolu
Çok iyi insanlarla.. 😅
Ben iyi olmaya çalıştım, gerisi ile ilgilenmedim...
İyi insanlara da kötü insanlarada denk geldim.. hepsi bir öğreti.. memnun muyum evet
Kötü insanlar daha yoğundu..
Sen iyilik yap denize at boş ver 🥳
O tarz insanları iyiliğe kurban ederim..
İyi insana nadir denk geldim geneli kötü bu yüzden insanlardan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum.
Genelde iyi insanlara.
Bence çevremdekiler iyi insanlar buda şükür sebebi
Kötüleri hatırlamıyorum. İyi insanlara denk geldim. İyi ki varlar.
Her zaman iyi insanlara 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?