Güncellemeler
+1 yıl
Dünyadan hevesim geçti artık çevrem fakir varoş hiçbir şey anlamazlar mizah yapamazlar 22 yaşında her gün sürekli ölümü düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle giderse ben fazla yaşamam cennette hayalimdekine kavuşmayı beklerim. Lisede bir kız bile aniden bana bakıp bu kız dünyanın en güzel kızı demişti ben en iyisini hak ediyorum daha altını kabul edemem gerekirse ölürüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
çevren fakirse sen bir şekilde başarıp zengin ol. böylece ne zengin sevgiliye ihtiyacın kalsın ne de birisinden medet ummaya.
Ben erkeğin gücüne aşık olurum
sende güçlü ol. erkeğin de gücüne aşık ol. belki karşındaki erkekte güçlü kadınlara aşık oluyordur
Yok o erkek dişil enerjili erkektir bakmam ona
anladım. başarılar
Amin
İkisinin de olanların illa başka bir kusuru oluyor. Zengin olanların çoğu da büyük
Geçmişi kirli olsun yeter ki sevgilisi olmamış olsun ben razıyım
Sevgilisi olmayan mı kaldı komik olma ya
Kaldı kaldı o zengin bebelerin çoğunun sevgilisi olmuyor çünkü onlara tek gecelik takılacak çok kız var
E senle de takılır geçer onlar evlilik düşünmüyor sen kendini kullandırtmaya yer arıyosun. Amacın evlilik değilse zaten seve seve kullanırlae seni
Amacım evlilik ve takılacak erkek bana bakmaz ben kapalıyım
Bakmazsa neden şansını zorluyosun ne gerek var?
Oğlum takılma niyetiyle bana bakmazlar diyorum kıt akıllı uşak nerenden anlıyorsun?
Öyle erkekler açıklarla ciddi düşünmez kapalıyla evlenir
Eğer bu dediklerin doğru olsaydı şu an zengin koca diye zırlamazdın onla evlenmiş olurdun gerçeklik algını kaybetmişsin bu yüzden ölümü bile düşünen bi zavallısın
Kapalı sümeyyeleri ne yapsın Allah'ın varoşu ya
Canım ben daha 22 yaşındayım zengin geldi ama benden 3 yaş büyüktü e 22 yaşındaki erkek de daha yeni evlenmeyi düşünebilir kapalılara Sümeyye diyen biri kör bir zavallıdır
Bende 22 yasındayım aramadığım halde buldum nasıl oluyor?
O yaştaki hiçbir erkek evlilik düşünmez düşünse bile bir süre sonra ayrılırlar erkekler kadınlardan geç olgunlaşır
Git zengin aşiretlerin kimlerle evlendiğine bak lütfen😌Açık kızlar hakkında ne düşündüklerini de biraz dinle erkeklerin. Nehir gibi akıp gidecek bir hayat için sonsuz hayatından vazgeçen mal sen kimseyi anlayamazsın.
Bunun için ölmeyi düşünen bi zavallı mı diyor bunu? Aşirete git gör ebenin mnı Kürtlerle evlen kapalı işte beyni de dar bunun
Zengin aşiretlerinin yanındaki kadınların hepsi açık iyi izle
Ben de atamadığım halde 19 yaşında zengin erkek bulmuştum ama terk ettim. Benim isyanım Türkiye’de böyle erkeğin çok az olması
Sen bu para aşkıyla açılırsın bile
Para aşkından değil de ahir zamandan belki. Ama kapalıya Sümeyye diyen birini asla kale alamam saygısız at gözlüğüyle bakan birini ki benim ismim Türkçe bir isim🙂
19 yaşındaki bir erkek zengin olamaz o baba parasıdır. Baba parasıyla hava atan bir adamdan da adam olmaz. Erkek dediğin alın teriyle zengin olur çabalar tembel ana kuzusu olmaz
Sonradan görme erkek babadan zengin olan kadar zengin ve elit olamaz. Ki cömert de olmaz. İşe yaramaz yani
İşe yarıyor canım. Baba parasıyla değil para babasıyla olurum daha iyi
Alın teriyle kazanıp emek eden bir adam nasıl sonradan görme oluyor anlatsana biraz
Adam geldiği yeri biliyor ama o daha çocuk 19 yaş ne ya ergen bildiğin. Sende niye reddettin madem öyleydi?
Reddetmedim 3 ay çıktık ayrıldım zenginliğiyle bir alakası yok ve zengin olduğu için ben ne dersem diyim kibar olan bir erkekti. Senin zevkin de sonradan çalışıp kazanan olabilir saygı duyuyorum ben de doğuştan güçlü erkek seviyorum sonradan görme erkekleri sevmiyorum
Doğuştan güçlü erkek değil o. Babasının gücü ve onlar genelde şımarık oluyorlar. Babaları aileleri arkalarında diye tam bir karı gibiler yaşları da toy herkes kandırır. Olgun ve ne istediğini bilen eril enerjili erkek candır.
yanı senın kıymetını senın yssındskıletın bılmesı cok zor babasının verdıgı harclık la gex7nenler le olmaz
Ya malsın zenginlik erkeğe babadan gelsin istiyorum ben zaten
cok zor annem
Allah için zor yoktur
işin zor
Abi senle olsam işim daha zor olurdu senin gibi küçüğüne bakan erkekler aldatır
Bn bnle ol demıyorum bnım hayatım da var ama bn asla aldatmam bnım gbı kısılık lı madfıyat yuksek bırını bul hatta bn sana arkadas gbı akıl verımmı
Arkadaş gibi akıl verme 25 yaşında bi tanıdığın varsa ayarla 😍
Ama kandırma beni kul hakkına girersin
Senin neyin var buna karşılık
Dürüstlüğüm namusum güzelliğim zekam
Zekan ve güzelliğini nasıl kanıtlarsin
O görür merak etme
Güncelleme çok abartı ne kadar güzel olabilirsin ki
Gerçekten yakışıklı ve zengin olması mı derdin…
Üzüldüm senin için.
Yok be bunun için ölünür mü
Böyle de yaşanmıyor
Hayat acımasız