İsminden nefret ediyorum ve ismimi taşımaktan rahatsız oluyorum. Sizce 23 yaşından sonra değiştirmek sorun olur mu?

İsmim Aleyna bu arada. Gerçekten nefret ediyorum ve taşımaktan çok rahatsızım.

İsminden nefret ediyorum ve ismimi taşımaktan rahatsız oluyorum. Sizce 23 yaşından sonra değiştirmek sorun olur mu?
Cevapla