İsmimi değiştirmek istiyorum ama ailem karşı çıkıyor. Ne yapmalıyım?

18 yaşımdayım henüz ismimi bir türlü benimseyemedim ve çevremdeki insanların bir kısmı (yakınım olarak gördüğüm kişiler) bana Nur diye sesleniyor ismimin kısaltması olduğu için. bu konuyu 2 yıl önce aileme açtım ilk önce ciddi olmadığımı düşünüp bir şey demediler şimdi sürekli söylediğimde olsa gerek ciddi olduğumu fark edince ve konuyu açtığımda "sen kafayı sıyırmışsın senden daha kötü isim, lakap taşıyan insanlar var onlar değiştirmiyor da sana ne oluyor gibi şeyler duyuyorum ve sen ismini değiştirince insanlar bize der anne babanın verdiği isimi kabul etmiyorsun anne babanı sevmiyor musun saygı duymuyor musun diye sorarlar diyorlar en kötü söyledikleri şey ise evlendiğinde değiştir bu evdeyken hiç bir şey yapamazsın diyorlar ve komik lakabı olan insanları örnek verip veya hayvan lakabı taşıyan insanları gösteriyorlar onlar değiştirmiyor mis gibi ismin var değiştirirsen eğer ismini kendini kütükten sildir bana anne baba deme." diyorlar.
neden bu kadar katı olduklarını anlayamıyorum sanki sanki ismimi değilde cinsiyetimi değiştiricem demişim gibi tepkiler veriyorlar. aileme değer veriyorum gerçekten destek olmaları için sakin biri olmadığım halde anlayışlı karşılamaya çalışıyorum ama bu kadar katı olmaları üzüyor tabi
ne zamandır birilerine anlatmak istiyorum bu durumu ama anlayışlı insan bulamadığımdan etrafımda içimde biriktikçe birikti yıprandım artık ben hayatım boyunca istemediğim bir ismi taşımak istemiyorum...
lütfen objektif bir şekilde yanıtlayın... şimdiden teşekkürler:))
Güncellemeler
+1 yıl
Nurgül ismim ama Nur diyorlar
18 yaşıma kadar benimseyemedim bilmiyorum sanki bana ait değilmiş gibi hissediyorum ve bana ait olmayan şeyi bir ömür taşımak istemiyorum
İsmimi değiştirmek istiyorum ama ailem karşı çıkıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla