Ağır depresyondayım ve konuşmak istemiyorum diyen birine nasıl destek olabilirim?

öbür hafta beni ekmişti 1 hafta sonra yazdı ağır depresyonda olduğunu ve kimseyle konuşmak istemedigini söyledi ona kızgındım ama tüm sinrim geçti sanaldan ama ayni sehirdeyiz destek olup yaninda olmak istiyorum ne yapabilirim

Güncellemeler
+1 yıl
Değer verdiğim biri lütfen bu soru benim için önemli
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse bir sey dememimis :< ben konusmak icin ona diyorum bakalim
Ağır depresyondayım ve konuşmak istemiyorum diyen birine nasıl destek olabilirim?
Cevapla