İsmimi beğenmiyorum ve değiştirmek istiyorum. Fakat herkes şu anki ismime alışmış durumda. Bir zorluk yasar mıyım bu konuda?

İsmimi beğenmiyorum ve değiştirmek istiyorum. Fakat herkes şu anki ismime alışmış durumda. Bir zorluk yasar mıyım bu konuda?

İsmin nedir bilmiyorum ama seni mağduriyete uğratacak kadar kötüyse (örn: satılmış vb) değiştirme sürecin kolay oluyor.
Ben ördek ismli bir hanımefendiye denk gelmiştim mesela. Gerçekten bir insan çocuğuna nasıl bu tarz bir isim koyar hayret ediyorum.
İsminin değiştirilmeye değecek yanı varsa daha kolay olur diye biliyorum. Yani normal Ayşe Fatma gibi bi ismin varsa niye değiştirmek istiyorsun diye zorluk çıkabilir. Ama değişik abidik gubidik bi ismin varsa kolay değiştirirsin. Zaten gizli kullanıcısın söyleyebilirsin, adın ne?
Elbette sorun olur. Şey gibi, şimdi yeni bir hat aldığını düşün ve önceki rehberinde bilmem kaç yüz kişi vardı. Onların ulaşabilmesi için yeni numaranı tek tek herkese gönderiyorsun değil mi? Bir de bunu sosyal hayatta yapman gerektiğini düşün :)
Hayat sizin hayatınız, nasıl mutlu olacak iseniz öyle yaşamalısınız. 50 yaşında adını değiştirenlerde var, adınızla beraber içinizde bulunduğunuz ortamıda değiştirir iseniz sorun yaşamazsınız.
Cevap
36Cevap
Sürekli düzeltme yapmak zorunda kalabilirsin 😅
Hayır neden abes olsun ki. Biraz alışmak zaman alır sadece.
Öyle mi diyorsunuz ya
Ben değiştirdim ailem eski ismimi kullanıyor fakat zaten arkadaşlarım ve çevrem yeni ismimi söylüyordu hep ☺️ Bir kereliğe mahsus mahkeme olmaksızın haktan yararlandım
Nasıl yaptın peki anlatır mısın mahkeme olmadan
Bence yaşamazsın düşünsene tanıdıgın herkesle tekrar tanışıp ismini söylüyorsun sosyalleşmek için güzel bir yol ama sakın yeni numara alıp herkese mesaj cekenler gibi yapama "bu benim yeni ismim kaydedin" falan deme 😂
Hayır, abes olmaz. Sen değil onlar zorluk yaşar, ismine alışma sürecinde.
Bende bi ara degistirmeyi dusunuyodum fakat isim fegistiren bi akrabamiz sürekli mahkeme kagidiyla dolaştığını soylediklerinde ugrasmamak için vazgeçtim xhsjs
İsmin çok mu kötü ki? bence abes değil ama alışmak zaman alır bence, hem senin için hem çevren için
Çevrene ve devlet dairelerinde sıkıntı olur mu bilmiyorum. Ben değiştirsem benim için bir şey değişmezdi çünkü tanıyan yok.
abes olmaz ama çevrenizde bir karışıklık olabilir. eğer alıştılarsa -ki illaki alışırlar- herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız tabii ki.
abes degil ama alısık olan seyi degistirmen zor olabilir mesela yeni bir ortama gireceksen cok daha rahat alısırsın
Sevmiyorsan değiştir bence zorluk yaşamazsın sanmıyorum
Ben bu yaşıma kadar bu isimle geldiysem boyle de devam etsin
İsmin ne ki değiştirmek istiyorsan değiştirebilir sin kimin ne dediğine bakma
Birkaç aya herkes alışır takılma ona rahatsızsan değiştir
İstiyorsan değiştir tabii ama zorluk yaşarsın az çok. Zamanla her şey kolaylaşır ama.
Yaşarsın, ben de değiştirmeyi düşünüyorum aslında ismim güzel ama ben beğenmiyorum
illaki zorluk yaşarsın ama insanlarda mecbur alışır. ismin ne ne yapmak istiyorsun peki...
Biraz zorluk yaşayabilirsin ama eğer istersen degistirebilirsin
İnsanlar alışır bir süre sonra üniversitede değiştiren arkadaşım vardı
Hiçbir şey olmaz, sadece uzunca bir süre eski adını duymaya devam edersin.
Seni çok etkiliyorsa değiştir bence. Yasin genç daha istediğini yapabilirsin.
Bir süre takma isim kullan bana Kıvanç derler misal yakın arkadaşlarım. Tavsiye ederim.
Abes olur bu tip sen misin
Hayır
Anladım sen olsaydın hakim muhtemelen jessica yapardı nsjsjdbbdb
İsmin ne ki veya ne olarak değiştirecek sin
İsmim buyukanne ismi gibi adeta da Defne veya Tuba yapmak istiyorum
Değiştir gitsin
Ayyy thank uu
Ben de düşünüyorum bunu
Sen kaç yaşındasın ki
22
Ne zamandır değiştirmeyi düşünüyorsun 😄
kısa bir süredir önceden gelen bir istek değil😄 falat ne koyabailirim onu hiç bilmiyorum
Ya böyle bir şey kalkışma gerçekten çok saçma
Değiştirmek istiyorum ismimi
Ben hem ismimi hem soy ismimi değiştirmek istiyorum. Kimin ne diteceği de umrumda değil. Soy isim başvurusu yaptım geçen sene ama adi herifler onaylamadı:/
Bende o yaşlarda değiştirmiştim, hiç pişman değilim. Ama herkes beni şu anki ismimle tanıyordu zaten.
Bide fotoğraf ile soru ne alaka merak ettim?
Oylesine koydum bir alakası yok
Artık çok kolay mahkeme vs. uğraşmıyorsun. Bu arada ismin nedir? Değiştirmek istediğin?
Nasıl yok mahkeme? Anlatır mısınız rica etsem
İsmini merak edenleri bu tarafa alalım yerimiz belli olsun.
Başta alışması zor olur belki hatta bazı kimsler hiç aşılamaz ama sen istiyorsan neden olmasın
Olur
Niye ki
Görürsün
Bir ömür var önünde mutsuzsun degistir.
Değiştirmene cidden gerek var mı
Benim ablam 28 yaşında değişti 🙃
Nasil istiyorsan öyle yap canim. Anlatmak istemezsen de ikinci adim dersin.
Zor olur ama alışırsın ya
Lise bittikten sonra 2 arkadaşım değiştirdi hiç zorluk yaşamadık yeni ismini söylerken biz
Kendi kararın kimsenin buna karışmaya hakkı yok
değiştir o zaman ikinci isim dersin
Gayet standart bir istek istersen değiştir.
Ne kadar kçtü olabilir Fadime falan mı adın
ismin ne ki bu kadar değişmek istiyorsun
Sana kalmis birsry istersen degistirebilirsin
Kedinizi Değistirmeyi Düsüyormusunuz
Kendinizi
Hayır
Yaşarsın
Hayır
Yoo olmaz
ismin kimin umurunda😀şuna bak😛
Yenisine de alışırlar
nedne abes olsun
Sen ne anlatıyon be abla, gözünü seveyim be abi
Kesinlikle
saçma
Ne istiyorsan onu yap
Bence alışırsın sen nasıl mutluysan öyle davran
Görsel ne alaka, sen misin
Değiştir
yo neden abes olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?