
Pazar sabahı aklımda deli sorular 🤦♀️günaydın arkadaşlar💖

Pazar sabahı aklımda deli sorular 🤦♀️günaydın arkadaşlar💖
Hayır olmadı belki de aşka olan inancımı kaybettiğimden ışık yakanı da görmemiş de olabilirim.
Olsaydı karakteristik özelliklerine göre bir şans ermeyi düşünürdüm.(düşünürdüm)
Aşka inancını kaybetmen normal. Aşk bizim kafamızda kurduğumuz oluşturduğumuz bi kavram. Aslında olmayan bişey. Karşılıklı çekim ver karşı cinsle uyum var istek var. Bunlar karşılıklı olunca aşk yaşamış olunuyo. Ki bunlar varlığı maddeye yani bize ve hormonlarımıza dayanan etkenler. Bunlara inanabilirsin bence 🙃
15 kez okudum anlamdıgımdan değil okudukça okuyasım geldi paradoksa girdim cıkamıyorum. 😎Bunları detaylı olarak anlatmanı isterim öyle anlattın ki bir de senden duymak istiyorum
15 kez okudum u görünce çok mu saçmaladım diye kendimden şüphe ettim bi an. Bu aslında benim kafamdaki sorulara bulduğum cevaplardan biri.
Ben de sorular soruyorum cevapsız kalabiliyorum bazen. Çözüm üreten ve sorunlarla baş eden biriyimdir. Ama kendimle baş edemiyorum yeri geldğinde. Hala aklında sorular var mı benim gibi?
Sorunlar gibi sorular da hiç bitmiyo ki. Kafiyeli oldu bak😅
Biri kafiye mi dedi notalarla girerim 😅
Tek başına nereye kadar sorunlarla mücadele edeceksin?
En sonunda benim gibi inancını kaybedeceksin..
Çikolata tadında sözlerin var devamı gelsin ,
Konuşacak bir sürü konumuz var bi d- m gelsin..🙃
Sanatsal yürüyüş mü oluyo şimdi bu? 😅
Sağlık yaşam için yürüyüş önemli değil mi 🙄🙃😏😅
Hayır ama keşke olsaydı diyorum çünkü bir kadının takması ya da sürekli peşimden koşması nasıl bir duygu bilmiyorum. çünkü hayatım boyunca kadınlar tarafından ilgilenilmedim ya da ciddiye bile alınmadım hiç.
Olur daha gençsin🤣
Biraz daha beklersem mezarıma gelirler ancak :D :D
oldu
vazgeçirmek için baya bir çabalamıştım nihayetinde en sonunda kabullendi benim gibisini bulamazsın dedikten bir ay sonra da evlendi:)
evlenmiş olduğu eşiyle de bana foto attı bende mutluluklar dedim :)
Ne kadar da sakinsin😅ayrılmasa bari🤣
ne yapabilirim ki
sinirlensem gerilsem ne olacak olan oldu geçti gitti:)
Sadece aşk değil genel olarak her şeyde toplumsal olarak hayırdan anlamıyoruz
Güzel tespit
Cevap
14Cevap
Kadınlar, anlayışlı, gururlu ve genellikle burnu kaf dağının ardında olduğu için öyle bir ihtimal söz konusu değil çok düşük bir ihtimal
Taş mıydı o? 🤣
Hem taş hem de iltifat ikiside😂
Bi taşda iki kuş o zaman 😀
Yeap😆
Bir kadın bana hayır dediği zaman daha yaklaşıyorum acaba ben enayimiyim neyim bilmiyorum😅
Yaklaşmıyorum
Hayır normal insansın. Onu yapanlar anormal oluyo.
Dimi🙃
Anormal bir durummuş gibi tavır alanlar var o yüzden sordum
Al bi taş at kafalarına 🤣
Vur dedik öldür demedik😅
😁😂
Aşık olduğunu sanmam muhtemelen sapık falandı. Hayır istemiyorumu anlamayan hasta sorunlu bir sapıktır
Keşke sadece Aşk konusunda anlamayan olsa, ona anlam verebilirim. Ama her konuda hayır’dan anlamayan insanla karşılaşıyoruzz
Onun adı takintı değil karşılıksız sevgidir. Biri acı cekerken öbürunun umurunda değil
Takıntının adı takıntıdır. İstemiyorum karşıma çıkma denildiğinde ısrarla tekrar tekrar rahatsız etmekle sevginin uzaktan yakından alakası olamaz.
Evet hala var ve zarar vermekte.. ama kurtlacagim pek yakinda..
16-17 yaşlarımdaydım o zaman anladım ki platonikmiş :(
Vardı. Ama pes ettirdim :)
Nasıl?
Cevap vermeyerek.
İşe yaramazsa
Elbet pes ediyorlar
Hiç çıkmadı karşıma 😅
Çıkmaması dileğimle
Günaydın daha olmadı
Olmaz da umarım
Bu yüzden sap kaldık desene
Yok olmadı çok şükür 😃
Günaydın, olmadı ama harbiden olmasını isterdim. Severim ben o tarz kişileri 😂
Olmadı çok şükür 😄
Olsaydı böyle gülemezdin🤦♀️
Senin olmuş belli ki 🤦
Oluyo bazen böyle şeyler 😅
Biktirir insanı galiba 😄🤦
Hesap kapattırır o kesin
Oldu ya. sorma gitsin
Sordum artık çok geç 😅
İsteyeni istiyorum.🤣
Manyak mısın acaba? 🤦♀️
Kusura bakma tamamen yanlış anlamışım🤦♀️
maalesef oldu ama kurtuldum sonunda
Sevindim adına
Teşekkürler
Olmuştu :D
Olmuştu
Maalesef oldu
olmadıd
Evet
Olmadı Allah'tan
Oldu maalesef
Olmadı
Olmuştu 🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?