Yakışıklı ve zengin sevgilim olmadan yaşayacağıma ölsem daha mı iyi?

Gerçekten bana adım atan erkek istediğim gibi çıkmayınca ben hayattan soğuyorum beni anlamıyorsunuz yüzüm düşüyor o an. Instadan yazanlar hep tipsiz hep benden büyük

Güncellemeler
+1 yıl
Dünyadan hevesim geçti artık çevrem fakir varoş hiçbir şey anlamazlar mizah yapamazlar 22 yaşında her gün sürekli ölümü düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle giderse ben fazla yaşamam cennette hayalimdekine kavuşmayı beklerim. Lisede bir kız bile aniden bana bakıp bu kız dünyanın en güzel kızı demişti ben en iyisini hak ediyorum daha altını kabul edemem gerekirse ölürüm
Yakışıklı ve zengin sevgilim olmadan yaşayacağıma ölsem daha mı iyi?
Cevapla