Günaydınlar… birini yargılamak, suçlamak hatta muhabbet vererek adil olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Günaydınlar… birini yargılamak, suçlamak hatta muhabbet vererek adil olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Evet her zaman adil oluyor çünkü ben haksızlıktan nefret ettiğim için kimseye haksızlık yapmam kim ne hak ediyorsa onu yaparım mesela bana iyi davranan insana karşı iyi davranırım bana kötü davranan insana karşı da kötü davranırım kötü insana kötülük yapmaktan hiç çekinmem bundan da pişmanlık duymam hiç bir şekilde
Herkes kendine göre hak besliyor içinde kimisi hemen başkasını yargılıyor ceza vermeye kalkıyor.
sen şöylesin sen böylesin sen şunu yapıyorsun pöff diyorum tamam ben öyleyim.. ipimi çek git madem öyleysem beni yargılamak nedir 😬
Tabiki olurum haksızlığa gelemem tek taraflı dinlemem. Görmedigim ve duymadığım hakkında ahkam kesemem. Ama haklılığına inanınıyor ve biliyorsam , Babam olsa karşısına dikilirim. Sonucu ne olursa olsun
Herkes kendince adildir ama tarzları düşünme farklılıkları yüzünden diğerine öyle gelmez. Ben kendimce adil olduğumu düşünüyorum ve son derece de mantikliyimdir
Cevap
10Cevap
Terazi demek adalet demek, haksızlığa ve adaletsizliğe hiç gelemem...😎✌
Elimden geldiğince adil olmaya çalışıyorum. Keyifli günler..
Terazi erkeğiyim adilliğe önem veririm
İçimdeki mahkemeye bakarsam, çok kişiyi idam etmem gerekebilir.
Evet adil olmaya çok dikkat ediyorum, benim için çok önemli. Kimsenin hakkına girmek istemem ama kendi hakkıma çok girmişim diyorum😕
Çoğunlukla adil oluyor, ben en çok kendime ilgili kurduğum mahkeme ve kararlarında kendime yüklenirim ve affedici olmam, kendime karşi diğer insanlardan daha acımasızim.
Başkalarına karşı adil davranabilsem de konu ben olunca biraz.. acımasızlaşabiliyorum. Pek adil değilim maalesef bu konuda
bazen bende egoma yeniliyorum... varsa kusursuz bırı onunde dugme ılıkleyelım.
Bari kendi içimizdeki mahkemede kendimizi savunup kendimizi kazandıralım
Serdar Tunçer dediği gibi dönüp bakıyorum kendi kalpime milleti yargilamamak düşer
Hep adil oldu ve çoğunlukla ben suçlu çıktım.
Sence? Adil birimiyim
Yani? 😃
😂😂😂😂
Asıl gamsızkedersiz olan adil olur kimseden alıp veremediği olmaz
😂😂😂
Genel olarak adil olur
Bazen oluyor bazen olmuyor
evet burcum terazi 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?