Evet
Hayır
Bazı zamanlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet sorumlulukları severim insanı olgunlaştırır kesinlikle ama bazen de canım hiç bir şey yapmak istemiyor yorulduğum ve sıkıldığım için hayattan, ama Sorumluluklarımızı yerine getirmek, insanlara kendilerini iyi hissettiren birçok fayda sağlar. Öncelikle, sorumluluklarımızı yerine getirirken, bir amaç ve hedefe doğru ilerlemekte olduğumuz hissini verir ve bize özgüven kazandırır. Ayrıca, sorumluluklarımızı yerine getirerek, hayatımızın kontrolünü elde tuttuğumuzu hissederiz ve bu da bizi daha az kaygılı ve stresli yapar. Sorumluluklarımızı yerine getirmek, bize bir rutin ve disiplin kazandırır. Bu sayede, düzenli bir hayat tarzı benimseyebilir ve daha verimli olabiliriz. Ayrıca, sorumluluklarımızı yerine getirirken, karar verme yeteneğimiz de gelişir ve bu sayede daha akılcı kararlar alabiliriz. Sorumluluklarımızı yerine getirirken, başkalarının güven ve saygısını kazanırız. Bu da sosyal hayatımızı olumlu yönde etkiler. Sorumluluklarımızı yerine getirmek, ayrıca bize kendimizi daha iyi hissettiren bir vicdan rahatlığı da sağlar.
Cevap
9Cevap
Tembelliğimin olduğu konularda dahi sorumluluklarımdan kaçmamaya çalışırım. En azından deniyoruz be :)
Oğlak burcuyum :)
Sorumluluk yapışmış alnımıza
Sorumluluk seviyorum
Bende sevmiyorum ama gerekiyor sanki
Sorumluluk sahibi insanlar dikkat et daha çok çözüm odaklı olurlar.
Evett
Fazlasıyla yaptığımı düşünüyorum.
Bazen evet bazen hayır 🕺🏻
Bazı zamanlar yapmıyorum yalan yok 😂
Herzaman bi eksigimiz illaki vardir
yapıyorum
evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?