Selammmm Geceee ✌️
Girdiğiniz savaşlardan sağ mı çıktınız, yara bere içinde misiniz?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmm Geceee ✌️
Girdiğiniz savaşlardan sağ mı çıktınız, yara bere içinde misiniz?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Yara bere içinde ama karşıyı da hasarsız bırakmadım
Şükürler olsun, sağ salim çıktım, anlata anlata eskittim her şeyi. Hep anlattım, anlatmak güzeldir, anlattıkça eskitir insan, anlattıkça eskir insanı yaralayan anılar, eskittikçe artık acı dolu anıların bende bir hükmü olmadığını gördüm, zaman zaman yine beni yoklasa da anılar diğer elimle omzuma dokunup teskin ediyorum kendimi. Yarasız beresiz, düşe kalka sağ salim kazanarak, kendimi kazanarak çıktım o savaşlardan, çok şükür
Eldeki mühimmatla sağ çıkılır mı bu iç savaştan.. yara bereliyiz be hepp 😃
Bak yine yenildik teslim olalım 😅
Savaşa girdiysem öldürmeden bırakmam.😄
Silahlarını kuşan, savaşa gidiyoruz 😅
Silaha ne gerek var ki onlar kendi kafalarına sıkıyo zaten.😄
Wuhuuu :D bakamicam 🙈
Teşekkür ederim. 😄🌺
Rica ederim 🌷☺️
Cevap
57Cevap
Büyük savaşlarım hiç olmadı. Genelde vur kaç taktiği yapıyorum.
Sapa sağlam çıktım. Yenilmedim ayaktayım, küçük yaralar iyileşti bile...
Duygularım öldü ama işin güzel tarafı hayat beni artık yenemez. kaybedecek bir şeyim yok
girdiğim savaşlardan gazi olarak çıktım savaş sonrası alığım notlar savaş sonrası başarı kazanmamı sağlıyor çoğu şey etkilemiyor artık :D
gitmek mi istiyor güle güle diyorum :D
yöneticim yanlış karar mı aldı yüzüne diyorum bu aldığın karar yanlış çünkü bundan bundan kaynaklı bu şekil değil diğer şekil yapılıyor iş sonra kafan ağrır demiştim diyorum yönetici dediğimi yapmak zorunda kalıyor :D
arabam mı bozuldu kendim yapabiliyorum artık :D
her savaşın bir kaybı olur sonsuz kazanım denen bir şey yok maalesef
yaralanacaksın da kaybedeceksin de.. ama dik kalabilirsen üstesinden gelirsin
Sözlü olarak yırtıcı eleştrip, hırsla kolay kolay kaybetmem ama şuda var
Karşılıklı ego savaşlarında aradaki dostlukların bittiği, ruhun yıprandığını bildiğim için
Bazı şeyleri görmezden gelirken, bazen net konuşurum, inat birini umursamam
Güzel soru. Sağlam yaralar aldım kabul etmek gerek ama o yaraları en iyi şekilde iyileştirdim ve savaştan çok farklı biri olarak çıktım. Bu halimi savaştaki yorgun, bitik, acınası halimden daha çok seviyorum
🙏
Savaştan yarasız çıkıyorsa bir taraf o savaş savaş değildir arka planda satış vardır.
O değilde az önceki yorumda ironi yaptım diye akıllının biri görüşümü kaldırmış senin soruda 🙂
Wooow moderasyon ekibi iş başında :D
Keşke işini doğru yapsalar o yorum döner.
Benim için pek farketmiyor 😅
Her düştüğümuzde kendimiz kalkmayı öğrendik. Hâlâ yaralarım var kendim sarıyorum sargı bezi olmasada👻bazılarından sağ çıktık bazılarından yara bere içinde toparlayacağız doktor😊
Toparlanmalı ☺️✌️
Sağ çıktım ama yaralarım da var
Güvensizlik gibi
♾
Sağlık bozulmadıkça Her şey olabilir
O yüzden sağlık yerinde iken şükretmek lazım
Yaralarım geçti şimdi kendimi daha sağlıklı ve iyi hissediyorum.
Yara aldım tabi ki, ama ilerisi için güçlendiğimi düşünüyorum.
Yara bere içinde çıktım, ama hala yaşıyorum şükür.💪
👊 perfect
Savaşmam sevişirim net 🙀
Savaşmanın sonrasında kazanma hırsı kişiliğin tamamen düşmanca şeylere bürünmesine sebep olur ve insanlara olan güven kısmı zaten sıkıntıyken hepten problemli hale gelir haliyle psikososyal sıkıntılar da başlar.
