İsmimden nefret ediyorum, değiştirmek için ailemi nasıl ikna edebilirim?

Arkadaşlar ya ben ismimi hiç sevmiyorum, 😶 sevemiyorum daha doğrusu yani hiç bana uyan bir isim değil. İsmim Bedia, herkes beğeniyor ama ben beğenmiyorum Bedia ne a. Koyayım ya? 🤔 Başka isim yok sanki bunu koymuşlar değiştirmek ve seçtiğim ismi kullanmak istiyorum bu zaten benim en büyük hakkım ama ailem olmaz diyor laftan da anlamıyorlar. Hiç ismimle bilinen ünlü de yok sadece yaprak dökümünü izleyenler belki bilir orada Nehir hanım vardı ya onun da gerçek ismi Bedia'ymış. Bir onu biliyorum off bana çok saçma geliyor sizce aileme bunu daha nasıl anlatabilirim? Nasıl ikna ederim? 🥱 İstemediğim isimle yaşamak istemiyorum.
İsmimden nefret ediyorum, değiştirmek için ailemi nasıl ikna edebilirim?
Cevapla