Mazoşistliği mi sadistliği mi tercih edersiniz?

Birini seçmek zorunda olsanız sadistliği mi mazoşistliği mi tercih ederdiniz?

Tanım

Mazoşist: Acı çekmekten hoşlanan.

Sadist: Acı çektirmekten hoşlanan.

Ben bir mazoşistim zaten, sadizmden iyi bence.

Mazoşist olurdum.
Sadist olurdum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mazoşistliği mi sadistliği mi tercih edersiniz?
Cevapla