Hayatınızda 'Keşke girmeseydi! 😒' dediğiniz insanlar mı çoğunlukla, 'İyi ki de girmiş! ☺️' dediğiniz insanlar mı?

Hayatımıza belirli dönemlerde farklı farklı insanlar girer.
Kimisi pişman, kimisi ise perişan,
Kimisi huzurlu, kimisi musmutlu eder.
Sizin hayatınızda hangi kesim çoğunlukta peki bakalım?
Hayatınızda Keşke girmeseydi! 😒 dediğiniz insanlar mı çoğunlukla, İyi ki de girmiş! ☺️ dediğiniz insanlar mı?
Hayatınızda 'Keşke girmeseydi! 😒' dediğiniz insanlar mı çoğunlukla, 'İyi ki de girmiş! ☺️' dediğiniz insanlar mı?
Cevapla