Sürekli kafamda bir olay kurup acaba bu yaşansa nasıl tepki verirdim diye düşünüyorum ne yapmalıyım?

Sürekli kafamda bir olay kurup ya da bir dizi de filmde gördüğüm bir olayı acaba bu benim başıma gelse nasıl tepki verirdim, yapmam gerekeni yapabilirmiydim, korkarmıydım, ailemi savunabilirmiydim vs. şüphelere düşüyorum. Bu beni çok yoruyor ne yapmalıyım.

Sürekli kafamda bir olay kurup acaba bu yaşansa nasıl tepki verirdim diye düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla