Kendin ile yaptığın savaşta geldiğin aşama da mutlu musun?

Ben kendim ile barış imzaladım. kimsenin belirsizliğinin acısını kendi netliğimden çıkarmıyorum. Ne istediğimi biliyorum, istediklerimi yapmak için gayret gösteriyorum sevdiklerimi hep en yakınimda tutuyorum , sevmediklerimi de nazikçe uğurluyorum.kalabaliktan uzak durup az insan ile muhatap oluyorum. kendimi yargılamiyorum çünkü insanım. Kalbim var, hislerim var bunun yanında aklım mantığınm var en doğrusu neyse benim doğrum neyse onu yapıyorum. tavsiye verecek kalibredemiyim bilmiyorum da Kendi ile savaşını bitiremeyen muhakkak Ziyan olur...

Kendin ile yaptığın savaşta geldiğin aşama da mutlu musun?
Cevapla