
Kendinizden başka kimsede olduğunu bilmediğiniz ve herkeste olmasını istediğiniz bir huyunuz varsa, sizce bu hangisidir?

Kendinizden başka kimsede olduğunu bilmediğiniz ve herkeste olmasını istediğiniz bir huyunuz varsa, sizce bu hangisidir?
Sorgulama isteğimin, başka insanlarda da olmasını isterdim. Özellikle cahillerin bunu yaşamasını istiyorum.
Sorgulamak onun aşağılık düşüncesine zarar verecek. Bunu bilecek ama engelleyemeyecek. Kendi kendini yok edecek. Bence mükemmel bir son. 👌🏻
Netlik, açık konuşma. Kimsenin aklında soru işareti kalmazdı. Empati, en azından herkes birbirini anlamaya çalışırdı.
Empati öz eleştiri keşke bende olduğu gibi diğer insanlarda da olsa her durumda kendilerini zeytinyağı gibi üst katmanda bulan kişiliklere hayret onlarla uğraşacak diğer insanlara da bolca sabır diliyorum
Kesinlikle öyle
😊🙏
🙏😊
Empati ve yardımseverlik. Genel demiyorum ama çok gördüm, keşke empati ve yardımsever insan sayısı artsa. İnsan olduğumuzu hatırlasak ne güzel olur.
Cevap
26Cevap
Aşkın var olduğuna inanmak , hayvan sevgim , empati kurma yeteneğim , vicdanlı olmak , kardeş bağımızın güçlü olması
Karakterimin güzel özellikleri başkalarında da olsun isterdim ama o zaman özel yanımız kalmaz :D
Merhamet ve dozunda yaşamak diyebilirim..
Kot pantalon gibi kumaşı olan şeylere dokunamıyorum onun çıkardığı ses ya da hiss etdirdiği doku beni mahv ediyo yaa 😂 şimdi bile dişlerimi sıkıyorum düşününce hshah
Sizde de mi varmiş sfsfaf
Ah evettt sizde çekin benim çekdiklerimi 😂
Peki sen hiç kot giyemiyor musun
Sigara içmesin... alkol kullanmasın... Cakgıdı cakgıdı sakızı şişirip patlatmasın... olduğu gibi görünsün...
Çiğ köfte görüyorum resimde nedense sabah sabah canım mı istedi nedir :))
Her insanda gerçekten empati olmalı bu devirde en gerekli şeyin bu olduğunu düşünüyorum
Elimde olmadan fazla empati yapıyorum keşke tüm insanlarda olsa 😀
Şimdi herkes bu soruda ego kasar bari ben de kasayım... Kalite ve klaslık
😘..
Bir çok şeyin üstesinden geldim. Hep en iyisi olmaya çalıştım, olumsuz şeyleri bir kenara bırakıp hedefime odaklandım, hayata sarıldım.
Bendeki hırsın ve bakış açısının olmasını istərdim.
buraya dayar döşerim o kadar çok mükemmel huyum var ki... sjsjsjsj
Gerektiğinde mesafeli olabilmem. Mantikli oluşum. Adaletli oluşum. Empati yeteneğim. Komik olmam.
Netlik.. neysen o olmak her zmn,, olaylara kişilere göre karakter tavır belirlemeden kendin kalmayı başarabilmek..
Adalet. Eşitlik değil adalet. Herkes hakkını bilir, başkasının hakkına da saygı duyarsa dünyada sorun kalmaz zaten.
Sanane ve banane demek. Ne zaman başkasının hayatına karışmaya yeltensem kendime derim ki beni etkilemiyor banane, ne zaman başkası benim hayatıma karışsa derim ki sanane... insanlar da böyle yapmali
İnsanlarla çıkarsız arkadaşlık kurabilmek, eskiden vardı şu an pek kalmadı. Lütfen yeniden canlansın bu özellik.
Evet hemde birden fazla var iyi niyet merhamet empati anlayış yardımsever maneviyata değer veren vesaire
Hayır yok, herkes kendine en yakışan şekilde.
İnanç, karakter, insanlık. Herkeste olmasını isterdim
Net olmak, açık konuşmak , dürüstlük, sadakat.
Otorite nedeni ise karım ne yapacağını bana hiç sormuyor insan usülen bir sorar ben bu elbiseyi alıyorum diye geçen elbise almış 1700 civarı diyorum bali birde benim fikrimi alsaydın dedim diyo sana niye sorcam ki diyor zaten bir gün fena kızacam
en yakın arkadaşım otoritesini korumuş işten gelince karısı ayaklarına masaj yapıyormuş ben masaj yaptırcak değilimde buraya gidiyorum veya şunu alıyorum diye beni haberdar etmesini istiyorum sadece bu
Samimiyet güzel duygu herkeste olmalı derim.
Herkes yardımsever olsa keşke bu kadar vurdumduymaz olmasa
Kendi işimi kendim yapıyorum Keşke herkes böyle olsa 😂
Onu getir şunu yap bunu al falan filan baydı 😂
Duygu herkeste var ama bu herkeste olmaz 😂
Haksız mıyım yane 😂
Vicdan, akıl, merhamet herkeste olur yani kullanmasını bilmiyorlar 😂
Ben de az insanlık istiyorum kalk kendin yap 😂🤣
😂😂😂hep haklıyım 😎😂
Niyeymiş o 😂
Başım üstüne 😎🤝
Saygıyı hak eden birisin 🤌
Teşekkür ederim 😊
Pozitiflik ve empati olabilir.
Merhamet, vicdan.
Adam gibi birisi olmak.
Hepsini bir çatı altında toplamak istedim sende öylesin dostum 🥳
Empati ve manyaklık😅
gerçek sevgi ve saygı edep adap ve gerçek aşk diye düşünüyorum ben
Pozitifliğimin zekâtını vermek istiyorum artık
Tatlı oluşum olsa herkes şeker olur.😂
Haha öyle 😂
Başkalarında kalp diye bir şey olsa yeterli.
Empati duygusu. Zira çoğu kişide bu yok.
Kafaya konulan şeyi bir şekilde gerçekleştirebilecek iradeye sahip olmak.
Naiflik kibarlık anlayış hemhal olma hali
hayvanseverlik olabilir
Empati öz eleştiri merhamet kesinlikle
Empati yeteneği, evet keşke
Doğaya saygı.
Merhamet kibarlık
Empati ve merhamet duygum
vicdan, adalet, fairplay.
Empati, anlayışlı, adaletli, dürüst olmak.
Empati
Yardımseverlik ve paylaşmak
Merhamet, empati ve muhabbet
umursamamak akışına bırakmak
Anlayış, hoşgörü, saygı seviye mesafe
Özdeğerli kaliteli bir insan olmak.
Empati hoşgörü saygı kendini bilmekkk
Merhamet, uyum, anlayış
Hayır öyle bir huyum yok
Hayır yok valla
Dürüstlük ve sadakat. Herkeste olmasını isterdim..
Merhametim iyi niyetim
Empati duygusu
Yok. 😃
Bu yönden şanslıyım. 😃😃
😂😂
Olabilir.
Yani 😂😂
Sjsjsj 😂😂
Sigara nefreti xd
Temizlik takıntım🙄
özgüven ve insanlarla anında kaynaşabilme
Başkalarını az da olsa düşünseler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?