
Üstünüze çok gelindiğinde ne tepki veriyorsunuz?
#MrsCansell ❣

Üstünüze çok gelindiğinde ne tepki veriyorsunuz?
#MrsCansell ❣
O kişiden ve ortamdan uzaklaşıyorum. Sanırım yapılabilecek en iyi şey bu çünkü bazı insanlar gerçekten çok can sıkıcı ve onların beni rahatsız etmesine izin veremem.✨
Ben sürekli sürekli aynı şeyleri yaşayan ve tekrar düşen insanlardan gerçekten de hiç haz almıyorum. Böyle durumlarda ise kendi içime dönüyorum
Gelişine geri gönderiyorum.
Mantıklı ve makul ise hata bendeyse oturur dinlerim ama yok keyfi ve kendini halt sanma ise fizana gönderirim
Cevap
18Cevap
Üstüme geleni kendimden uzak tutarım.
Bende onların üstüne gidiyorum bu kadar basit. genel olarak umursamıyorum ama yani uzaklaşma ihtimalim varsa boş veriyorum yoksa da bende onlarla uğraşıyorum.
Hiç sevmem kabuğumu bırakırım oraya kaçarım 😀
Umursamaz, ama umursamamı isteyecek kadar ileri gidiyorsa... Nasıl bir düşman kazanmak üzere olduğunu göstermem gerekiyor.
Sinirleniyorum ve sesim yükseliyor istemsiz bir şekilde..
Bu üzerime gelen için en etkili intihar yöntemi olabilir.
Hemen kaçacak bir yol arıyorum, uzaklaşıyorum.
kimseye tavsiye etmem üzerime gelinmesini çünkü içimden ejderha çıkar
Kaçmak istiyorum, olabildiğince kaçmak, bir daha geri gelmemek
İnsanlara benim de bir insan olduğumu hatırlatmam için ufak bir patlama yaşamam gerekiyor.
Hiç susmam illa bir tepki veririm, her zaman agresif olmasa da.
Haklıysam sonuna kadar giderim. Vereceğim tepki sert olur. Haksızsamda özür dilerim.
O ortamdan bir süreliğine uzaklaşırım kendi kabuğuma çekilirim.
Gözlerine içine bakarak yapmaamasini söylerim yapmıyor zaten.
Öfkem artar ya o kişiye zarar veririm ya da o ortamdan giderim..
Genelde sesiz kalıyorum karşımdaki kişiye sakince iyimisin diyorum. karsimdaki kişinin pskolojisini anlamaya çalışıp öyle tepki veriyorum
Üstüme gelme diyorum ve anında kaçıyorum.
Asiri stres oluyorum bir sure sonra duymazdan geliyorum kendi kendine konusuyor karsimdaki kisi
Uzaklaşıyorum sessiz kalıyorum dinliyorum süper 3lü
Daralırım bunarılım valla
Offf yeter kendimi atarım diyorum.
Direk patlarım ama kırmadan patlarım yine de 😅
Kaçıyorum genel olarak 😄
Susuyorum genelde.
Ben de onların üzerine gider, sindiririm.
Can sıkarım biraz
Uzaklaşıyorum direk.
Sinirleniyorum ya da içime atip ağlarım
patlarım
Tepkisiz kalirm 🤣
ağlıyorum tutamıyorum kendimi
Susarım
sessizleşirim kimseyle konuşmam
Bağırıyorum
çekemem
Uzaklaşıyorum herkesten
Salla gitsin
Ağlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?