
Ben kavga ettiğim kişilerden nefret ediyorum. Şeytan görsün yüzlerini😒

Ben kavga ettiğim kişilerden nefret ediyorum. Şeytan görsün yüzlerini😒
İyi bir anlaşma, iki taraf arasında açık ve etkili bir iletişim gerektirir. İki tarafın da karşılıklı olarak fikirlerini ifade edebilmesi, anlaması ve anlaşması önemlidir. Empati, başka bir kişinin duygularını anlama ve onları paylaşma yeteneğidir. İyi bir anlaşma için, iki tarafın da birbirlerinin pozisyonunu anlaması ve birbirlerine karşı empati göstermesi gerekir. İki insanın benzer ilgi alanları ve değerleri varsa, birbirleriyle daha iyi anlaşabilirler. Aynı hedeflere ulaşmak için çalışırlarsa, daha iyi bir işbirliği olabilir.
Arada ki saygı ve sınırlardan.. Böyle kalıplaşmış istisnai durumların dışında kalan anlamsız sözler zaten insan beynini lüzumu olmayan hayallere zorluyor bence..
Çok ciddi yazmışsınız, böyle kişilerle hiç anlaşamam🙄
Sinirleneceği bir şeyi bilerek yaparım. Kızıyorsa ondan olmaz.
Bu mantığı sevmiyorum 😒
Doğru değil belki. Ama ben bunu karşımdaki kişinin keyifli anlarında yaparım genelde. Keyifli durumlarda herkes yapıcı olur. Ama keyifli haline rağmen kızıyorsa işte o kişide size karşı tahammül de olmaz.
Ne diyelim, kolay gelsin.
ben herkesle tartışabilirim yeter ki damarıma basılsın lakin fark şu eğer seviyorsam tartışırken kendimi dizginlerim şöyle ki ; onu aşağılamam mesela onurunu gururunu zedelenmem senden nefret ediyorum demem deli gibi kızgın olsam dahi beni sevmiyor musun artık dese seviyorum derim
Helal be
sağol cancağızım ☺️
Cevap
6Cevap
Bunun başında aynı şeylere gülebilmek gerekiyor. Karşımdaki insanın mizah anlayışı eğer iyiyse. Ben o insanla her türlü anlaşabilirim hiç sorun yok.
Sohbeti sıkmıyorsa, yanında ayrildigimda enerjimi negatif yönde etkilemediyse, bana bir şeyler katıyorsa
Yaptigin espiryi anliyorsa , alinganlik yapmiyorsa , surekli gülumseyip pozitif bakiyorsa hah tamam ben anlaşirim
Ben de anlaşırım tanıştırsana bizi😃
@ahmetcann16 gel gel senden bahsediyoruz 😎
Ahahaha 😂
Merhabalar 😅
Hamburger yiyo muyuz 🍔
Melebaaa çocuğum nasılsın 😃
Huzurluyuum seeen
@ahmetcann16 ketçap mayonezi aldım hamburgerin yanında soğan halkası da vardır inşallah diye dua ediyorum🤲
Bende meyvesuyumu aldiiim
@larmin sen mi ısmarlıyorsun hadi acıktık🤤
Benim sadece 2 tlm var 🤭
@ahmetcann16 gelin hadi gelin ben alirim hepinize ne istiyorsaniz 🥰🥰
Ah dusuncenn yeteer
@ahmetcann16 ne demek hr zaman can can 🙏
Teşekkürler gençler ikinize de🤚🏻
En çok kavga ettiğimizle anlaşıyorsak mıçtık 😅
😅😅
Kavga dediğin arada atışma olur ama bu söz yalan. Biriyle her lafımiz didişme şeklindeydi insanı yoruyor bu anlaşma değil. Huzur vermiyorsa biri hiç olmasın daha iyi...
fikir beraberlikleri, beraber güzel zamanları paylaşmaları, iki yüzlü olmayıp gerçek insan gibi davranmayı
Sıkılmadan, ilgimi çeken sohbetler edebiliyor ve devaminda iletisimde kalabiliyorsam anlasabiliyorumdur ☺
hic alakasi yok adam alakali iletisim kuramazsa kavga edilir
Birlikte gulebiliyorsak eğleniyor sam anlasmisizdir
Büyükanne 15 20 dk yeterli olur işte
Ok.
Kafa yapımızın uyması yeterli..
Aynı gün konuşmamız bitiyor.
Konulara ortak yaklasimlarda bulunuyorsak
Duygusal insanlarla daha iyi anlaşıyorum
Sohbet akıyorsa
Taniyarak
Zamanla anlarım
Gozlerindn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?