İyi bir ağır yara aldık. Tedavisi uzun sürüyor. Artık sessiz sedasız kimseye karışmadan yaşamaya çalışıyoruz. Tabi bunlar hayat tecrübesi. Ama yaralanmadan devam etseydik güzel olurdu. Bazen de hatalarımızın bedelini ödüyoruz işte :)
Şimdi öldüm desem ne kadar inandırıcı olacak 😅
Ooo yaşıyor musun movmov :D
Ben yaşıyorumda senin soruna sağ çıkamayanlar nasıl görüş yazacak onu çok merak ettim 😂
Fazla merakta adam öldürürmüş, sen sen ol merak etme hasha
Soso bence bu yorumunu alayım bu espiri hiç olmadı ))
Ohoo alıngan mısın ya
Soso sanki senin tersin üstünde neyse güzel soru eline sağlık 🌺✌️
Benimle savaşma, çünkü kazanırsan kaybedersin tatlım 😂
Pff taklitçi :D
Yaşadigim şeylere savaş degil kendimi olgunlastirmama vesile olan tecrubeler olarak bakıyorum. Kalbimde ve aklımda hasar bıraktıgina suphem yok ama yaygara basacak kadar da büyük degiller
Hiçbir zaman savaş yanlısı olmadım ve gerektiğinde mücadeleden de kaçmadım. Yara beresiz savaş olmaz. İllaki var izleri ve beni ben yapan da bu izler o yüzden hepsine minnettarım
Hiç öyle şeylerle uğraşmam baştan konuşurum olursa olur olmazsa olmaz.. Sen git yoluna derim ben gideyim yoluma.. Ne kendimi yıpratırım ne karşımdakini
Aklıma gelen şarkı 🤣🤣
Önemli olan, pes etmeden savaşmaktı. Hem sağ, hem yaralıyım. Ama yarı yolda bırakan bi korkak değilim 💪
Her turlu kazanan ben oldum. Savasmayi sevmeyen biriyim ama zorla savasa soktuklari zaman kaybeden olmadim
Savaşların hiçbir zaman kazananı olmaz... Her savaş her kavga bizden birşeyler koparır. Bunları iyi anlamalı ve dersler çıkarmalıyız.
ötekiler deyilde ekonomik savaş beni bitirdi
Halen savaşın içindeyim çıkamadım. Barış uzlaşma yok durum vahim stokta sabır ve empati kalmadı.
Yara almadan savaş olur mu ki? Hem tadı çıkmaz ☺️ Ufak tefek çizikler hoş duruyor
Önceleri çoğu zman yar berelerle çok ama çok ka maybettim simdileri ise tarasiz çikiyor dayilirim..
şu an ağır yaralı diyebilirim sessizim ve kenara çektim kendimi.
Ne stratejik savaşlardan ciktim, bana bisey olmaz karşımdaki düşünsün.
burdakilere sorsan klavyeden ülke fethediyorlar :)
yara beresi olmayan savaşmamıştır. her zafer biraz da hasar ister.
şu an o savaştayım. Karnımda bebeğimle. Sonraki adımı bilmiyorum. Yolumu bilmiyorum. Sağ çıkar mıyım onu da bilmiyorum.
Çıkarsın, güçlüsün 🙏
Bir savaşın içindeyim yara bere içinde, umarım sağ çıkarım..
Fiili savaşlarda mı yoksa psikolojik savaşlarda mı
Son gerçek Savaş Afganistan savaşıydı.
Yaşım yetmedi.
Yara bere içinde de olsam mutluyum çünkü savaştım 😊
Sağ çıktığımda oldu ama çoğu yara bere içindeydi
Her savaşta bir yara izi kalır ve zamanla olgunlaşır insan
Öldürmeyen yara güçlendirir, sen bide karşı tarafı gör 😀
Mezar taşımın yazıları bile okunmuyor ne yaralısı ne sağı
Bir çok kişiyi yarı yolda indirdim benimle birlikte zarar görmemeleri için.
Sağ çıktım sayılır 😎
yare bere içinde çıktık da sağ kaldık ((: ıkı arada bır derede çok zorda
Delik deşik çıkıyorum teyzemin kızı
Yazık teyzenin kızına :(
Ne oldu teyzemin kızı kim üzdü
Bilmem git sor haydee
Gergin takılıyorsun bugün yarana bastılar galiba
Gergin? :D hiç değilim
Ters yapacak birşeyde orta da
Ters yapmadım, yapsaydım böyle olmazdı. Teyze kızın değilim, üslubuna dikkat edeceksin. Dalgaya alınınca zorunuza gitmesin
😂 zoruma giden bir şey yok. Uslup konusunda senin eline su dökemem ima ettiğin şey de çok kaba. Yazık teyzenin kızına ne demek.
O yansıyan senin kabalığındır.
Bugün kimsenin kalbini kırmak istemiyorum
En istekli biçimde ölü biçiminde 😃😝
Hahah o nasıl oluyor 😅
Yıkılmadım ayaktayım gibisinden😅
Kıyamam 🥹
Yara almış olabilirim ama sağ çıktım. Yaralarda zamanla geçecek
Karşı taraf sa yara bere içinde bense iyiyim
yara alsakta kendi yaralarımızı sarmayı öğrendik :) zırhımızı da güçlendirdik :)
Olup olup dirildigimde oldu ama hep bir sonrakine daha hazirlikli guclu girdim
Savaşmaya üşenecek kadar tembelim
Çok acılar çektim halada çekiyorum
En büyük savaşımı veriyorum ve kazanacağım
Yara almadan savaş olmaz
Yıkılmadık çok şükür.
gazi çıkarım niyazi :)
Yaralı, hem fiziksel hem psikolojik.
Yara bere içinde savaşmaya devam.
Sağ çıktım çok şükür ama insana en çok zarar veren ailesi oluyor bu hayatta
Yaralarım evelallah 😌
Kimi yaralarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?